0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فروشی 24 ساعته آقای پنامبرا

معرفی، خرید و دانلود کتاب فروشی 24 ساعته آقای پنامبرا

درباره فروشی 24 ساعته آقای پنامبرا
درباره‌ی‌‌ پنامبرا برای دوستانم گفته‌ام و چند نفرشان‌ برای دیدزدن‌ از لای قفسه‌ها و تماشای من حین بالارفتن از طبقات خاک‌گرفته‌ی کتابخانه به آنجا سرزده‌اند. معمولاً سعی می‌کنم تحریک‌شان کنم چیزی بخرند: رمانی از جان اشتاین بک، چند تا از قصه‌های بورخس، یک مجموعه‌ی قطور از تالکین‌ـ همه‌ی اینها نویسندگان‌ موردعلاقه­‌ی پنامبرا هستند؛ چون او کل آثار هر یک از آنها را دارد. اگر نتوانم قانع‌شان کنم که کتاب بخرند، سعی می‌کنم حتماً قبل از رفتن‌شان دست‌‌کم یک کارت‌پستال ازم بخرند. یک کوه‌ کارت‌پستال روی میز جلوی فروشگاه ریخته است‌. آنها طرحی از نمای جلوی فروشگاه‌اند ـ یک طرح زیبای قدیمی و یکنواخت که بعد از سال‌ها دوباره مُد شده است‌ـ و پنامبرا هر کدام را یک دلار می‌فروشد. اما یک دلار درآمد، آن هم هر چند ساعت یک بار، نمی‌تواند کفاف حقوق مرا بدهد. نمی‌توانم بفهمم حقوق من و اصولاً هزینه‌های سرپا ماندن این مغازه از کجا تأمین می‌شود. این‌ فروشگاه یک مشتری دارد که در عرض دو ماه اخیر دو بار او را دیده‌‌ام‌. زنی که تقریباً مطمئنم در کافه‌ی‌ کناری‌مان، بوتی، کار می‌کند. تقریباً از این موضوع مطمئنم، برای این‌که هر دو باری که دیدمش مژه‌هایش را مثل راکون با ریمل برجسته کرده بود و بوی دود می‌داد. لبخندی دلنشین و موهای‌ بلوند مایل به‌ قهوه‌ای روشن‌ دارد. نمی‌توانم سنش را دقیقاً حدس بزنم‌ـ ممکن است‌ بیست‌وسه تا سی‌و‌یک ‌سال‌ داشته باشدـ و اسمش را هم نمی‌دانم، اما می‌دانم از کتاب‌های بیوگرافی خوشش می‌آید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۰۴ مگابایت
تعداد صفحات
342 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۲۴:۰۰
نویسندهرابین اسلوان
مترجمسعید کلاتی
ناشرنشر هیرمند
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Mr. Penumbra's ۲۴-hour bookstore, 2,012
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
145,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۰۴ مگابایت
۳۴۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 43 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
13 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام به همه ^^ با نظر اون دوستان عزیزی که گفتن این کتاب، باب طبع طرفداران هری پاتر و کسایی هست که دوست دارن کتاب هایی بخونن که راجع کتاب هاست، شدیدااااا موافقم چون من خودم جزو هردو دسته ی بالا هستم و این کتاب، کتاب جادویی و قشنگ و مورد علاقه ی منه *ـــ* البته من نسخه چاپی این کتاب رو دارم و با بو کردن هر صفحه و همزمان خوندنش عشـــق کردم اما خوندن نسخه الکترونیکیش هم خالی از لطف نیست :) خواهشا خواهشا خواهشا اگر طرفدار سبک نوشته های فانتزی، تخیلی و جادویی هستین، این کتاب رو از دست ندین! قلم رابین اسلوان و ترجمه آقای کلاتی عزیز فوووووق العادست و شدیدا عاشقش میشین... البته امیدوارم :)) این کتاب به طرزی جادویی، شگفت انگیزه! ^ـــ^

