0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
نبوغ امام علی علیه الاسلام

معرفی، خرید و دانلود کتاب نبوغ امام علی علیه الاسلام

درباره نبوغ امام علی علیه الاسلام
پس از گذشت قرن‌ها از زندگی علی (ع) و با وجود تلاش‌های بسیاری که اندیشمندان، پژوهشگران و مورخان برای درک حقایق زندگی و به تصویر کشیدن شخصیت آن امام بزرگوار بکارگرفته‌اند، شخصیت او آن چنان که شایسته است، بطور کامل شناخته نشده وحقیقت آن برای بسیاری قابل درک نمی‌باشد، زیرا دارای آن چنان عظمتی است که تاریخ بشری یارای به تصویر کشیدن تمامی ابعاد آن را نداشته و ندارد وصاحبان اندیشه و قلم را نمی‌توان به جهت آن که نتوانسته‌اند به ژرفنای روح با عظمتش راه یابند وتنها به انعکاس گوشه‌هایی از آن بسنده نموده‌اند، مورد ملامت قرار داد. ابعاد شخصیت علی (ع) گستره و پهنایی به وسعت زندگی تمام ابناء بشر را داراست بدین جهت نه تنها پیروان مذهب شیعه بلکه تمامی انسان‌های اندیشمندی که خواهان زیستنی انسانی می‌باشند درجنبه‌های گوناگون زندگی خویش با زندگی وسلوک علی(ع) ارتباط می‌یابند. در این کتاب نویسنده با روشی علمی آراء، نظریات و اعمال امام را استدلال نموده و به این طریق صحّت وعاری از نقص بودن آنها را به اثبات می‌رساند.به همین جهت دارای مطالب ارزشمندی است که مطالعه آن برای پیروان تمامی مذاهب اسلامی که ممکن است ابهاماتی در این زمینه داشته باشند و نیز برای تمامی انسان‌های اندیشمندی که جویای حق و حقیقت و سلوک انسانی می‌باشند، سودمند وتأثیرگذار است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۴ مگابایت
تعداد صفحات
253 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۲۶:۰۰
نویسندهعباس محمودالعقاد
ناشرانتشارات نظری
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۰۵
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
17,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۴ مگابایت
۲۵۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
5
ستاره
61 ٪
4
ستاره
7 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
7 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

عباس عقاد نویسنده سنی مذهب در کتاب کوشیده است، به دور از تعصب های رایج زندگانی امام را در عرصه های مختلف واکاوی کند و به شکل دلپذیری به هدف خودش رسیده است. خوانش کتاب که اطلاعات نویی از زندگی آن مرد بزرگ داشت، برایم بسیار دلپذیر بود. به خصوص که مدتی هم در بازار دنبال کتاب گشته بودم و نسخه چاپی را پیدا نکرده بودم. یافتنش در فیدیبو واقعا مرا خوشحال کرد.

3

کتاب خوب و جالبی بود از دیدگاه یک محقق اهل سنت نوشته شده و جالب بود اما عاری از اشتباهات نبود؛ به دلیل تفاوت عقاید شیعه و اهل سنت در مسئله امامت و خلافت، این اشتباهات ملموس بود. در ضمن کتاب ۳۶۳ صفحه هست و ۲۵۳ نیست.

5

کتاب بسیار مفیدی در رابطه با شخصیت امام علی بود پیشنهاد میکنم حتما بخونید

5

یکی از بهترین ها ... توصیه می کنم

3

عالب

4.1
(13)
8,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
نبوغ امام علی علیه الاسلام
نبوغ امام علی علیه الاسلام
عباس محمودالعقاد
انتشارات نظری
4.1
(13)
8,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر