0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مرگ یا بستنی؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب مرگ یا بستنی؟

نویسنده:
گرث پ جونز
درباره مرگ یا بستنی؟
آلبرت دنس همه‌ی عمر از فروشنده‌های دوره‌گرد متنفر بود. اینکه در خانه‌ی آدم را می‌کوبیدند تا مثلاً محلول شوینده‌، چاقوی آشپزخانه یا بیمه‌ی عمر قالب کنند، به نظرش به طرز وحشتناکی، یک جور تجاوز به حریم شخصی افراد بود. وقتی با مرد گستاخی که محلول ارغوانی سیری را در دست داشت روبه‌رو ‌شد چیزی نمانده بود در خانه را به رویش بکوبد. آلبرت پرسید: «این چیه؟» مرد، که کت ‌شلوار خاکستری به تن داشت، از بالای عینکش نگاهی به آلبرت انداخت و گفت: «سلام. من در این منطقه حکایت‌فروش هستم.» آلبرت در جوابش گفت: «ببخشید، من سرم خیلی شلوغ است.» مرد درحالی‌که به بطری بزرگ نوشیدنی در دست آلبرت اشاره می‌کرد گفت: «بله می‌بینم، مشغول جشن و سرورید.» آلبرت گفت: «نه، این مال من نیست. داشتم آن را طبقه‌ی بالا می‌بردم، برای مادرم. حالش خوب نیست. اصلاً‌ خوب نیست.» ـ «خیلی ناراحتم که این را می‌شنوم. زمین‌گیر شده، نه؟ او بدحال است؛ "خوب نیست" برای تعریف حالش خیلی کم است. از کی حالش این طور شده؟» ـ «یادم نیست از کی.» ـ «با این حساب، پسر خرفتی هستی.» آلبرت شنید مادرش طبق معمول به کف زمین ضربه می‌زند. «خودش است. باید دارویش را ببرم بالا.» ـ «کارم واقعاً خیلی طول نمی‌کشد.» آلبرت نگاهی به محلول ارغوانی‌رنگ انداخت و پرسید: «این شربت برای چی هست؟» مرد فروشنده، مثل بازیگری که روی صحنه یک‌دفعه یادش افتاده باشد اینجای بازی باید چه کار کند، عینکش را عمداً روی صورتش جابه‌جا کرد و گفت: «‌فکر کنم منظورم را نفهمیدی. من نگفتم شربت، گفتم حکایت، مَثَل، خاطره.» ـ «خب، توی این شیشه چه داری؟» ـ «داخل شیشه زهر است.» ـ «زهر؟»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۶ مگابایت
تعداد صفحات
300 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۰۰:۰۰
نویسنده گرث پ جونز
مترجم مرجان مهدی پور
ناشرنشر ایران‌بان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Death or ice cream?, c 2,017
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۴/۲۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
210,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۶ مگابایت
۳۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
77 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

ایده داستان خوب بود، چندتا ایراد داشتت یکی اینکه داستان ها خوب به هم مرتبط نمیشدن، راوی داستان راس بود اما یکجا داستان از زبان پارک نقل میشه، و ... نکته مثبتم این بود که شروع و پایان بندی قوی داشت ، شخصیت پردازی ها خوب بود، ...مترجم هم کارش عالی بود.

5

سبک داستان: تخیلی فانتری رده سنی: جوانان ترجمه: خوب امتیاز: ۷ از ۱۰ درباره: کشش داستان خوب هست و موضوع هم جدید و خاص هست.

5

بلب قشنگ و خلاقانه نوشته شده جز بهترین کتابای این انتشارات است موضوعی تازه و جالب دارد

5

نویسندش خیلی خلاقه

5

بسیار باحال و هیجان انگیز

4.3
(9)
105,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مرگ یا بستنی؟
مرگ یا بستنی؟
گرث پ جونز
نشر ایران‌بان
4.3
(9)
105,000
تومان