0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
روز خرگوش

معرفی، خرید و دانلود کتاب روز خرگوش

درباره روز خرگوش
در پس‌وپشت ذهنم از لحظه‌ای که وارد شده‌ام مقایسه‌ی ایرج و او شروع شده. و عجب این‌که شباهت‌ها بیش از تفاوت‌هاست. اگر ایرج هم بود همین ‌کار را می‌کرد و احتمالاً این نمایش رنجیدگی ‌خاطر را با پرتاب یک حبه قند به دهانش تمام می‌کرد و لبخند می‌زد. بهرام سر بلند می‌کند و می‌پرسد: «گرمه، نه؟» و نگاه می‌کند به شعله‌های آبی شومینه. منتظر این خروج بودم. در این سه سال هر وقت وارد این قلمرو شده‌ایم، به‌سرعت هم از آن خارج شده‌ایم. فکر می‌کنم هر دو از گذشته‌مان شرم داریم و شاید هم می‌ترسیم.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۱ مگابایت
تعداد صفحات
120 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۰۰:۰۰
نویسندهبلقیس سلیمانی
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۲/۰۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۱ مگابایت
۱۲۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.4
از 5
براساس رأی 10 مخاطب
5
ستاره
20 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
30 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
50 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

در جای دیگری کتاب رو خوندم. داستان روزمرگی های یه زنه که خیلی روان و شیرین روایت شده فقط یه ویرایش کم کافی بود تا داستان خوب و کاملی بشه. کتاب رو به امید پایان نخونین چون اصلا وجود نداره. از خوندنش پشیمون می شین. بی هدف، اتفاقات پراکنده و نامربوط، موقعیت های تفکیک نشده، متن گنگ، حس های نامشخص، بلاتکلیفی، پایان بندی بسیار گنگ و بد. ذهنتون مشغول می شه و سوالات زیادی به وجود میاد ولی هیچ جوابی وجود نداره، دایما توی داستان به حال خودتون رها می شین. داستان هم که همین طور رها می کنه، بدون جمع بندی مناسب.

3

از خوندنش پشیمون نشدم! خوشحال بودم که یکی دیگه از آثار خانم سلیمانی رو خونده م. اگرچه کتاب «پایان بندی» به شکل معمول نداره و صرفا روایت دو وجه فرضی از یه انسانه، اما نثرش مثل همیشه روان و جذاب و گیرا بود. لذت برم.

5

داستانی کاملا معمولی که شما را جذب خودش میکند.یک روز را با شخصیت داستان که خانمی میان سال است زندگی میکنید و این همان هنر نویسنده است.

3

از خانم سلیمانی انتظارم بیشتر از این بود.

3

خوب بود

2.4
(10)
26,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
روز خرگوش
روز خرگوش
بلقیس سلیمانی
نشر چشمه
2.4
(10)
26,000
تومان