0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خوشبختی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی خوشبختی

درباره خوشبختی

چرا گاهی نمی‌توانیم خوشبختی را در زندگی خود حس کنیم؟ آن را باور کنیم، ببینیم و به دیگران منتقل کنیم! شاید اولین پاسخ به این سوال مشکلات و سختی‌هایی است که در دنیای مدرن انسان با آن مواجه است. فشار کاری بالا، حساسیت‌های بی جا و گرفتاری‌ها می‌تواند از موانعی باشد که ما نتوانیم خوشبختی را ببینیم و حس کنیم. بسیاری از افراد خوشبختی را در معانی مختلفی معنی می‌کنند. یکی از این تعاریف احساس رضایت و خوشحالی از رسیدن به آنچه مدت‌ها برای آن تلاش می‌کردیم است. دکتر هلاکویی در سمینار خود با موضوع خوشبختی برای افرادی که می‌خواهند معنا و مفهوم خوشبختی را وارد زندگی خود کنند، ایده‌های تازه و قابل اجرایی دارد.

درباره کتاب صوتی خوشبختی

کتاب صوتی خوشبختی در دسته کتاب‌های روانشناسی قرار می‌گیرد. این کتاب مجموعه‌ای از 5 ساعت سمینار دکتر فرهنگ هلاکویی، مشاور خانواده، است که درباره خوشبختی و نقش آن در زندگی فردی و اجتماعی صحبت کرده است.

دکتر هلاکویی در این کتاب صوتی ابتدا به تعریف خوشبختی می‌پردازد. او معتقد است که خوشبختی در واقع به نظر و توجه خود فرد بستگی دارد. به این معنی که هر فردی خوشبختی را در چیزی می‌بیند و به آن اعتقاد دارد. دو موضوع مهمی که دکتر هلاکویی در این کتاب اساس و بنای خود قرار داده، سلامت روانی افراد و موفقیت آن‌هاست. چرا که از نظر دکتر هلاکویی خوشبختی با این دو موضوع تلفیق شده است. او در سخنرانی خود درباره سلامت روانی توضیح می‌دهد که سلامت روانی به این دلیل بر خوشبختی انسان تاثیر مستقیمی دارد که سلامت روان باعث می‌شود تا افراد از نظر فکری بتوانند خوشبختی را درک کنند. در واقع انسان سالم با روان سالم در درجه اول خوشبخت است. شاید کافی نباشد اما به عنوان اولین ویژگی برای خوشبختی میتوان او را خوشبخت نامید.

در ادامه مباحث موضوع آرامش که در نتیجه سلامت روانی پدید می‌آید، مطرح می‌شود. برای رسیدن به موفقیت و خوشبختی موارد مهم زیادی وجود دارند. شادی، تلاش، احساس رضایت و آرامش بسیار مهم هستند. در درجه اول فرد نیاز به آرامش دارد تا بعد از آن بتواند خوشبختی که به دنبال آن است را پیدا کند. دکتر هلاکویی در این کتاب صوتی چطور آرامش داشتن و احساس خوشبختی را بیان می‌کند و درباره خوشبختی می‌گوید: «خوشبختی یک حالت درونی است که شخص از درون به آن می‌رسد بنابراین خوشبختی یک موضوع حسی، احساسی، هیجانی و داخلی و درونی است که پیام را کاملا واضح و روشن به انسان می‌دهد.»

کتاب صوتی خوشبختی مناسب چه کسانی است

سمینار خوشبختی دکتر هلاکویی برای افرادی که می‌خواهند با ابزار عقل و عشق و عمل خوشبختی را درک و به معنای واقعی آن را وارد زندگی خود کنند مناسب است. مخاطبان اصلی این کتاب صوتی افرادی هستند که معنای خوشبختی و خوشحالی خود را بسیار محدود می‌بینند یا گاهی آن را اصلا نمی‌بینند. در واقع افرادی که معمولا با کوچک‌ترین چیزها در موقعیت‌های مختلف مثل یک دعوا یا بحث کوچک نا امید و بی‌انگیزه می‌شوند، خوشبختی واقعی را فراموش می‌کنند. ین افراد حاضر نیستند نیمه‌پر لیوان را ببینند و تنها آن موضوع خاص در آن شرایط خاص برایشان مهم است. وقتی از این افراد بپرسید که خوشبختی را در چه چیزی می‌بینید. جواب درست و کاملی ندارند.