5
حال‌خوب‌کن ✨
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲

من اولین بار این کتابو در دوران سربازی، دست یکی از بچه‌ها دیدم، یک مقداری در موردش صحبت کردیم و واقعا برام جذاب جلوه کرده بود، تا اینکه فکر کنم یک یا دو سال پیش تونستم توی فیدیبو بخونمش، این کتاب برای کسانی که برنامه‌نویس هستن یا حتی تا حدودی باهاش آشنا هستن، می‌تونه خیلی جذاب و گیرا باشه، سبک معمایی کتاب وادارت می‌کنه تا انتها، کتاب رو دنبال کنی، برای من خیلی جذاب و گیرا بود و همین باعث شد؛ فورا بعد از این کتاب دو اثر دیگر رابین اسلون رو هم بخونم که اون دو تای دیگه هم فوق‌العاده بودن.

4

کتابی پر از ماجرا و جذاب که تا پایان جذابیتش را حفظ می کند. تلفیقی از تخیل و دنیای فانتزی در دنیای واقعی. رموزی قدیمی در مورد جاودانگی که قرار است با بیگ باکس ها و امکانات گوگل رمزگشایی شود. و در نهایت تصویر دنیایی پر از زیبایی، دوستی و همکاری که شاید پیام اصلی کتاب است. برای هر خواننده ای جذاب است ولی برای نسل جوان می تواند سودمند باشد. عاشق کتاب هایی هستم که درمورد کتاب ها هستند.

5

نه،اگر واقعا واقعا عاشق کتاب خوندن باشید...اگر وقت یه کتاب فروشی قدیمی تک و تنها گوشه یه خیابون شلوغ باعث میشه زانوهاتون شل بشه،و عضلات پاتون بی اختیار بره سمت اش،نمیتونین و امکان نداره فرصت خوتدن این کتاب فوق العاده رو از دست بدید...کتابی که نه فقط یه خوره کتاب واقعی رو بلکه هر خواننده ای محسور و شگفت زده میکنه...بخونین اش...همین!!

4

#کتاب_بعدی_من چون به ژانر کتاب درباره ی کتاب خیلی علاقه مندم. تازه کتابخون جدی شدم ولی چون علایق اطرافیانم متفاوته نمی تونم درباره ی کتاب هایی که خوندم با کسی صحبت کنم. اما با خوندن این کتاب ها انگار دارم تجربیات کتابخوانی مو با کسی قسمت می کنم.

5

توصیه می‌کنم قبل از خوندن این کتاب، مقالهٔ «آلدوس مانوتیوس» رو در ویکیپدیای انگلیسی بخونید و‌ راجع به فونت «گریتسزون» و عبارت «فستینا لنته» یه اطلاعاتی داشته باشید.

4

پارسال بعد از خرید جوگیرانمه ام از نمایشگاه کتاب فهمیدم هر کتابی که جایزه های خاص رو ببره لزوما خوندنی و جالب نیست. دقیقا مثل این کتاب. یه کتاب کاملا سلیقه ای و البته احساس میکنم برای گروه سنی نوجوان. صفحه ی ۱۷۰کتاب هستم و هیچی به هیچی😶😑😑

4

اگر در نوجوانی کتاب های تخیلی مثل هری پاتر رو دوست داشتین از این کتاب هم لذت میبرید کتابی که نمیشود اتفاق بعدی رو حدث زد و همیشه غافلگیر کننده است

5

اینکه میگن سلیقه ایه درسته ممکنه کسی کتابخون حرفه ای باشه و از ابن کتاب خوشش نیاد.اما اونقدر این تعداد کمه که مطمئنم ۹۰ درصد اونایی که این کتابو بخونن عاشقش میشن.

4

من از کتاب‌خوندن به دورم، ولی این کتاب رو خوندم و دوست داشتم. شاید چون حطیه‌های اتفاقات داستان، مربوط بودن به حیطه‌های مختلف زندگی خودم.

نمایش 11 نقد دیگر
3.9
(43)
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
72,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فروشی 24 ساعته آقای پنامبرا
فروشی 24 ساعته آقای پنامبرا
رابین اسلوان
نشر هیرمند
3.9
(43)
سرگرم‌کننده 🧩 (4)
72,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر