0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
10 رمز موفقیت و آرامش درون

معرفی، خرید و دانلود کتاب 10 رمز موفقیت و آرامش درون

نویسنده:
وین دایر
درباره 10 رمز موفقیت و آرامش درون

همه ما قدرت منحصر به فرد تسلط بر خود را داریم - قدرت انجام هر کاری که می‌خواهیم و در نهایت قدرتی که به واسطه آن عمل می‌کنیم؛ اما بیشتر ما درون خود شک و ترس و وحشت داریم. ترس از اینکهاغلب در راه تحقق رویاهایمان و اینکه آیا می‌توانیم به هر چیزی که می‌خواهیم برسیم یا نه. معمولا با خودمان میگوییم: آیا می‌توانم از این بحران عبور کنم؟ آیا موفق می‌شوم؟

وین دایر، نویسنده پرفروش و مشهور، در کتاب ۱۰ رمز موفقیت و آرامش درون از نزدیک این موضوع را بررسی می‌کند که چگونه افکار، احساسات و رفتارهای ما در رسیدن به موفقیت و آرامش تاثیرگذار است. کتاب حاضر الهام‌بخش، تشویق‌کننده و تقویت‌کننده عزت‌نفس است. شما می‌توانید زندگی خود را همان‌طور که می‌خواهید تغییر دهید و زندگی کنید - فقط بهانه‌ها را متوقف کنید!

‌درباره‌ی کتاب ۱۰ رمز موفقیت و آرامش درون اثر وین دایر

کتاب ده راز موفقیت و آرامش درون نوشته وین والتر دایر (۲۰۱۵-۱۹۴۰) نویسنده و سخنران انگیزشی، آمریکایی است. این کتاب حجم کمی دارد و در دسته کتاب‌های روانشناسی موفقیت قرار می‌گیرد. نویسنده در کتاب ده رمز موفقیت و آرامش درون را برای افرادی که می‌خواهند در زندگی خود تاثیر شگرفی ایجاد کنند و آن‌ها را به عنوان آموزش‌های پایه در زندگی به کار ببرند ارائه کرده است. انتشارات لیوسا کتاب ۱۰ رمز موفقیت و آرامش درون را با ترجمه‌ی علی علی پناهی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. کتاب ۱۰ رمز موفقیت و آرامش درون مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 104 صفحه است که بامطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 5 روز بخوانید. کتاب ۱۰ رمز موفقیت و آرامش درون حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی موفقیت را بخوانند مفید خواهد بود.

چرا باید کتاب ۱۰ رمز موفقیت و آرامش درون را خواند؟

یکی از مشکلاتی که معمولا انسان امروز با آن مواجه است مسئله ذهن است. داشتن ذهن باز اگرچه در کلام بحث ساده‌ای به نظر می‌رسد اما در واقعیت این‌طور نیست. افراد در زندگی خود همواره تحت تاثیر عوامل گوناگونی هستند و افکار و اندیشه‌های او تحت تاثیر محیط جغرافیایی، عقاید و باورها، رنگ پوست، سیاست، ظاهر و ...هستند؛ اما در کنار همه این عوامل در این کتاب نویسنده توضیح می‌دهد که انسان با توانایی‌ها و استعدادهای نامحدودی متولد می‌شود و حق انتخاب و اختیار در نهایت با خود افراد است. این کتاب برای آن‌هایی است که می‌خواهند با صراحت و قاطعیت ذهن خود را برای ایده‌ها و اندیشه‌های جدید باز کنند و به موفقیت و آرامش برسند.

مروری بر فصل‌های کتاب ۱۰ رمز موفقیت و آرامش درون

رمز اول: ذهنی داشته باشید که برای پذیرش همه‌چیز آماده باشد و وابسته به هیچ‌چیز نباشد

