0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
انسان و عشق

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی انسان و عشق

درباره انسان و عشق

عشق مجموعه پیچیده‌ای از احساسات، رفتارها و اعتقادات مرتبط با احساسات شدید است. عشق محبت، محافظت، گرما و احترام به شخص دیگری ست. از واژه عشق می‌توان برای حیوانات، اصول و عقاید مذهبی، اشیا و ... هم استفاده کرد. به عنوان مثال، ممکن است شخصی بگوید عاشق گربه است. آزادی را دوست دارد. کلمه عشق اگرچه از کوچک‌ترین تا ساده‌ترین چیزها مثل غذا را هم در برمی‌گیرد و به نوعی در جاهای مختلف به کار می‌رود اما معنی و مفهوم عمیق آن به شکل جدی‌تر بین انسان‌ها و در رابطه بین انسان و انسان به کار می‌رود؛ اما این عشق چه تاثیری در زندگی انسان دارد؟ تا چه حد می‌تواند بر انسان و رسیدن او به خوشبختی و آرامش تاثیرگذار باشد. دکتر هلاکویی در کتاب صوتی انسان و عشق از تاثیر این اکسیر جادویی در زندگی می‌گوید.

‌درباره‌ی کتاب صوتی  انسان و عشق اثر دکتر فرهنگ هلاکویی

کتاب صوتی انسان و عشق شامل 4 ساعت سمینار و کلاس‌های آموزشی دکتر فرهنگ هلاکویی با محوریت انسان و عشق است. دکتر هلاکویی در این کتاب صوتی از رابطه عشق و تاثیر آن در انسان صحبت می‌کند. در بسیاری از مواقع افراد تصور می‌کنند زمانی که به چیزی علاقه شدید پیدا می‌کنند، نام این حس عشق است. دکتر هلاکویی توضیح می‌دهد که عشق احساسی لطیف و عمیق است که جاذبه‌ای شدید دارد. این حس در انسان محدودیتی ندارد و در فکر یا عمل می‌تواند به شکل غیر قابل تصور ظهور کند.

عشق قاعده و قانون یا نظم خاصی ندارد. گاهی عشق فرد را به رویاها و خوشبختی می‌رساند و گاهی متاسفانه یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که افراد در عشق‌ورزی و دریافت عشق دارند در این است که شور و هیجان در بیشتر مواقع به شکل تند و سخت در فرد غالب می‌شود و این موضوع می‌تواند گاه خطرناک و زیان‌آور باشد. عده‌ای هم به دلایلی توانایی ابراز عشق و محبت ندارند و در زندگی و روابط خود دچار مشکل می‌شوند. چطور می‌توان عشق را در زندگی آن طور که باید و شاید راه داد و به دیگران منتقل کرد. دکتر هلاکویی در این سمینار صحبت‌ها و راهکارهای درخشانی برای همه‌ی افراد جامعه دارد. انتشارات ما و شما کتاب انسان و عشق را عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. این کتاب در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی قرار دارد و مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

عشق از دیدگاه دکتر هلاکویی

دکتر هلاکویی در این سمینار عشق را در رابطه‌ی بین زن و مرد توضیح می‌دهد. او می‌گوید که عشق در رابطه دو انسان برابر است و این برابری نزد هر دو تقدس و حرمت پیدا مدر حقیقت آن چیزی که همیشه درباره‌ی عشق گفته می‌شود عشقی است که به شکل سنگین و عمیق بین زن و مردی که یکدیگر را به شدت دوست دارند اتفاق می‌افتد. دکتر هلاکویی توضیح می‌دهد که خود واژه‌ی عشق مهربانی، محبت و عطوفت در خود دارد. پس عشق همراه خود محبت و آشتی به همراه دارد. دکتر هلاکویی به همراه روانشناسان مطرح و برجسته دیگر در این سمینار از چگونگی کاشت نهال و محبت عشق در وجود انسان می‌گویند. این که افراد چطور می‌توانند عشق را درون خود بارور کنند، بپرورند و آن را شکل دهند. او در این سمینار عشق را از جنبه‌های مختلف روانی، ژنتیکی، فیزیولوژیکی و حتی ادبی بررسی می‌کند.

