0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گزینه ب

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی گزینه ب

درباره گزینه ب
اثری دیگر از مدیر ارشد اجرایی و فیسبوک و نویسنده کتاب پرفروش «تغییر مسیر» (شریل سندبرگ) و استاد مطرح روانشناسی دانشگاه وارتون و نویسنده کتاب پرفروش «اصیل‌ها» (آدام گرانت). یک کتاب قدرتمند، الهام‌بخش و آموزنده در زمینه ساختن انعطاف‌پذیری و دوام آوردن در مواجهه با سختی‌های اجتناب‌ناپذیر زندگی. شریل سندبرگ پس از مرگ ناگهانی همسرش احساس می‌کرد که دیگر او و فرزندانش هرگز از صمیم قلب شاد نخواهند شد و رنگ واقعی شادی را به خود نخواهند دید. او می گوید: «احساس می‌کردم در یک خلا گرفتار شده و به یک پوچی عمیق در قلبم رسیده بودم و این حالت باعث می‌شد حتی نتوانم درست نفس بکشم.» دوستش، آدام گرانت، که روانشناسی در دانشگاه وارتون بود به او گفت که باید مراحل سخت و دشواری را بگذارند تا بتوانند از این تجربیات طاقت فرسا بهبود یابند و دوباره به زندگی برگردند. همه ما با یک میزان انعطاف‌پذیری ثابتی به دنیا نیامده‌ایم. انعطاف‌پذیری همانند عضله‌ایی است که باید رویش کار کنیم و آن را بسازیم. این کتاب ترکیبی از بینش‌ها و ایده‌های شخصی شریل با تحقیقات آگاهی‌بخش آدام در زمینه توانایی مواجهه با سختی‌ها می‌باشد. شریل با شروع داستان از جایی که متوجه مرگ همسرش، دیو گلدبرگ، شد، برایمان از غم و اندوه حاد و انزوایی که بعد از آن برایش به وجود آمد، می‌گوید. اما این کتاب تنها به موضوع زندگی شریل نمی‌پردازد و پا را فراتر گذاشته و می‌گوید که چگونه مردم در طیف‌های مختلف تواسته‌اند به سختی‌هایی همچون بیماری، از دست دادن شغل، تجاوز جنسی، بلایای طبیعی و خشونت جنگ غلبه نمایند. داستان زندگی همه این انسان‌ها ظرفیت روح انسان را برای استقامت و کشف دوباره شادی نشان می‌دهد. انعطاف‌پذیری و مقاومت، از اعماق وجود ما و حمایت‌هایی که در بیرون وجود دارد، نشات می‌گیرد. حتی بعد از عمیق‌ترین و وحشتناک‌ترین حوادث، می‌توان با رسیدن به معنا و مفهومی عمیق‌تر و به دست آوردن لذت و شادی بیشتر در زندگی رشد کرد. «گزینه ب» نحوه کمک به دیگران در شرایط بحرانی، بالا بردن حس همدردی با دیگران، پرورش کودکان قوی و محکم و داشتن یک خانواده و جامعه منعطف را به ما نشان می‌دهد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
349.۳۹ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۲۱:۳۴
نویسندهشریل سندبرگ
نویسنده دومآدام گرانت
مترجملیلا ثریاصفت
راویبهنوش قنبری
ناشرنشر نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۰۴
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴۹.۳۹ مگابایت
۰۶:۲۱:۳۴

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 13 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
53 ٪
4
ستاره
15 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
15 ٪
1
ستاره
7 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

نویسنده سعی کرده از تمام زوایا اتفاقات بسیار ناگوار مخصوصا از دست دادن نزدیکترین افراد بر روی زندگی مورد بررسی قرار دهد و وظایف خود شخص و اطرافیان را مشخص کند.

5
آرامش‌بخش 🌱
پربار 🌳
آموزنده 🦉

کتاب درباره تاب آوری صحبت می‌کنه و اینکه چطور در اکثر مواقع « پلن بی » یا به قول دوستان پلنب 🤭 داشته باشیم من دوره این محتوا رو شرکت کردم ، کتاب خوبیه ارزش خوندن داره

1

نمونه را شنیدم و منصرف شدم .راوی کتاب را خوب نمیخونه. انگار اولین بارش که داره جملات را میبینه.

3

از نظر محتوی کتاب خوبیه اما گوینده چندان خوب نتونسته کتاب رو بخونه.

5

ارزش شنیدن رو داره واقعا، کتاب پرمایه ای هست.

2

اصلا خوب و گیرا نمیخونه بطور کلی خیلی جذبش نشدم موضوع کتاب هم برام جذاب نبوده

4

لحن و گویش خوبه فقط چندتا تلفظ غلط عجیب وجود داشت مثل اسم ایلان ماسک!

5

فوق العاده بااحساس و زیبا

3.9
(13)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
69,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
گزینه ب
گزینه ب
مواجهه با سختی، ارتقای سطح تحمل و یافتن شادی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گزینه ب
گزینه ب
شریل سندبرگ
نشر نوین
3.9
(13)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
69,000
تومان