0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فراموشی

معرفی، خرید و دانلود کتاب فراموشی

چند داستان
درباره فراموشی

بعضی از اعضا تشخیص دادن لبخندش یه‌ذره حالت ابرو درهم کشیدن داشت، انگار با یه‌جور ته‌مایه‌ی عذرخواهی. همون طرف پیرهنش که برچسب اسمش روش بود یه گل‌سینه یا دکمه‌ی بزرگ منقش به شمایل آشنای نشان تجاری آقای چرب‌ونرم داشت که یه صورت تپل و کارتونی بچه مانند از یه نژاد نامعلوم با چشم‌های نیمه‌بسته و قیافه‌ای بود که همزمان خبر از خوشی، سیری و میل درنده‌خویانه می‌داد. این شمایل اون نوع حالت چهره‌ی بی‌آزار رو می‌رسوند که تقریباً غیرممکنه با لبخند جوابش رو ندی یا یه جورایی بهش حس مثبت نداشته باشی و یکی از آدم‌های خلاق ارشد ریزمایر شانن بلت بیشتر از ده سال پیش به‌کار گرفته و معرفی‌اش کرده بود، وقتی شرکت ناحیه‌ای آقای چرب‌ونرم تحت مالکیت شرکتی ملی در اومده بود و به‌سرعت کارش رو از نون‌های ساندویچ گرد و دراز فوق‌نرم به رول شیرین و پیراشکی‌های طعم‌دار و کیک‌های میان‌وعده و تقریباً هر نوع قابل‌تصور از شیرینی گسترش و تنوع داده بود؛ و این صورت خام‌دستانه که فقط با خط کشیده شده بود بدون هیچ پیام یا تداعی خاصی که هیچکدوم از افراد سازمان آمار بتونن داده‌ای فراهم کنن که کیفیتش رو معلوم کنه یا سرنخی در موردش بده یکی از محبوب‌ترین، قابل‌شناسایی‌ترین و به‌روشنی موفق‌ترین شمایل‌های نشان تجاری در تبلیغات امریکا شده بود. خیلی پایین‌تر توی خیابون ترافیک پرجنب‌وجوش بود، تجارت هم همین‌طور.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۰ مگابایت
تعداد صفحات
286 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۲:۰۰
نویسنده دیوید فاستر والاس
مترجمادریس رنجی
ناشرنشر هیرمند
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Oblivion,۲۰۰۴
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۱۱
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
120,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۰ مگابایت
۲۸۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

فکر می‌کنم اگر به ذاتا ثقیل بودنِ آثارِ پست‌مدرنیستی توجه داشته باشیم و، با این عینک، متن این ترجمه رو با متن اصلی کتاب مقایسه کنیم، قبل از همه چیز شجاعت مترجم در قبول چالش ترجمه‌ی این اثر و بعد، ترجمه‌ی نسبتا بی‌عیب و نقصی که از این اثر تحویل داده رو مورد تحسین قرار بدیم.

4

چرا اینقدر رمان ها رو بد ترجمه میکنید آدم از خوندنش زده میشه انگار داری زبون چینی میخونی، جمله ها شلخته است انگار متن کتاب رو زدن تو گوگل ترنزلیت ، هیچ ادیتی رو جملات انجام نشده متاسفانه و واقعا خوندنش سخته

1

ترجمه کتاب فاجعه بود. نمیشه خوند. لطفا این کتاب رو خارج کنید تا باقی هم نخرنش.

4

این چه ترجمه وحشتناکیه لطفا بردارید کتاب رو از روی سایت. پولمونو دور ریختیم.

3.8
(5)
60,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فراموشی
فراموشی
چند داستان
نشر هیرمند
3.8
(5)
60,000
تومان