0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت من هستم
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی قدرت من هستم

نویسنده:
جول اوستین
درباره قدرت من هستم

کلمات قدرتمندترین ابزار دست بشر هستند. انسان می‌تواند با قدرت کلمات زندگی‌ای را ویران یا از نو بسازد. در واقع این کلمات هستند که با انرژی و اثر خود زخم‌ها را التیام می‌بخشند یا نمکی بر زخم‌ها می‌شوند. اما این بستگی به انسان است که از این قدرت در چه راستایی استفاده کند. تحقیر یا احترام؟ کافی است کمی وقت بگذاریم و ببینیم کلمات ما چقدر راهگشای زندگی خود و دیگران بوده است. اگر کلمات از عمق جان و باور ما باشند حتی قدرت تغییر و تحول زندگی را دارند. کافی است باور کنیم.

جول اوستین در کتاب قدرت من هستم  به ما کمک می‌کند تا با دو کلمه‌ی من هستم به تعالی برسیم.

درباره کتاب قدرت من هستم

کتاب قدرت من هستم نوشته‌ی جول اوستین در سال 2015 منتشر شد. جول اوستین نویسنده و سخنران انگیزشی است که کتاب‌های او در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار داشته و سخنرانی‌های او به طور متوسط ۷ میلیون بیننده در طول یک هفته دارد. کتاب قدرت من هستم پرفروش‌ترین و یکی از محبوب‌ترین کتاب‌های اوست. او در این کتاب از قدرت «من هستم»هایی که انسان‌ها هر روز در کلام خود از آن استفاده می‌کند می‌گوید. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین کتاب‌های جول اوستین است که تا مدت‌ها در صدر کتاب‌های پرفروش قرار داشته است. جول اوستین در این کتاب سعی می‌کند به خواننده توضیح دهد که انسان هر صفتی یا عبارتی را که به خود نسبت می‌دهد در واقع آن را باور می‌کنیم و در نهایت همان می‌شویم. کتاب پر از جملات انگیزشی است و به زبان ساده نوشته شده تا برای همه‌ی افراد جامعه قابل فهم باشد.

کتاب قدرت من هستم برای چه کسانی مناسب است

معمولا شرایط بد زندگی و اتفاقات ناگوار که گاهی انسان از آن‌ها با عنوان بدشانسی یا بدبختی یاد می‌کند تنها در نتیجه‌ی نگرش منفی فرد به آن موضوع شکل می‌گیرد. افرادی که مدام در زندگی غرلند می‌کنند و به دنبال بهانه هستند تا تمام صفات منفی را بین دو کلمه‌ی من هستم بگذارند با خواندن کتاب قدرت من می‌توانند توانایی‌ها و استعدادهای بی نظیر خود را کشف کنند و زندگی مثمر ثمرتر و شاد تری داشته باشند. اوستین در این کتاب هم مثل کتاب‌های دیگر خود تا با بینش و داستانهای شگفت انگیز الهام‌بخش بسیاری از افراد است تا به آن‌ها یادآور شود که  با تمرکز بر قدرت انرژی مثبت به اصل و حقیقت زندگی خود مسلط شوند. کتاب قدرت من هستم به خواننده کمک می‌کند تا با تمرکز بر روی این دو کلمه می‌توان به قله‌های زندگی صعود کرد و این دو کلمه چیزی نیست جز من هستم.

مروری بر کتاب قدرت من هستم

کتاب قدرت من هستم از نوزده فصل تشکیل شده است. نویسنده در بخش‌های آغازین کتاب به این موضوع تاکید دارد که زمانی که فرد به خود می‌گوید «من خیلی دست و پاچلفتی هستم» دست و پا چلفتی بودن به سراغ او می‌رود. وقتی بگوید«من خیلی پیر هستم» چین و چروک‌ها به دنبال او می‌روند یا مثلا زمانی که می‌گوید «من خیلی چاق هستم» کالری‌ها به دنبال او می‌آیند. در واقع انسان هرچیزی را که بگوید من هستم مثل این است که برای آن دعوت‌نامه فرستاده و در را به رویش باز کرده و به او اجازه داده جزوی از زندگی او باشد. این مورد برای موارد منفی و مثبت وجود دارد. اوستین در ادامه توضیح می‌دهد که آن‌چه انسان به عنوان زیبایی و طراوات به خود نسبت می‌دهد خداوند هم همان را در سر راه او قرار می‌دهد و این امر باعث طراوت روح آدمی هم می‌شود. در ادامه نویسنده توضیح می‌دهد که چطور با تمرین می‌توان نقاط ضعف را تبدیل به نقاط قوت کرد و جای افکار منفی بذر افکار مثبت را در ذهن کاشت.

