0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دروغ های کوچک بزرگ
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب دروغ های کوچک بزرگ

درباره دروغ های کوچک بزرگ
گاهی دروغ‌های کوچک مرگ‌بار است. «دروغ‌های کوچکِ بزرگ» قصه کسانی را روایت می‌کند که به دلیل ترس از آبرو، اسرار زندگی‌شان را به هیچ‌کس حتی دوستان و نزدیکان خود بیان نمی‌کنند. قتلی رخ می‌دهد که والدین همه دانش‌آموزان یک مدرسه را تحت تأثیر قرار می‌دهد. «جین» یکی از مادرهای مدرسه است. او قربانی اشتباه و رفتار مردی شده است که سال‌ها بر زندگی او سایه انداخته است و از نظر مخاطب اولین متهم قتل به حساب می‌آید اما این همه ماجرا نیست. مخاطب بیشتر از اینکه به فکر قاتل باشد دوست دارد بداند چه کسی به قتل رسیده است. داستان «لیان موریارتی» شما را تا آخرین صفحه می‌کشاند تا پاسخ سؤال خود را بیابید. لیان موریارتی در این کتاب دکتر جکیل و آقای هاید دیگری خلق می‌کند. او نشان می‌دهد گاهی انجام کار غلط بهتر است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۴۳ مگابایت
تعداد صفحات
448 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۵۶:۰۰
نویسندهلیان موریارتی
مترجمسحر حسابی
ناشرنشر آموت
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
big little lies,۲۰۱۴
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۴۳ مگابایت
۴۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 155 مخاطب
5
ستاره
44 ٪
4
ستاره
36 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
10 ٪
85 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

فیدیبو تابستان امسال هم طرح هر روز یک کتاب رایگان رو اجرا می کنه یا نه؟ برای خرید کتاب از نمایشگاه خوبه جواب این سوال رو بدونیم

4

من این کتابو زیان اصلیشو خوندم و بعد سریالشو دیدم. بهتون پیشنهاد میکنم به هیچ وجه با سریالش مقایسه نکنید. کتاب از خیلی جهات از سریال قوی تره و با جزئیات و منطقی تر میره جلو (برخلاف سریال که اتفاقا میپرن.) درمورد داستانشم که درباره خشونت های خانگیه که هر روز و هر روز باهاش مواجه میشیم و خیلی وقتا حتی متوجه هم نمیشیم. بعضی قسمتاش یکم زیادی خاله زنکی میشه اما در کل ارزش یکبار خوندنو داره.

4

لطفاً اگر میشه امسال هم طرح کتاب رایگان رو فعال کنید به نظرم خیلی تاثیر مثبتی در افزایش کتابخونی داشت و خب از نظر جلب توجه به سمت اپلیکیشن هم موثر بود، خیلیا به واسطه ی همین طرح رایگان آشنا شدن با فیدیبو?

4

ای کاش دوستانی که کتاب رو مطالعه کردن راجع بهش نظر میدادن! متاسفانه شاهد این هستیم که اکثرا وقتی با کتابی مواجه میشن که فیلم یا سریالش رو دیدن، میان نظرشون رو راجع به اون فیلم یا سریال میگن! و من واقعا درک نمیکنم این حرکت رو

4

پیشنهاد می‌کنم اگه می‌تونید کتاب رو به زبان اصلی بخونید. متاسفانه به نظر می‌رسه مترجم قسمت‌هایی از کتاب که برگردانش به فارسی مشکل بوده رو حذف کرده. در همون صفحات اولیه چند مورد حذفیات وجود داره که در صورت مقایسه با نسخه‌ی انگلیسی یا حتی ترجمه‌ی دیگه‌ای از کتاب متوجه‌ اون‌ها میشید.

4

کتاب معمایی-روانشناختی خیلی خوبی بود. شخصیت‌ها باور پذیر بودن و آدم خوب می‌تونست باهاشون ارتباط برقرار کنه. این سه شخصیت (مادلین، جین و سلست) زندگی‌های خیلی متفاوتی از هم داشتن ولی همه‌شون به نوعی توی زندگی زخم خورده بودن (هر سه از مردهای دخیل در زندگی‌شون) و افسردگی داشتن و بیش از هر کسی به خودشون دروغ می‌گفتن. (سریال خیلی با کتاب فرق داشت) فقط متاسفانه ترجمه‌ی کتاب خیلی بد بود و اگه کسی براش امکان‌پذیره اصل کتاب رو بخونه

5

این یکی از فوق العاده ترین رمان هایی بود که خواندم در قالب یک داستان خیلی چیز ها آموزش می‌دهد به طرز خیلی زیبایی در قالب یک داستان زیبا موضوعات مهمی مخصوصا درمورد زندگی دختر ها در جامعه را به نمایش می‌گذارد پیشنهاد میکنم همه ی دختر و پسر های جوون همه ی پدر مادر ها این کتاب رو بخونن موضوع این کتاب مقداری مشابه بود با << ما تمامش میکنیم >> داستان ها کاملا متفاوت ولی از نظر من هدف های آموزشی یکسان بودند.

5

من این کتابو خوندم و نمیدونم واقعا چجوری باید توصیفش کنم. مخلوطی از تخیل و واقعیت، روشنایی و تاریکی، خوبی و بدی. واقعا تضاد های این کتاب هر خواننده ای رو به خودش جذب میکنه. فیلمی هم بر اساسش ساخته شده که بینظیره. پیشنهاد میکنم اول کتابو بخونین و بعدش فیلمش رو هم که هفت قسمته، ببینید. عالی عالی عالی عالی عالی عالی

4

من این کتاب رو یکسال پیش خوندم ولی هنوز از ذهنم پاک نشده.فیلمش هم دیدم ولی کتابش رو بیستر دوست داشتم.اولش یه ذره گیج میشین،مکالمه های کاراگاه و با کمالمه های عادی رو قاطی میکردم،ولی قلغش اومد دستم که چه جوریه.تا اخرین صفحه شمارو میبره که ببینین قتل کاره کیه. و در اخر، این خشونت ها... .

5

بدون شک خشونت خانگی ( چه کلامی، چه فیزیکی) روی بچه ها تاثیر میذاره. بدون شک آنها از آسیب این اتفاق جدا نمی مونند. حالا این اتفاق ممکنه برای بچه بیفته یا یکی از اعضای خانواده که بچه شاهد اون ماجرا بوده. یه لطفی بکنیم و این کتاب رو بخونیم. من به شدت این کتاب رو توصیه میکنم.

نمایش 75 نقد دیگر
4
(157)
122,500
٪30
85,750
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
دروغ های کوچکِ بزرگ
دروغ های کوچکِ بزرگ
لیان موریارتی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دروغ های کوچک بزرگ
٪30
دروغ های کوچک بزرگ
لیان موریارتی
نشر آموت
4
(157)
122,500
٪30
85,750
تومان