کتاب صوتی خوشبختی به همه‌ی افراد به ویژه افراد زودرنج کمک می‌کند تا خوشبختی را بشناسند و آن را در زندگی خود پیدا کنند. دکتر فرهنگ هلاکویی راه‌های رسیدن به تغییر و رسیدن به خوشبختی را در زندگی روزمره بیان می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی خوشبختی

نگاهی به موضوع خوشبختی

یک نگاه به خوشبختی

سلامت فیزیکی و روانی و خوشبختی

عشق و خوشبختی

شهرت، محبوبیت و خوشبختی

موفقیت و خوشبختی

قدرت و رهبری و خوشبختی

ثروت و خوشبختی

دانش و بینش و خوشبختی

ازدواج و خانواده و خوشبختی

صفات و ویژگی‌های افراد خوشبخت

درباره دکتر هلاکویی

دکتر فرهنگ هلاکویی یکی از افراد فعال در حوزه مشاوره خانواده، مشاوره افراد و روان‌درمانی است. تقریبا بیشتر ایرانیان برنامه‌ها و سمینارهای او را دنبال می‌کنند. دکتر هلاکویی در سال 1323 در شیراز به دنیا آمد. او روانشناس، روان‌درمانگر، مشاور ازدواج و خانواده، جامعه‌شناس، اقتصاددان، ادیب، فیلسوف، استاد دانشگاه و شخصیت رادیویی است. دکتر هلاکویی در رشته‌های روانشناسی، اقتصاد و مشاوره ازدواج مدرک دکترا دارد. او سالهاست که در امریکا اقامت دارد اما با این حال کتاب‌های صوتی او برای همه ایرانیان در سراسر دنیا قابل‌دسترس است.

دکتر هلاکویی سال‌ها در زمینه کمک به افراد مختلف تلاش کرده است تا مشکلات ازواج، مشکلات روانی و ... که بیشتر افراد دنیای امروز با آن مواجه هستند را حل کند. او بیشتر عمر خود را صرف سخنرانی و مشاوره به ایرانیان کرده است تا معنا و مفهوم خوشبختی و آرامش را در تمام شرایط و مواقع زندگی را به آن‌ها بیاموزد.

دکتر هلاکویی با برگزاری سمینارها و دوره‌های روانشناسی از مسائل روانی که به رفاه و بهزیستی مرتبط می‌شوند صحبت می‌کند. هلاکویی در سال‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۸۱ عضو انجمن روحانی «سنتا مونیکا» بوده است. دکتر هلاکویی همچنین مدیر و موسس یک مرکز بهزیستی به نام بورلی هیلز است. این موسسه در حوزه مشاوره ازدواج، خانواده و کودکان فعالیت گسترده‌ای دارد. دکتر هلاکویی نه تنها در سمینارها که در رسانه هم حضور داشته است. او از سال 2000 میلادی تا امروز در برنامه‌ی «رازها و نیازها» در تلوزیون و رادیو در آمریکا حضور داشته است. دکتر هلاکویی در این برنامه به صورت تلفنی پاسخ بسیاری از ایرانیان را از اقصی نقاط جهان در زمینه‌های روان‌شناختی، اجتماعی و خانوادگی می‌دهد. او در این مسیر رکورد عجیبی دارد. نکته قابل توجه این است که شمار افرادی که از دکتر هلاکویی به شکل تلفنی مشاوره گرفته‌اند به بیش از 29000 نفر رسیده است که این خود نشان از تاثیرگذاری او بر این افراد داشته است.