تاکید اوستین در این کتاب بر این موضوع است که باید من هستم های خود را تغییر دهیم تا سرنوشتمان هم تغییر کند.

به عنوان مثال در فصل دوازدهم که عنوان «من هدفمند هستم، زمان را تحت کنترل دراورید» نویسنده توضیح می‌دهد که زمان یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های بشر است که به هیچ‌وجه از دست رفتن آن قابل جبران نیست. او می‌گوید که مسئول زمانی هستیم که خداوند در اختیار ما قرار داده است و نباید آن را هدر دهیم یا بدون هیچ هدف خاصی اجازه دهیم که زمان از دستمان برود. مشخص کردن اولویت‌های اصلی زندگی و هدفمند بودن یکی از راهکارهایی است که در این فصل به آن تاکید شده است.

در واقع گذراندن امور زندگی در صفحات مجازی یا به بطالت گذراندن زندگی تنها انسان را از مسیر آرامش و حال خوب جدا می‌کند.

در هر فصل از کتاب جول اوستین داستان‌ها، راهکارها و رویکردهایی را ارائه می‌کند که انسان را قدم به قدم با مفهوم واقعی و مهم زندگی او آشنا می‌کند. در ادامه در فصل هفدهم با عنوان «من حفاظت شده هستم؛ خداوند انسان‌های دارای عیب را دوست دارد» اوستین با اشاره به جملاتی از کتاب مقدس توضیح می‌دهد که اگر انسان به خداوند اطمینان و توکل داشته باشد و بداند بدون اجازه خداوند هیچ‌چیزی نمی‌تواند وارد محدوده‌ی زندگی او شود دیگر نگران آینده نخواهد بود. در نهایت این احساس اطمینان به خداوند باعث می‌شود تا فرد از مسیر خوشبختی خارج نشود و به همه چیز با دیدیگاهی مثبت نگاه کند.

در فصل ‌های پایانی کتاب اوستین توضیح می‌دهد که همیشه نباید با این دیدگاه در محضر خداوند دعا کرد که معجزه‌ای رخ دهد و فردی وارد زندگی ما شود که به واسطه‌ی او ما احساس خوشبختی کنیم. او بیان می‌کند که حالا زمان آن رسیده که به جای انتظار برای رسیدن معجزه و خوشبختی، خودمان معجزه‌ی زندگی افراد شویم. انسان در حقیقت دست خداوند در این کره خاکی است که می‌تواند باعث امید بخشی و شور و اشتیاق در زندگی دیگران شود.

جول اوستین در کتاب قدرت من هستم قدم به قدم از کنار گذاشتن عادت‌های فکری منفی تا تبدیل شدن به معجزه‌ای در زندگی دیگران همراه خواننده است.

درباره جول اوستین؛ سخنران و نویسنده‌ی الهام‌بخش

اغلب کسانی که طرفدار سخنرانی‌ها و کتاب‌های انگیزشی هستند با سخنان جول اوستین  Joel Osteen  توانسته‌اند تغییرات چشمگیری در زندگی خود ایجاد کنند. جول اوستین در سال 1963 در ایالت تگزاس امریکا متولد شد. او بعد از مرگ پدر کار او را به عنوان کشیش ارشد کلیسای لیکوود ادامه داد. جول رفته رفته با سخنرانی‌های خود در بین مردم شهرخود معروف و محبوب شد. سخنرانی‌هایی که مثل یک روانشناس در حوزه موفقیت و خودیاری و با استفاده از  آیات کتاب مقدس به مخاطبان او کمک می‌کند تا علاوه بر احساس آرامش ایمان درونی خود را به خداوند هم تقویت کنند.

اوستین در سخنرانی‌های خود علاوه بر تکنیک‌های فن بیان از موضوعاتی صحبت می‌کند که اغلب مردم در طول زندگی روزمره خود با آن مواجه هستند. جذابیت لحن و گفتار اوستین به شکلی است که  بسیاری از مخاطبانش در سراسر جهان به او لقب «کشیش خوش‌رو» را دادند.

سخنرانی‌های انگیزشی اوستین در طول یک ماه بیش از 20 میلیون بیننده در اینترنت دارد و کتاب‌های او  در ۱۰۰ کشور مختلف در سراسر دنیا ترجمه شده‌اند. جول اوستین در سال ۲۰۰۶ در فهرست ۱۰ فرد تاثیرگذار جهان قرار گرفت. او تا به حال بیش از هفت کتاب نوشته که تمامی آن‌ها در حوزه روانشناسی و خودیاری است. نکته قابل توجه درباره‌ی کتاب‌های او این است که بعضی از این کتاب‌ها بیش‌تر از ۲۰۰ هفته در صدر بهترین کتاب‌های نیویورک تایمز بوده‌اند.