رمز دوم: تا زمانی که نغمه‌ای در دل دارید باید زنده بمانید

رمز سوم: شما نمی‌توانید چیزی را که ندارید، ببخشید

رمز چهارم: ارزش سکوت و آرامش را بدانید

رمز پنجم: گذشته‌ی خود را رها کنید

رمز ششم: نمی‌توانید مسائل را با همان ذهنی حل کنید که آن‌ها را ایجاد کرده است

رمز هفتم: هیچ عصبانیتی قابل توجیه نیست

رمز هشتم: طوری رفتار کنید که گویی هم‌اکنون همان چیزی هستید که می‌خواهید باشید

رمز نهم: ارزش الهی بودن خود را بدانید

رمز دهم: عقل سلیم حکم می‌کند از تمام افکاری که شما را ضعیف می‌کند، دوری کنید

درباره وین دایر

دکتر وین دبلیو دایر که طرفدارانش او را پدر انگیزه می‌نامند یکی از مشهورترین و مورد احترام‌ترین افراد در زمینه توانمندسازی و خودیاری است. او کتاب‌های پرفروش زیادی دارد که در ایران هم ترجمه شده‌اند. او علی‌رغم کودکی که در یتیم‌خانه‌ها گذراند اما تحصیلات خود را ادامه داد و توانست دکترای مشاوره در زمینه روان‌درمانی را دریافت کند. دایر برای تحقق رویاهای خود بر موانع بسیاری غلبه کرده است. امروز او بیشتر وقت خود را برای کمک و موفقیت افراد صرف می‌کند و به دیگران نشان داده که چگونه آن‌ها هم همین کار را انجام دهند.

‌در بخشی از کتاب ۱۰ رمز موفقیت و آرامش درون می‌خوانیم

انرژی‌های پایین، انرژی‌های پایین را جذب می‌کنند. برخی انرژی‌های پایین عبارت‌اند از: عصبانیت، نفرت، شرم، گناه و ترس یا نگرانی. این انرژی‌ها نه‌تنها شما را ضعیف می‌کنند بلکه همان نوع انرژی را نیز جذب می‌کنند! اگر افکار خود را متوجه فرکانس‌های بالاتر، عشق، همدلی، مهربانی، آرامش و شادی کنید، همین نوع انرژی‌ها را جذب خواهید نمود و این انرژی‌های بالا را خواهید داشت تا ببخشید. این انرژی‌های بالاتر و سریع‌تر که به شما قدرت می‌بخشند، به طور خودکار انرژی‌های پایین‌تر را خنثی کرده و از بین می‌برند. درست مانند روشنایی که باعث می‌شود تاریکی از بین برود.

عشق و احترام نسبت به خودتان

اگر خود را بیشتر دوست بدارید، انرژی‌های بالاتر و سریع‌تر را جذب می‌کنید و درونتان را متحول می‌کنید. سعی کنید در افکار خود دیدگاه و نگرشی داشته باشید که همواره در اختیارتان باشد. آن بعد الهی خود را تصور کنید که فقط شما را دوست دارد و شما را تأیید می‌کند. باید مدت مشخصی از روز را در نظر بگیرید که فقط به این موضوع فکر کنید! به تدریج این دیدگاه شامل دیگران نیز می‌شود، یعنی احساس می‌کنید دیگران را نیز دوست دارید حتی اگر فقط برای یک یا دو دقیقه باشد کم‌کم این انرژی به سوی شما برمی گردد و درنهایت قادر خواهید بود که عشق و شادی را برای هر کسی و هر پدیده‌ای در جهان بفرستید. وقتی افکارتان متوجه انرژی‌های پایین، تمسخر یا نفرت یا گناه می‌شود به خود بیابید و حتی الامکان درست در همان لحظه فکرتان را تغییر دهید، حداقل خود را به خاطر همین توجهی که برای تغییر فکرتان داشته‌اید، دوست بدارید.

با خود عهد کنید تا همیشه این رمز را به خودتان یادآوری کنید که نمی‌توانید چیزی را ببخشید که ندارید. سپس برنامه‌ای بریزید و برای عزت‌نفس، خودباوری و خودشکوفایی کار کنید و لیستی تهیه کنید از آنچه آرزو دارید ببخشید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب ۱۰ رمز موفقیت و آرامش درون اثر وین دایر بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
831.۲۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
104 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۲۸:۰۰
نویسندهوین دایر
مترجم علی علی پناهی
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۳/۲۳
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۸۳۱.۲۵ کیلوبایت
۱۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
42 ٪
4
ستاره
42 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
14 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من کتابای وین دایر،استر هیکس و جو ویتالی رودخیلی دوست دارم کلا نگرش انسان رو نسبت به زندگی تغییر میدن و باعث میشن با چشمان باز نگاه کنیم

4

ممنون و سپاس از شما که این کتاب ها را الکترونیکی در اختیار ما می گذارید. عالی بود. دکتر نگار باقرزاده

5

این کتاب و ترجمه ش شاهکاره.. حتی شده روزی یک پاراگراف هم بخونید تاثیرگزاره

4

تمام کتابای وین دایر بی نظیره

4
(7)
17,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
10 رمز موفقیت و آرامش درون
10 رمز موفقیت و آرامش درون
زمان حال را با فکر کردن به گذشته و آینده تلف نکنید

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
10 رمز موفقیت و آرامش درون
10 رمز موفقیت و آرامش درون
وین دایر
انتشارات لیوسا
4
(7)
17,000
تومان