0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قورباغه را قورت بده !

معرفی، خرید و دانلود کتاب قورباغه را قورت بده !

۲۱ روش عالی غلبه بر تنبلی و انجام بیشترین کار در کمترین زمان
ناشر:
راشین
درباره قورباغه را قورت بده !

 موفقیت دغدغه‌ی بسیاری از انسان‌ها در عصر ماست و همین باعث داغ شدن بازار کتاب‌های انگیزشی هم شده است. کتاب قورباغه‌ات را قورت بده اثر برایان تریسی یکی از همین کتاب‌هاست. این کتاب شهرت بسیار زیادی دارد و با اینکه سال‌هاست از چاپش می‌گذرد اما هنوز هم طرفداران خودش را دارد و افراد زیادی معتقدند روش‌هایش کاربردی بوده است

«eat that frog: 21 great ways to stop procrastinating and get more done in less time» اولین بار در سال ۲۰۰۱ چاپ شد و خیلی زود موردتوجه قرار گرفت. برایان تریسی در این کتاب روی یک نکته‌ی بسیار مهم دست گذاشته بود، سخت‌ترین کاری که باید در طول روز انجام دهید را اول انجام دهید. او این موضوع را راز مهم موفقیت می‌داند و معتقد است این کار باعث صرفه‌جویی زیادی در زمان خواهد شد و شما را پیش خواهد برد. کتاب قورباغه‌ات را قورت بده به بیش از ۵۰ زبان مختلف دنیا برگردانده شده است. در فارسی هم ترجمه‌های متعددی از این کتاب وجود دارد. یکی از ترجمه‌های خوب این اثر ترجمه اشرف رحمانی و کوروش طاهری است که با عنوان کامل «قورباغه ات را قورت بده! ۲۱ روش عالی برای غلبه بر تنبلی و انجام بیشترین کار در کمترین زمان» از سوی انتشارات راشین که دارای مجوز نشر کتاب‌های تریسی در ایران است چاپ شده است. اگر اهل خواندن کتاب روی کتابخوان الکترونیک، موبایل و ... هستید هم می‌توانید نسخه الکترونیک این کتاب انگیزشی و موفقیت را در دسته‌بندی روانشناسی از فیدیبو دانلود کرده و مطالعه کنید.

قورباغه‌ات را قورت بده درباره چیست؟

بگذارید ابتدا بگویم نام این کتاب از کجا آمده است، مارک تواین نویسنده‌ی مشهور آمریکایی گفته است: «هر صبح یک قورباغه زنده را قورت بده و مطمئن باش اتفاقی برایت نخواهد افتاد» و برایان تریسی قورباغه را به سخت‌ترین کاری که باید در طول روز انجام دهید تشبیه کرده است. او معتقد است اگر سخت‌ترین و بدقلق ترین کاری که باید در طول روز انجام دهید را اول انجام دهید بقیه‌ی روز ساده‌تر خواهد گذشت و کارهای بیشتری را می‌توانید به سرانجام برساند. برای این کار نیاز است که از قبل برنامه‌ریزی کنید و از قانون بیست هشتاد هم استفاده کنید. اگر می‌خواهید بدانید این قانون چه می‌گوید موضوع این است، شما باید هشتاد درصد کارهایتان را در بیست درصد زمانتان انجام دهید. نویسنده در این کتاب از ۲۱ روش عملی حرف زده است که اهداف شما را عملی خواهند کرد و به شما اجازه خواهند داد بهتر عمل کنید.