معرفی کتاب‌های صوتی دکتر هلاکویی

کتاب‌های صوتی دکتر فرهنگ هلاکویی از جمله کتاب صوتی خوشبختی، کتاب صوتی شخصیت ناسالم، کتاب صوتی علم و شبه علم، کتاب صوتی استرس یا فشار روانی اجتماعی، کتاب صوتی انسان و عشق، کتاب صوتی شخصیت سالم، کتاب صوتی خانواده تک سرپرست، کتاب صوتی رمز و راز موفقیت و کتاب صوتی ازدواج و خانواده موفق برای خرید و دانلود در سایت فیدیبو قابل دسترس است. کتاب‌های صوتی دکتر هلاکویی از سوی انتشارات ما و شما منتشر می‌شود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
366.۲۸ مگابایت
مدت زمان
۰۷:۳۷:۱۵
نویسندهفرهنگ هلاکویی
راویفرهنگ هلاکویی
ناشرانتشارات ما و شما
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۰۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
25,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۶۶.۲۸ مگابایت
۰۷:۳۷:۱۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 197 مخاطب
پربار 🌳 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
6 ٪
113 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

دکتر هلاکویی فوق العاده است. می‌دونم خودش اگر بشنوه با نظر من مخالف خواهد بود ولی من معتقدم ایشون در تخصص خودش بزرگترین فرد زنده ایرانی هست. ایشون دکترای جامعه شناسی، دکتری اقتصاد و همین طور فوق لیسانس مشاوره کودک و خانواده داره و رییس مرکز بهزیستی بورلی هیلز است. مالک رادیو همراه هست و همینطور عشق منه 😁😍❤ «خوشبختی» هم یکی از سخنرانی‌های عالی ایشون هست. توصیه میکنم تمام سخنرانی‌هاشون رو گوش کنید و بعد از مدتی به بهبود کیفیت زندگیتون توجه کنید. آشنایی به دکتر هلاکویی بود که باعث شد من چهارچوب جهان‌بینی خودم رو بر پایه عقل، واقعیت و اخلاق بسازم. ممنون از انتشارات ما و شما و ممنون از فیدیبو.

5

من به سخنان دکتر هلاکویی گوش کردم دو نکته باید بگویم درباره این شخصیت اول اینکه شخصی باهوش کاربلد و با تخصص هست و من استفاده کردم از بخشی از سخنانش ولی کاملا در این کتاب صوتی در لایه لایه سخنانش مذهب و دین را بازیچه میداند و اعتقادی ندارد دربخش اول پایانی از صوتی خودش ذکر کرده و من با این بی دینی او مشکل دارم و فقط گزیده ای حرف های او را قبول دارم

5

لطفا سخنرانی های دکتر هلاکویی مربوط به فرزندپروری رو هم به مجموعه اضافه کنید

5

اگه باصدای خود دکتر کتاباشونو بزارید خیلی بهتره

5

کتاب خوبیه . ایشون زحمت کشیدند و فقط از نظر علمی روشهایی که قابل ارزیابی و بهمراه آمارگیری است را برای شاد زیستن ارائه کردند . ولی بهرحال موضوع سعادتمندی انسان نیازمند به داشتنِ دیدگاه فلسفی یا دینی نیز هست .

2

خود دکتر اگر راوی بودند بهتر بود

3

وجه متمایز دکتر با بقیه روانشناس ها و یا نویسندگان روانشناسی در اینه که اصلا انگیزشی نیست دکتر در واقع خیلی واقع بین هستن و رک و راست چیزی که سوادشو داره و فک می‌کنه درسته رو میگه . چه خوشمون بیاد چه نیاد ...البته که تخصص اصلی ایشون کودکان است . توجه کنید

5

صدای انتخابی برای خوانش متن اصلا مناسب نیست و در کوتاه مدت خسته کننده است

5

گوش دادن به سخنان دکتر ناخواسته روی زندگی تاثیر مثبت میذاره لطفا بقیه آثارشون رو هم در فیدیبو قرار بدین.

5

مسلما اگر با صدای خود دکتر هلاکویی باشه، بسیار بسیار و باز هم بسیار بیشتر تاثیرگذار خواهد بود چون گویش خودشون (حتی اگر جمع‌آوری شده از سمینارها و با کمی کیفیت صوتی پایین‌تر هم باشه) بیشتر در ذهن شنونده میشینه?

نمایش 103 نقد دیگر
4.4
(197)
آموزنده 🦉 (1)
40,000
٪50
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خوشبختی
٪50
خوشبختی
فرهنگ هلاکویی
انتشارات ما و شما
4.4
(197)
آموزنده 🦉 (1)
40,000
٪50
20,000
تومان