0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فیلسوفان هیتلر

معرفی، خرید و دانلود کتاب فیلسوفان هیتلر

نویسنده:
ایوون شِرات
درباره فیلسوفان هیتلر
فیلسوفان هیتلر گروهی از فیلسوفان‌اند که قبل، بعد، و در خلال هولوکاست دور هیتلر بوده‌اند. این گروه شامل تاثیرگذاران و همدستان ثبت نشده نیز می‌شود؛ هم‌چنین ما در مورد دانشگاهیان یهودی و مخالفان هیتلر هم بحث می‌کنیم. این گروه از متفکران به سنت متعارفی تعلق دارند که از هزارتوی فرهنگ آلمانی سر برآورده است. از کانت گرفته تا نیچه، از آلفرد بویلمر تا مارتین هایدگر، از هانا آرنت تا والتر بنیامین، همه این فیلسوفان در مورد ایده‌های مشترکی بحث کرده‌اند. زندگی بسیاری از آن‌ها با هم ارتباط داشته است: آن‌ها دانشجو، معلم، هم‌دانشگاهی، دوست، و حتی عاشق یکدیگر بوده‌اند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۶۶ مگابایت
تعداد صفحات
320 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۰:۰۰
نویسندهایوون شِرات
مترجم حسین کاظمی یزدی
ناشرکتاب رایزن
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Hitler's philosophers
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۳/۰۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
36,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۶۶ مگابایت
۳۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
پربار 🌳 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
88 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابی بسیار فوق العاده و ترجمه ای دقیق و روان. نویسنده ی کتاب خانم ایوون شرات موضوع خیلی جالبی رو بررسی کرده. آراء فیلسوفانی که بر روی ایدئولوژی و عملکرد هیتلر تاثیر گذاشته اند و همچنین فیلسوفانی که بر ضد آراء هیتلر بودند که بیشتر پیروان مکتب انتقادی فرانکفورت هستند مانند ماکس هورکهایمر، والتر بنیامین و.... هیتلر طی حدود بیش از یک سالی که در زندان بود، به مطالعه آثار فیلسوفان آلمانی پرداخت و در همانجا کتاب "نبرد من" را نوشت. بررسی چگونگی تاثیر گذاری آراء فیلسوفان ایدئالیست آلمانی مانند کانت، هگل، نیچه و آنکه او شیفته اش بود واگنر و ... بر نگرش هیتلر و تنفر او از یهودیان با روندی بسیار جالب نگاشته شده اند. خواندن این کتاب را برای دوست داران فلسفه و بررسی آراء صاحبان این نظریه ها در بستر زمانی خود ایشان، بسیار توصیه می کنم.

5

با سلام این کتاب دارای نثر روان و سلیس است. از خواندنش بسیار لذت بردم و در انتهای کتاب سوالاتی انسان را به فکر وا میدارد؛ مانند سوالاتی چون: آیا اخلاقی است که از علومی که نازی ها با قربانی کردن هزاران انسان به دست آورده اند استفاده کنیم؟ آرا فلاسفه هیتلر را بپذیریم حتی با وجود انحطاط اخلاقی منجر به کشتار یهودیان؟ ...

5

فوق‌العاده عالیه. خیلی زیبا و ساده به سرگذشت تعدادی از فیلسوفان موافق و مخالف هیتلر اشاره می‌کنه. مثل هایدگر و آرنت که روابط جنسی پنهانی هم با هم داشتند. از همه مهمتر اینکه با اشاره‌ای ساده و مختصر نشون میده که افکار و عقاید هیتلر چگونه وام‌گرفته و تحت تاثیر فیلسوفان آلمانی مثل کانت، هکل و نیچه بودند.

5

یکی از بهترین مترجم های فیلیمو لطفا کتاب دکتر یالوم شما ترجمه کنید کتاب دروغگویی روی مبل که ارجمه کرده بودید عالی بود متاسفانه بفیه ترجمه هارو نمیشه شنید

4.8
(10)
پربار 🌳 (1)
14,400
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فیلسوفان هیتلر
فیلسوفان هیتلر
ایوون شِرات
کتاب رایزن
4.8
(10)
پربار 🌳 (1)
14,400
تومان