0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آخرین انسان

معرفی، خرید و دانلود کتاب آخرین انسان

درباره آخرین انسان
آخرین انسان «با عنوان اصلی اوریکس و کریک» رمانی است عاشقانه که در گذشته اتفاق افتاده و در آینده روایت می‌شود؛ آینده‌ای که در آن انسانی روی کره زمین باقی نمانده جز یک نفر،غذایی ندارد جز یک انبه، مورچه‌ها هجوم برده‌اند داخل زرورق تنها شکلاتی که داشته، باد تنها پتویش را برده و نویسنده، مارگارت اتوود،برای تنها دختری که دوست داشته سرنوشتی عجیب رقم زده. او آن‌قدر خواندنی و پرکشش این گذشته در آینده را روایت کرده که خواننده را کاملا درگیر می‌کند تا کتابی با این حجم را یک نفس بخواند. بی‌جهت نیست که نام این اثر در فهرست نهایی جوایز متعددی در سال ۲۰۰۳ جای داده شد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۳ مگابایت
تعداد صفحات
503 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۶:۴۶:۰۰
نویسندهمارگارت اتوود
مترجمسهیل سُمّی
مترجم دومسهیل سمی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Oryx and Crake
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۰۹
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۳ مگابایت
۵۰۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 20 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
10 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

از کارهای خوب اتوود بود. یکم اوایل بخاطر ترجمه عجیب گیج شده بودم و نمیخواستم ادامه بدم. یه سری کلمات خاص و اسامی که شاید نباید به فارسی برگردونده بشه یا کلمات جایگزین بهتری ممکن بود براشون انتخاب بشه. اما طی روند داستان قلق این ترجمه عجیب دست آدم میاد و حتی دلنشین هم میشه! من پیشنهاد میدم این داستان رو

5

کتاب های مارگارت اتوود از هر نظر عالی هست، باید بگم ترجمه یکم اولش بد قلق بود اما بعد مشکلم حل شد و تونستم ارتباط بگیرم فقط ای کاش نشر ققنوس به فکر ترجمه و انتشار داستان های بعدی هم میافتاد تا جایی که میدونم این اثر جلد اول از یه سه گانه است جلد های دوم و سوم به ترتیب سال سیلاب و ادم دیوانه است

5

#کتاب_بعدی_من می‌تونه این کتاب باشه چون عاشق کارهای مارگارت اتوود هستم و بیشتر کتابهاش رو خوندم. مثلا چشم گربه رو هم توی فیدیبو خوندم و خیلی دوست دارم اینم همین‌جا بخونم.? ضمن این‌که سبک کتاب آخرین انسان سایبرپانکه و تلفیق این سبک با قلم اتوود می‌تونه معرکه باشه.?

1

من نسخه چاپی این کتاب رو دارم. به نظر من کتاب خوش ترجمه ای نیست و حیف از این کتاب که بخواین این ترجمه رو ازش بخونید. نپیشنهادم اینه که زبان اصلی شو بخونید. مطمین باشید ترجمه با گوگل ترنسلیت خیلی ببشتر از این ترجمه بهتون میچسبه;)

4

من این رمان رو خوندم. ترجمه عالیه اما خود رمان خیلی طولانیه، یه جاهایی خیلی توضیح میده و کش میده. اما در مجموع قصه جذابی بود. اگه اهل رمانهای بلند هستید تهیه کنید و بخوانید.

5

خوب بود

4.1
(20)
99,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
آخرین انسان
آخرین انسان
مارگارت اتوود

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آخرین انسان
آخرین انسان
مارگارت اتوود
گروه انتشاراتی ققنوس
4.1
(20)
99,000
تومان