کتاب صوتی قدرت من هستم با ترجمه‌ی «فریبا سبزچمنی» و خوانش «مهبد قناعت پیشه» از سوی انتشارات شادن پژواک منتشر شده است. خرید و دانلود نسخه‌‌ی صوتی این اثر در سایت فیدیبو امکان‌پذیر است.

از جول اوستین کتاب‌های صوتی «چگونه استعداد خود را کشف کنیم؟»، «قدرت ایمان»، «خواستن توانستن است»، «چگونه از بیمار به پزشک تبدیل شویم؟»، «کامل شدن»، «فراتر از محدودیت»، «شما برای زندگی در محدودیت خلق نشده‌اید»، «شما کاملا مجهزید شما بصورت کامل و هدفمند خلق شده‌اید»، «فراوانی نعمت‌ها»، «آمادگی در مسیر رسیدن به هدف»، «شما برای من اهمیتی ندارید» و «چگونه احساس خوبی داشته باشیم» در فیدیبو برای خرید و دانلود قرار دارد.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت من هستم می‌شنویم

امروز در این موقعیت که قرار دارید تا حدی به خاطر آن چیزهایی است که همیشه در مورد خودتان می‌گفته‌اید. واژه‌ها مثل بذر هستند. وقتی چیزی بر زبان خود جاری می‌کنید، به آن چیزی که می‌گویید جان می‌بخشید. اگر به گفتن آن ادامه دهید، نهایتا ممکن است به واقعیت تبدیل شود. شاید خودتان متوجه شوید یا شاد هم نشوید، ولی در واقع آینده‌ی خودتان را پیش‌گویی می‌کنید. این مساله در آن زمان که چیزهایی از این قبیل می‌گوییم «من مورد رحمت خداوند هستم. من قوی هستم. من به رویاهایم دست خواهم یافت. من از زیر بار قرض بیرون خواهم آمد» خیلی خوب است، با این کار نه تنها مثبت‌گرا هستیم بلکه در عین حال، پیروزی را پیش‌گویی کرده‌ایم، موفقیت را پیش‌گویی کرده‌ایم، سطوحی جدید را پیش‌گویی کرده‌ایم. زندگی شما در همان مسیر واژه‌های شما حرکت خواهد کرد.

اما خیلی از مردم دائما تنها مسائل منفی را پیش‌گویی می‌کنند. «هرگز اتفاق خیلی خوبی برای من در زندگی رخ نمی‌دهد». «دیگر هرگز اندامم متناسب نخواهد شد». «اوضاع کسب و کار خراب است. به احتمال زیاد اخراج خواهم شد». «فصل مریضی است. حتما آنفولانزا خواهم گرفت».  

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
470.۳۰ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۳۰:۳۷
نویسندهجول اوستین
راویمهبد قناعت‌پیشه
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۷۰.۳۰ مگابایت
۰۸:۳۰:۳۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 933 مخاطب
انگیزه‌بخش 🚀 (15)
حال‌خوب‌کن ✨ (11)
5
ستاره
79 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
4 ٪
634 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

توی اوضاع فعلی معلوم الحال خیلی خیلی حالمو خوب کرد، البته نحوه ی گویش گوینده هم خیلی توی انتقال تاثیر گذاری مطلب کمک میکرد، در کل خیلی خیلی دوست داشتم این فایل صوتیو و توی ماشین پشت ترافیک همیشگی تهران گوش دادم و لذت بردم😌

5

باور کنید از وقتی من مطالب جول استین رو میخونم خدا رو جور دیگه ایی میبینم و حسم میکنم .خدایی که به ما معرفی شده همیشه ما رو ترسوندن .اگه این کار رو کنی خدا قهر ه ش میگیره عذاب میبینی. هنوز زنده اییم میگن این کار رو انجام بدین جهنم جاتونه .ولی من الان با صحبتهای جول میفهمم خدا خوب مطلقه .. واقعا کتاباش تاثیرگذارن

5

کتاب فوق العاده عالی و خوبیه طرز بیان گوینده فوق العاده است واقعا روی من تاثیر گذار بود چندین بار در حین گوش دادن گریه کردم فقط میتونم بگم عالی .حس خوبی داری وقت گوش کردن

5

من تواوج اوج یه بحران این کتابو شروع کردم ؛ کلا نگاهم تاقبل ازشروع این کتاب به کتاب های انگیزشی همیشه یکنواخت بوده که یه سریع بدیهیات را پیاده کردند و صرفا وقت گذاشتن برای این کتاب ها را وقت تلف کردن میدونستم. جدااز قلم جول اوستین طرز بیان اقای قناعت پیشه فوق العادست برداشت من اینه من نوعی را مخاطب خودشون قرار میدند و تکرار همه این بدیهیات برای همه کسایی که از خود واقعیشون دور شدند حکم دیکته کردن یه سریع مسائل اصلی را داره که به دلایلی حالا ازاون دور شدیم از نظر من تااینجا عالی بود و امیدوارم عالی پیش بره. باارزوی روز روزگار خوش برای همه کسایی که از اصل خودشون دورافتادند❤.

