0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چیستی تکامل

معرفی، خرید و دانلود کتاب چیستی تکامل

نویسنده:
ارنست مایر
ناشر:
نشر نی
درباره چیستی تکامل
در طول دو قرن گذشته شواهد بسیاری از جهان زنده‌ی در حال تغییر گردآوری شده است که برای توجیه آن‌ها راهی جز پذیرش تکامل نبوده است. هرچند نظریه‌های تکاملی مختلفی برای تبیین این تغییرات ارائه شده اما نظریه‌ی تکامل داروینی بیش از سایر نظریه‌های تکامل‌گرایانه مورد پذیرش و البته مخالفت قرار گرفته است. اهمیت این نظریه فارغ از دلایل مخالفان و موافقان، در تأثیرگذاری آن نه‌فقط بر زیست‌شناسی به‌منزله‌ی یک علم تجربی، بلکه بر علوم انسانی و همه‌ی ارکان زندگی بشر از اقتصاد گرفته تا جامعه‌شناسی و حتا سیاست است. هیچ نظریه‌ای هرچند دقیق و پیچیده را نمی‌توان یافت که چنین تأثیری بر علوم و باورها گذاشته باشد. چیستی تکامل به قلم یکی از سرشناس‌ترین تکامل‌گرایانِ پس از داروین نوشته شده است؛ کسی که خود سهم بسزایی در توسعه‌ی این نظریه داشته و سعی کرده است در این اثر تصویری جامع و در عین حال نه‌چندان پیچیده از نظریه‌ی تکامل ارائه دهد تا علاوه بر زیست‌شناسان، خوانندگانی با گرایش‌های مختلف را نیز در جریان این نظریه و شواهد و همچنین کم‌وکاستی‌های آن قرار دهد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
7.۱۳ مگابایت
تعداد صفحات
428 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۱۶:۰۰
نویسندهارنست مایر
مترجممهدی صادقی
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
What Evolution Is
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۳/۰۶
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
98,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷.۱۳ مگابایت
۴۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.9
از 5
براساس رأی 15 مخاطب
5
ستاره
93 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

چرا در حوزه ای که سال به سال در حال پیشرفتهای شگرف است، دست به ترجمه کتابی بزنیم که نسخه اصلی اش پنجاه و چهارسال پیش و نسخه مورد استفاده برای ترجمه اش هفده سال پیش نوشته شده؟ حتی هفده سال برای حوزه تکامل بیشتر به معنی تاریخ است تا علم روز. کاش مترجم و ناشر به چنین سوالاتی پاسخ درخور دهند

5

ارنست مایر ۱۹۰۴ _ ۲۰۰۵ یکی از بزرگترین تکامل شناسان و طراح و مبتکر تلفیق تکاملی مدرن است . شخصیتی بی نظیر که که در این حوزه مطرح است . اثر دیگر ایشان « چه چیزی زیست شناسی را بی همتا می سازد ؟ » با ترجمه کاوه فیض اللهی (جهاد دانشگاهی مشهد ۱۳۸۸ ) قابل تأمل است . نوآوری ، تلفیق گری ، تحلیلگری و ارائه اطلاعات برای غیر متخصصان هنر ایشان است .

5

دقت کنید مترجم این کتاب یکی از اساتید مسلم زیست شناسی ایران و صاحب نظر در حوزه ی تکامله. این که بعضی افراد فکر میکنن از دکتر مهدی صادقی بیشتر میتونن روی یه کتاب در این حوزه ارزش‌گذاری کنن واقعا از اعتماد به نفس بی جاشون ناشی میشه ?

5

خیلی گرونه، بعد میگن سرانه مطالعه تو ایران پایینه، بابا اینجا هلندو بلژیک نیست ، کارمند نمیتونه انقد راحت واسه کتاب هزینه کنه، انصاف داشته باشین،

5

یکی از منابع خوب برای تبیین فرگشت داروین ست که زبانی ساده و قابل فهم نوشته شده ست. ارنست مایر خود از دانشمندان بنام در این حوزه ست . ترجمه کتاب عالی و روان ست .

3

کتاب خوبیه اما ایکاش با تصاویر بیشتر. رده های مختلف رو نشون میداد

4.9
(15)
128,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چیستی تکامل
چیستی تکامل
ارنست مایر
نشر نی
4.9
(15)
128,000
تومان