برایان تریسی، رهبر مسیر موفقیت

یکی از نویسندگان انگیزشی بسیار مشهور در سراسر دنیا که به‌عنوان یک مربی کارآمد هم شناخته می‌شود برایان تریسی است. او اهل شارلوت تاون در کانادا است و در سال ۱۹۴۴ به دنیا آمده است. او از دوران نوجوانی کار می‌کرد و تجربایت زیادی در مشاغل مختلف دارد. دوران جوانی او مصادف با سال‌های بعد از جنگ جهانی دوم و روزهایی بود که جهان احتیاج به انگیزه داشت و او که یک فروشنده‌ی موفق شده بود شروع به دادن مشاوره به دیگران کرد. در اینجا بود که برایان فهمید در این کار استعداد زیادی دارد. او به دانشگاه آلبرتا رفت و در حوزه‌ی فروش تحصیل کرد. او در طی سال‌های فعالیتش کتاب‌های زیادی نوشته است که افراد را در مسیر موفقیت یاری می‌کنند. در ادامه تعدادی از کتاب‌های این نویسنده را معرفی می‌کنیم:

سه دلیل برای خواندن کتاب قورباغه‌ات را قورت بده؟

  • قورباغه‌ات را قورت بده یک کتاب کاربردی است، در این کتاب تنها یک سری توصیه‌ی تئوری نخواهید خواند و ۲۱ روش عملی در اختیار شماست که می‌توانید متناسب با نیازتان از آن‌ها استفاده کنید.
  • این کتاب به شما کمک خواهد کرد بهتر برنامه‌ریزی کنید، از تنبلی دست بردارید و راندمان کاری خود را افزایش دهید. این موضوع در ادامه باعث بالا رفتن کیفیت زندگی افراد خواهد شد.
  • کتاب قورباغه‌ات را قورت بده، انگیزه افراد برای قرار گرفتن در مسیر موفقیت را افزایش می‌دهد. از آنجایی که عمل به توصیه‌های این کتاب باعث خواهد شد زمان بیشتری ذخیره کنید و توانایی کارهای بیشتری را پیدا کنید در طول زمان اعتماد به نفس و انگیزه‌تان هم افزایش پیدا خواهد کرد.

در بخشی از کتاب قورباغه‌ات را قورت بده می‌خوانیم

همیشه کارها را براساس لیست تهیه شده انجام دهید. هنگامی که کار جدیدی پیش می آید قبل از آنکه دست به انجام آن بزنید آن را به لیست اضافه کنید. از همان اولین روزی که انجام کارهای خود را برای همیشه از لیست آغاز می‌کنید به میزان کارایی و بازدهی شما ۲۵ درصد یا بیشتر افزوده خواهد شد.

لیست کارهای روز بعد را شب قبل از آن و پس از تمام شدن کار روزانه تهیه کنید ابتدا کارهایی را که هنوز تمام نکرده‌اید را به لیست روز بعد اضافه کنید و سپس کارهایی را که باید روز بعد انجام دهید وارد لیست کنید. هنگامی که لیست کارهایتان را شب قبل آماده می‌کنید ذهن ناخوداگاه شما تمام مدت شب که در خواب هستید روی این لیست کار می کند و اغلب مواقع هنگامی که از خواب بیدار می‌شوید، ایده‌هایی دارید که با استفاده از آنها می‌توانید کارهایتان را بهتر و سریع‌تر از آنچه در ابتدا تصور می‌کردید انجام دهید.

هرچه قبل از انجام کار وقت بیشتری برای آماده کردن و نوشتن لیست تمام کارهایی که باید انجام دهید صرف کنید کارایی شما بیشتر می شود. شما برای هدف‌های متفاوت خود نیاز به لیست‌های مختلف دارید اول از همه به یک لیست اصلی نیاز دارید که در آن همه کارهایی را که فکر می‌کنید می خواهید در آینده دوریا نزدیک انجام دهید یادداشت کنید.

پیشنهادهایی برای دوست داران کتاب قورباغه‌ات را قورت بده

برای موفقیت و قورت دادن قورباغه‌های راهتان نیاز است بهتر و بیشتر بخوانید، پیشنهادهای زیر می‌تواند برای خوانندگان گرامی خواندنی باشد.

