0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آلودگی نوری

معرفی، خرید و دانلود کتاب آلودگی نوری

درباره آلودگی نوری
در این کتاب دستاوردها و فرضیات علمی متعددی در زمینه تأ‌ثیر آلودگی نوری بر محیط اطراف آمده اما به‌جاست فارغ از همه آن‌ها، حداقل برای چند دقیقه‌ در ذهن خود از دنیای تنیده با تکنولوژی، جدا شده و به این بیاندیشیم که اگر آسمان شب بالای سرمان نبود، چه اتفاقی در بعد معنوی افکارمان می‌افتاد؟ یا به‌عبارت دیگر، تماشای ستارگان چه اثراتی بر رفتار و ارتباطات انسانی‌مان دارد؟ گاهی که از هیاهوی زندگی شهری به خیال‌پردازی با ستارگان پناه می‌برم، به این می‌اندیشم که بدون آسمان شب نمی‌توانستیم زیر نور ماه راه برویم، جهت‌یابی کنیم، از دنیای در حال انبساط‌مان چیزی بیاموزیم و کشف کنیم که انسان از خاک است، خاکی که ممکن است در گوشه کنار عالم یافت ‌شود و این، یعنی همه کائنات از یک منبع واحد هستند. شاید اگر تمامی مردانی که در طول تاریخ سودای جهانگشایی را در سر پرورانده و برای مالکیت بیشتر افکار و سرزمین‌ها، خون‌‌ها ریخته‌اند، تنها لحظه‌ای دل به آسمان می‌سپردند، جهان از آن‌چه هست، زیباتر می‌نمود. کتاب پیش رو با هدف آگاه‌سازی عموم مردم و همچنین گروه‌های متخصص نسبت به اثرات مخرب آلودگی نوری بر انسان و محیط زیست تهیه شده تا بتواند تبعات ناشی از استفاده غیر استاندارد از منابع نورهای مصنوعی را به گوش مردم و مسئولین برساند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
20.۲۶ مگابایت
تعداد صفحات
352 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۴۴:۰۰
نویسندهحامد میرزاخلیل
ناشرانتشارات آوای قلم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۲۵
قیمت ارزی
10 دلار
قیمت چاپی
280,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲۰.۲۶ مگابایت
۳۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.8
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
16 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

اولین کتاب در زمینه نور واثرات اون به قلم روان حامد عزیز بسیار کتاب خوبی برای منجمان و دوستداران طبیعت برای آشنایی با اثرات مخرب نور هستش

5

یکی از مشکلات مهم جامعه مدرن است. وظیفه هر شخصی کسب آگاهی در این زمینه است. و افراد جوامع و دولت ها باید به دنبال راه حل های موثر باشند.

5

خیلی جامع و کامل

5

خوبه خوشم اومد

5

عالی

4.8
(6)
120,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آلودگی نوری
آلودگی نوری
حامد میرزاخلیل
انتشارات آوای قلم
4.8
(6)
120,000
تومان