0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گیسو
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب گیسو

درباره گیسو
گیسو جرئت کرد و چشمان ملتمسش را به نگاه مشتاق و مهربان نادر دوخت و چون او را سراپا گوش دید، لب باز کرد و گفت: ـ من سعی می کنم در خانه آرام باشم و آسایش شما و اهل خانه را بر هم نزنم اما شما خوب می دانید که چقدر از این وضعیت ناراحت و دل آزرده هستم و دلم می خواهد هرچه زودتر همه چیز تمام شود و دیگر علامت سوالی از مسائل باغ در ذهنم باقی نماند. دلم می خواهد بدانم چرا آنها می خواستند مرا نابود کنند و اینکه چرا خودکشی برادرشان را به گردن من انداخته بودند؟ آن درب بزرگ ته باغ چه بود؟ چه کسی جرئت کرد و به اتاق من آمده بود؟ چه چیزی از جان من می خواست؟ و هزاران هزار سوال دیگر که جواب همه آنها را نمی دانم و می‌خواهم این کابوس هرچه زودتر تمام شود و یک شب به آرامش به خواب روم. گیسو در حالی که بغض گلویش را گرفته بود سرش را پایین انداخت و با صدای لرزان گفت: ـ نادر خان لطفا کمکم کنید ـ سرت را بالا بگیر و به من نگاه کن. دوست ندارم هیچ وقت تو را گریان ببینم. گیسو آرام آرام سرش را بالا گرفت و نادر به چشم های سیاه او خیره شد و با مهربانی گفت: ـ تو دختر قوی هستی و من انتظار دارم که بهم اطمینان کنی و مطمئن باشی که من برای آرامش خانواده ام، خصوصا تو هرکاری از دستم بر بیاید انجام می دهم تو مطمئن باش که اگر لازم باشد تمام مأمورین شهر را در خدمت می گیرم تا این پرونده زودتر بسته شود. حالا هم برو و کاری را که ازت خواستم انجام بده.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۲ مگابایت
تعداد صفحات
229 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۳۸:۰۰
نویسندهفهیمه رحیمی
نویسنده دومبهاره شیرازی
ناشرآوای چکامه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۲/۲۷
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
13,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۲ مگابایت
۲۲۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 73 مخاطب
5
ستاره
34 ٪
4
ستاره
30 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
21 ٪
46 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

این کتاب بسیار ضعیف با متن نامانوس و عباراتی که انگار مربوط به دوران قاجار باشه بدون قصه منسجم هیچ شباهتی به آثار نوستالژیک نوجوانی متولدین اواخر دهه پنجاه و اوایل شصت مثل پنجره و تاوان عشق نداشت. من به امید پیدا کردن اون حس کتاب رو خوندم و در یک کلام فاجعه بود و به نظرم آوردن این کتاب زیر اسم خانم رحیمی خیانت به ایشون محسوب میشه خیلی برام جالبه بدونم اون هایی که نظرات مثبت نوشتن واقعا قلم خانم رحیمی رو میشناسن؟

4

سلام،دو تکه شدن کتاب کاملاً به چشم میاد ژانر هیجانی که اول کتاب وجود داره در نیمه دوم کتاب اصلا وجود نداره و دو دست شدن کتاب از جذابیت کتاب به طور چشم گیری کاسته.من چند تا از کاتب های فهیمه رحیمی رو خواندم و برای خواندن کتاب های دیگه ایشون ترقیب شدم اما مطمئن هستم برای خوندن کتاب های خانم شیرازی هیچ رقبتی ندارم.چون این داستان پتانسیل این رو داشت که به نحو خیلی جذابی پایان بپذیره.با آرزوی مغفرت برای روح خانم فهیمه رحیمی.

5

خدا فهیمه رحیمی عزیز ما رو رحمت کنه. ایشون چقدر سهم بزرگی در احیای ادبیات داستانی ما داشتن و اما دختر بزرگوارشون خانم بهاره شیرازی چقدر زیبا داستان رو پیش برده و تمام‌کرده بودند. اونقدر قلمشون رو همخوان با مادرشون نوشته بودند که اصلا مشخص نبود از کجای قصه ایشون ادامه داده بودند. بهاره جان کار بسیار زیبایی کردی و قصه بسیار زیبا تمام شد. امیدوارم کتاب های بیشتری ازت بخونم. شما یادگار عزیزی برای ما هستی.

1

نثرش رو دوست نداشتم یه جاهایی مثل متون قدیمی نوشته شده بود یه جاهایی مثل نامه اداری ! یه جا میگه موبایلش رو جا گذاشته یه جا دیگه میگه با موبایلش زنگ میزنه ! یه جا میگه شماره تلفن رو داره یه جا دیگه میگه نداره ! کلی غلط املایی داشت سر فصل ها رو مشخص نکرده بود و موقع خوندن ادم خودش باید حدس میزد که فصل قبلی تموم شده و فصل جدید اغاز شده ! کلا این طوری نوشتن خیلی عجیب بود

4

جدا یکی از بدترین و مسخره ترین کتابهایی بود که خوانده ام قسمت اول که در باغ است به نظر کتاب بدی نبود ولی بهد از باغ بسیار بد و بسیار سطحی و سرهم بندی شده بود متاسفم که وقتم را هدر دادم

4

تا وسطای داستان خوب بود ولی بعدش جذابیتی نداشت. مخصوصا قسمت های آخر که بسیار سطحی و به قولی سرهم بندی شده بود. متن هم بسسسسسیار غلط داشت واقعا اعصابمو خورد کرد. کاش لااقل قبل انتشار یه بار روخوانی میشد.

5

نوشته های خانم رحیمی عالیه . قلم جادویی این نویسنده عزیز چنان داستان رو با جزئیات مکتوب میکنه که گویی خواننده کتاب در آن فضا حضور داره و همه چیز رو به چشم خودش میبینه. روحشون شاد . کتاب زیبایی بود .

4

من فقط قسمت نمونه کتابو خوندم. این نگارش زمین تا اسمان با نگارش روان و زیبای خانم فهیمه فرق داره و فاقد حس دلنشینی هست که کتاب های ایشون داشتند نوع نکارش بیشتر شبیه گرازش کاره و فاقد جذابیت

4

کتاب تا نیمه خوب و پر کشش ولی از نیمه تا انتها خسته کننده و نسبت به بخش اول سطحی است حتی سبک نگارش دو بخش کاملأ متفاوت از یکدیگر است، میتوانست کتاب خوبی باشد.

1

مزخرف ترین کتابی ک خوندم پر از تناقض بین دو تا نویسنده و داستانی کاملا بی ربط و بعبارتی وصله ناجور کاش میزاشتن اخرین اثر مرحومه ناقص بمونه اما اینجوری خرابش نمیکردن

نمایش 36 نقد دیگر
3.4
(75)
5,200
٪50
2,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گیسو
٪50
گیسو
فهیمه رحیمی
آوای چکامه
3.4
(75)
5,200
٪50
2,600
تومان