در این کتاب صوتی دکتر فرهنگ هلاکویی ۱۶ ویژگی یک فرد عاشق را بیان می‌کند. این 16 ویژگی که در این سمینار مطرح می‌شوند به طور کلی زندگی افرادی را که می‌خواهند عشقان تازه و زنده باشد، دگرگون می‌کند. این ویژگی‌ها از منظر پزشکی، الهی و موارد دیگر مطرح می‌شود و تمام جنبه‌های عشق را در بر می‌گیرد.

مباحث مطرح شده در کتاب صوتی انسان و عشق

کتاب صوتی انسان و عشق را انتشارات ما و شما منتشر کرده است. در این کتاب 10 مبحث مهم به شرح زیر توضیح داده می‌شود:

عشق در یک نگاه یا یک نگاه به عشق

اسطرلاب اسرار خدا: عشق در ادبیات کلاسیک فارسی

عشق در کلام مولانا

کهکشان سرگردانی: عشق در ادبیات جدید ایران

عروس خوشه‌های اقاقی: فروغ فرخزاد و عشق

سیر عشق در جهان: از عرش تا فرش

در مغز عاشق چه می‌گذرد

در بدن عاشق چه می‌گذرد

در ضمیر و ذهن عاشق چه می‌گذرد

چگونه می‌توان هم عشق را داشت و هم کاشت

درباره دکتر فرهنگ هلاکویی

دکتر فرهنگ هلاکویی سال‌هاست که در زمینه‌ی مشاوره در حوزه‌های مختلف به افراد زیادی کمک کرده است. او برای ایرانیان یکی از افراد تاثیرگذار در حوزه روانشناسی ازدواج و تربیت فرزندان بوده است. دکتر هلاکویی در سال 1323 در شهر شیراز به دنیا آمد و در حال حاضر در لس آنجلس در ایالات متحده آمریکا اقامت دارد. او به عنوان روانشناس، روان‌درمانگر، مشاور ازدواج خانواده، جامعه‌شناس، استاد دانشگاه و شخصیت رادیویی به ایرانیان سراسر دنیا مشاوره می‌دهد.

دکتر هلاکویی با برگزاری سمینارها و کارگاه‌های متعدد مشاوره توانسته بسیاری از مخاطبان خود را به زندگی برگرداند. او دارای چند مدرک در رشته‌های جامعه‌شناسی، روانشناسی، اقتصاد و مشاوره ازدواج دارد. سمینارها و برنامه‌های تلوزیونی و رادیویی او همواره با مخاطبان زیادی از سراسر جهان رو به رو بوده است.

بیشتر سمینارهای دکتر هلاکویی به صورت تالیف و بیشتر به صورت صوتی و تصویری در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است کتاب‌های صوتی این سمینارها را انتشارات ما و شما در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. دکتر هلاکویی مباحث مهمی را که دغدغه بسیاری از افراد در طول زندگی‌شان است مثل موفقیت، خوشبختی، آرامش، درمان استرس و اضطراب و ... را در کارگاه‌های خود مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد تا به همه بگوید که با زمان گذاشتن برای رشد و تکامل روح و روان می‌توان با مشکلات متعددی مبارزه کرد.

دکتر هلاکویی با تاسیس مرکز بهزیستی بورلی هیلز، مشاوره ازدواج، خانواده و کودکان را به افراد مختلف تسریع کرده است. او همچنین با اجرای برنامه‌ی «رازها و نیازها» در تلوزیون و رادیو به شیوه‌ی تلفنی پاسخ بسیاری از سوالات و مسائل روان‌شناختی، اجتماعی و خانوادگی ایرانیان را داده است. این برنامه به قدری مشهور و موثر بوده که شمار افرادی که از دکتر هلاکویی به شکل تلفنی مشاوره گرفته‌اند بیشتر از 29000 نفر بوده‌اند.