5

فوق العادست . مخصوصا صدای گوینده و لحن بیانش . اهنگ زیبای فیلم فونتین هم از کلینت مینسل این اثر رو جادویی کرده . اگر خواستید موسیقی متن رو دانلود کنید اسمش together we live forever

5

پنج ستاره کمه برای این کتاب هزار هزارتا ستاره برای هرفصلش من کتابای روانشناسی و رشد شخصی زیادی خوندم اما این واقعا منحصر بفرده چکیده ی همه ی کتاباییه ک خوندم ب همه ی دوستامم توصیه اش کردم ب خانواده ام کتاب صوتیشو تهیه کردم من ک گوینده اش محشره آدم حس میکنه خود جول اوستینه داره باهاش صحبت میکنه ممنونم از آقای قناعت پیشه و تیم حرفه ای فیدیبو بچه ها هر کی توی نظرات داره یکی دوتا میکنه ک آیا بخره این کتابو یا ن ،بهش میگم شک نکن بخر و گوش کن و گوش کن و گوش کن یادداشت برداری کن و مرور کن تا حالت همیشه خوب باشه

5

کتاب های جول اوستین از نوع کتاب های انگیزشی هست. که البته با توجه به کامنت ها ظاهرا اثر خوبی رو خواننده هاش داره البته خواننده های محترم بهتره به ثروت این آقای کشیش و منزل مجلل ایشون هم یه نگاهی داشته باشند. شاید اگه همه مردم شرایط و ثروت و موقعیت ایشون رو داشتند همین حرفا رو می زدند. نمیدونم اگه مال و ثروت و موقعیت ایشون رو از ایشون بگیرند بازم از زبان خدا اینطوری حرف می‌زد یا نه . البته به هر حال با توجه به کامنت های دوستان اگه انرژی مثبتی داره پس خوندنش خالی از لطف نیست.

1

ای خدا واقعا نمیدونم به اینجور آدما چی بگم؟ برید در مورد جول استین فقط سه دقیقه سه دقیقههه تحقیق کنید یه بی سواد شیاده به نظرتون چطور همچین سالن بزرگی برای همایش هاش خریده؟ اینا برده ی یه مشت سیاست مدارن که میخوان تو فکر من و شما فرو کنن هر کاری بخوای میکنی حتی اگه پولدار ترین آدم جهان شدن هم بخوای میشه فقط تلاش کن و فرکانس بفرست به کائنات افسوس که نمیتونم به همه مردم اینو بگم اما فقط نیاز به اندکی تخقیق داره تا بفهمید جونور هایی مثل جول استین چه کار هایی با مردم میکنن

5

فیلم هندیه این کتاب یه جا میگه که "میخواستم خودکشی کنم دستم به کنترل تلویزیون خورد افتاد رو زمین تصویر شما تو تلویزیون پخش شد باتری کنترل هم درومد که نتونم شبکه رو عوض کنم " همه ی مثالاش از چیزهایی قدیمی هستش از وقتی که مردم دوربین دارن میشه بگین چندتا دریا شکافته شد ؟ چند تا کوه از داخلشون شتر درومد ؟ ریکی جرویس واقعا درست میگفت که اگه تمام کتاب های دینی و علمی رو بسوزونیم اونایی که جایگزین میشن دوباره علمی ها هستن ولی امید میده یه سری جاهاش بد نیست

5

بیش از اون چیزی که فکر می کردم عالی هست .عالی بودن کتاب یک طرف ،صدای خوب گوینده ی عزیز آقای مهبد قناعت پیشه، طرف دیگر است.اونقدر با صداشون تونستم ارتباط خوبی رو حس کنم که انگار خود ژول اوستین به فارسی صحبت میکنند.اصلا دیگه نمیشه کتابهای ژول رو با صدای گویندگان دیگر گوش داد.واقعا با همان شهامت و ایمانی که ژول اوستین در سخنرانی هاشون صحبت می کنند ،ایشون هم کتاب رو خوند.ند.صمیمانه از این گویندگی عالی شون ممنونم.

نمایش 624 نقد دیگر
4.6
(933)
انگیزه‌بخش 🚀 (15)
47,000
٪50
23,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت من هستم
٪50
قدرت من هستم
جول اوستین
شادن پژواک
4.6
(933)
انگیزه‌بخش 🚀 (15)
47,000
٪50
23,500
تومان