 

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
759.۷۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
222 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۴:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجمکورش طارمی
مترجم دوماشرف رحمانی
ناشرراشین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Eat that Frog! 21 Great Ways to Stop Procrastinating and Get More Done in Less Time
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۵/۲۰
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۵۹.۷۵ کیلوبایت
۲۲۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 106 مخاطب
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
18 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
9 ٪
50 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کاربردی ترین کتابی هست که در زمینه مدیریت زمان خوندم. با آقای قاضی در مورد ترجمه موافقم. من چند تا از ترجمه های این کتاب را با هم مقایسه کردم چون میخواستیم یک سری برای همکارهامون توی شرکت تهیه کنیم و بالاخره همین ترجمه رحمانی و طارمی را گرفتیم. این ترجمه غیر از اینکه از خود برایان تریسی مجوز داره از روی ویرایش جدیدتر کتاب اصلی ترجمه شده و آخرین تغییرات را داره. دیدم فیدیبو نسخه پی دی اف کتاب قورباغه را قورت بده مصور را هم گذاشته. اون هم کتاب خیلی جالبیه که تریسی با یک کاریکاتوریست با هم تهیه کردن و جکیده تمام مطالب را با تصویر نشون میده که خوب توی ذهن میشینه. خوندن این کتاب را به همه توصیه میکنم.

5

این کتاب رو من بارها و بارها خوندم. همیشه دم دستمه. انتشارات راشین کتابای تریسی رو با مجوز تریسی چاپ میکنه. ترجمه ها عالی هستن و انتخاب کتابای تریسی هم خیلی خوبه. راشین اولین انتشاراتی هست که قورباغه را قورت بده رو منتشر کرد. ترجمه عنوان کتاب خیلی خلاقانه هست.

5

واقعا فوق العاده ست ولی اگه قراره کتاب روی شما تاثیر نذاره و صرفا فقط بخونین ،کلا کتاب نخونین ، کتاب باید شما رو به سمت پیشرفت هدایت کنه و باید انجامش بدین تا این اتفاق بیفته.. موفق باشید.

4

اینکه یه بار بخونیدش بدک‌نیست؛روش هاش مفیدن اما خیلی خلاصه و کوتاهه طوری ک توی دهنتون نمیشینه بدون هیچ‌مقدمه ای لپ کلامو واستون‌گفته بدون توضیح زیاد. یه جورایی خیلی خیلی خلاصه اس. و اگه دنبال اینید ک بهتون انگیزه بده این‌کتاب هیچ‌انگیزه ای بهتون‌نمیده؛فقط‌به افراد با انگیزه کمک میکنه چطور پیشرفت کنند

4

سلام کتاب خوبیه جز کتابهایی که همه بهتره زودتر بخوننش برای بار دوم خوندمش امروز ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ و واقعا خوب عالی بود امیدوارم همه بتونن ازش استفاده کنن دوست داشتم خیلی نکات آخر و چند نکته اول کتاب مهم و مفید بود

5

این کتاب باید پشت هم بخونی هر بار ی چیز کشف میکنی ازش با ی بار خوندن فایده نداره انقد باید تکرارش کنی تا موفقیت برسی ت هر چیز هم عمل میکنه چ ت کار موسیقی ورزش کلا برنامه چیز خوبیه با برنامه زندگی‌ی کنید

5

این ایده کتاب که سخت ترین کار رو اول انجام بدیم خیلی کاربردیه چون اکثر اوقات فکر کردن به سختی کار مثل ترمز عمل میکنه

4

بسیار کاربردی و عالی برای تغییر پیدا کردن انگیزه و موفقیت به جرئت میتونم بگم بهترین و مفید ترین کتابیه که خوندمش هرکسی باید این کتاب و بخونه??

2

کتاب خیلی خوبیه اما حیف که رایگانش نکردن خب بعضی ها نمیتونن کتابو بخرن به خاطر رایگان نبودنش ۲ستاره کم میکنم

3

برای چه سنی مناسب هست ؟ من یکمی ش رو خوندم اما میگم یک لحظه به سنم نخوره ۱۱ سالمه

نمایش 40 نقد دیگر
4.1
(106)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قورباغه را قورت بده !
قورباغه را قورت بده !
۲۱ روش عالی غلبه بر تنبلی و انجام بیشترین کار در کمترین زمان
راشین
4.1
(106)
30,000
تومان