دکتر هلاکویی با برگزاری سمینارها و دوره‌های روانشناسی از مسائل روانی که به رفاه و بهزیستی مرتبط می‌شوند صحبت می‌کند. هلاکویی در سال‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۸۱ عضو انجمن روحانی «سنتا مونیکا» بوده‌است.

برای خرید و دانلود کتاب‌های صوتی دکتر فرهنگ هلاکویی از این صفحه می‌توانید اقدام کنید. کتاب‌های صوتی دکتر فرهنگ هلاکویی از جمله کتاب صوتی خوشبختی، کتاب صوتی شخصیت ناسالم، کتاب صوتی علم و شبه‌علم، کتاب صوتی استرس یا فشار روانی اجتماعی، کتاب صوتی خانواده تک سرپرست، کتاب صوتی شخصیت سالم، کتاب صوتی اگر جوان بودم، کتاب صوتی رمز و راز موفقیت و کتاب صوتی ازدواج و خانواده موفق از جمله کتاب‌های صوتی دکتر هلاکویی است که انتشارات ما و شما منتشر کرده است.

برای دانلود کتاب pdf  و الکترونیکی گروهی دیگر از کتب روانشناسی از مولفین دیگر می‌توانید از این صفحه خرید آنلاین داشته باشید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
183.۷۴ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۴۱:۱۶
نویسندهفرهنگ هلاکویی
راویفرهنگ هلاکویی
ناشرانتشارات ما و شما
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۰۱
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۸۳.۷۴ مگابایت
۰۳:۴۱:۱۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 59 مخاطب
پربار 🌳 (2)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
52 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
5 ٪
36 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
آرامش‌بخش 🌱
پربار 🌳
آموزنده 🦉

کتابهای دکتر هلاکویی به زبان ساده و در عین حال علمی و کاربردی در موضوعات مختلف روانشناسی و رفتار به تحلیل و بررسی مساله می پردازد و ابهامات و سوالات ذهنی خواننده را می شکافد، شفاف سازی نموده و پاسخ می دهد. با مطالعه درست عمیق و بدون پیش داوری نظرات دکتر، قدرت شناخت تحلیل و تصمیم گیری و برنامه ریزی شخص ارتقا می یابد و گره های ذهنی او گشوده میشود. حداقل یکبار مطالعه این کتاب را به خوانندگان توصیه میکنم.

4

من این کتابو به همه توصیه می کنم . به نظر من مخصوصا اون ۱۶ مورد و ۷ مورد مهم درباره تشخیص درست بودن و صحیحتر بگم سالم بودن عشق خیلی عالی هستن که هرکسی باید بدونه

3

بخش دوم خیلی کوتاهه،اگر اشتباه نکنم ده یا پانزده دقیقه اس و انگار ناقص اپلود شده بجز این مورد خوب بود.

5

اول فکر میکردم شاید مطالب ساده ای از عشق رو بیان میکنه اما وقتی گوش دادم واقعا حیرت زده شدم

3

اصلا کامل نیست،کلی حذفیات داره ب نظر،من تو یوتیوب مطالب مرتبطی دیدم ک توی این کتاب صوتی نبود اصلا

2

اصل مطلب عالی کیفیت صدا خیلی فیکه ادم حس میکنه از روی فایل صوتی اصلی ضبط شده

5

عالی ه لطفا باقی کتاب های دکتر رو هم به اشتکراک بگذارید

4

بسیار جالب بود ولی متاسفانه کیفیت صدا اصلا خوب نبود...

5

کلام دکترهلاکویی همیشه معرکه اس جایی اسم ایشون هست چشم بسته واردشوید

5

عالیه.

نمایش 26 نقد دیگر
4.1
(59)
پربار 🌳 (2)
40,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
انسان و عشق
انسان و عشق
فرهنگ هلاکویی
انتشارات ما و شما
4.1
(59)
پربار 🌳 (2)
40,000
تومان