0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عظمت خود را دریابید

معرفی، خرید و دانلود کتاب عظمت خود را دریابید

نویسنده:
وین دایر
درباره عظمت خود را دریابید
همه ما فرصت‌های شگفت‌انگیزی برای زندگی کردن، لذت بردن و عشق ورزیدن داریم. عظمت دنیای درون به همان عظمت و پهناوری جهان برون است. دکتر وین دایر، با فلسفه‌اش که میلیون‌ها نفر را در جهان برانگیخته، به شما کمک می‌کند تا دست در دست او به دنیای بیکران درون خود سفر کنید، آن را بکاوید، به عظمت آن واقف شوید و سپس از آفرینش‌های دگرگونی‌های پویا در زندگیتان بهره ببرید. درطول این سفر برخی اصول و مفاهیمی از زندگی که تا به حال در پس پرده ابهام پنهان بود به راحتی بر شما آشکار خواهدشد. همچنین خواهیدآموخت که چگونه احساسات و هیجانات منفی را از قلب و ذهن بزدایید، آلت دست رویدادهای ناگوار و رفتارهای نامطلوب دیگران نشوید و به راستی آزاد زندگی کنید. دکتر وین دایر به شما می‌آموزد که هرگاه بر کنش خویش متمرکز و به خود راستین و شکوهمندتان متصل شوید به شگفتی درمی‌یابید که توانایی انجام کارهایی را دارید که در گذشته عملی شدن آن را معجزه می‌خواندید. پیام‌های حیات‌بخش او شما را مجاب می‌کند که برای دست‌یابی به سوادها و آرزوهایتان نباید دست نیاز به سوی دنیا دراز کنید بلکه تنها با قوانین هستی همنوا شوید و با توسل به استعدادهای نهفته در ذات و ضمیر خود، موانع و مشکلات را کنار بزنید و راه را برای تجلی آنها بگشایید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
495.۰۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
92 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۰۴:۰۰
نویسندهوین دایر
مترجم محمد رضا آل یاسین
ناشرانتشارات هامون
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Choosing your own greatness
تاریخ انتشار
۱۳۹۷/۰۱/۱۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۹۵.۰۲ کیلوبایت
۹۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 36 مخاطب
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
2 ٪
25 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابی فلسفی ، روانشناسی و عرفانی ست ک دعوت ب شناخت عمیق خود میکنه و برای داشتن مدینه فاضله گذار از مرحله معنوی _و پاکسازی چاکرای تاج _ توصیه هایی داره ، این کتاب شاید برای کسانی ک از چاکراهای &#۳۴;ریشه&#۳۴; ، &#۳۴;خاجی&#۳۴; و &#۳۴;خورشیدی&#۳۴; گذر نکردند جذاب نباشه ولی مطمئنم براشون تامل برانگیز خواهد بود. &#۳۴;عظمت خود را دریابید از وین دایر&#۳۴; یکی از کتابای مورد علاقه منه.

3

ترجمه روان و خوبی دارد.مطالب بخشهای مختلف آن منسجم نیست.به نظرم از هر دری صحبت کرده.مطالب آن،در جهت نام کتاب نیستند.فقط صفحات آخر کتاب با نام کتاب مرتبط هستند.هر چند صفحه جمله ای خاص،میتواند ذهن شما را به خود معطوف کند و برایتان ناب و نغز باشد.من با مطالعه این کتاب در جستجوی عظمت وجود خودم بودم که این کتاب،به من چیزی فراتر از دانسته هایم اضافه نکرد،هرچند برایم مطالعه اش شیرین بود.

5

این کتاب بی نظیر عالی یک بار هدیه دادمش یک بار خریدم خیس شد و داخل کیفم داغون شد و بار دیگر هم الان دوباره خریدم فقط این کتاب رو یکبار رو دوبار نخونید بارها و بارها بخونید می تونم بگم کم کمش بیست باری خوندمش. از بین تمام کتاب هایی که دارم با این کتاب رابطه عمیقو وسیعی برقرار کردم به طوری که هر کی منو میبینه میگه وای باز دوباره

4

دوستانی که کتاب کنترل ذهن خوزه سیلوا رو خوندن این میتونه مکمل اون کتاب بشه. در مورد قدرت و عظمت درون و ذهنه که خوزه سیلوا جامع تر بیانش کرده. اما بازم خوندن هیچ کتابی ضرری نداره و اگه بشه حتی یک نکته ازش اموخت خودش ارزشمنده. موفق باشید

1

این کتابو به پشنهاد شخصی خوندم. به نظرم دوره این سبک از کتابها تمام شده. انگار همون کشیش هایی که زمانی بین مردم قدرت و احترام داشتن و حالا مدتهاست که دیگه ندارن تبدیل به نویسنده هایی شبیه وین دایر شدن.

5

این کتاب بی نظیره، من بی نهایت لذت بردم ❤ قوانین این دنیا خیلی خوب توضیح داده شده در این کتاب

5

سلام من دوبار این کتاب را خوندم.پیشنهاد میکنم حداقل یک بار هم که شده این کتاب رو بخونید.

4

من این کتابو خریدم برام باز نمیشه به پشتیبانی هم ایمیل دادم چند تا کار گفتن انجام دادم فایده ای نداشت و متاسفانه دیگه پیگیری نکردن !!!!!!

5

کتاب های وین دایر فوق العاده هستن?? من به تمام دوستان و خانواده ام این کتاب رو معرفی کردم و جملات بی نظیرشو برای خودم یادداشت کردم

4

کتابی زیبا که برای هر انسانی قابل توصیه است و اگر به توصیه های آن عمل کنیم جهانی زیبا و سرشار از عشق خواهیم داشت

نمایش 15 نقد دیگر
4.3
(37)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عظمت خود را دریابید
عظمت خود را دریابید
وین دایر
انتشارات هامون
4.3
(37)
30,000
تومان