0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آیین خاکسپاری
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب آیین خاکسپاری

براساس رویدادی واقعی
نویسنده:
هانا کنت
ناشر:
مجید
درباره آیین خاکسپاری
آنان گفتند من باید بمیرم. گفتند نفس کسانی را بریده‌ام و اکنون بر آن‌هاست تا نفس مرا ببرند. می‌پندارم همه‌ی ما زبانه‌های درخشان شمع هستیم که در میان تاریکی و زوزه‌ی باد سوسو می‌زنیم و من در خاموشی اتاق، آوای گام‌هایی را می‌شنوم؛ آوای گام‌های شومی که به‌سوی من می‌آیند تا خاموشم کنند و زندگی‌ام را نهفته در ابرهای خاکستری دود، بر ‌باد دهند. من در هوا و شب ناپدید خواهم شد. آن‌ها همه‌ی ما را یک‌به‌یک خاموش خواهند کرد تا هنگامی‌که تنها روشنایی خودشان بر جای بماند و بتوانند خویش را در آن روشنایی ببینند. من آن‌گاه کجا خواهم بود؟ گاهی می‌پندارم دوباره آن را، کشتزار را که در تاریکی می‌سوخت، می‌بینم. گاهی سینه‌ام از سرمای آن زمستان به درد آمده و گمان می‌کنم بازتاب زبانه‌های آتش در اقیانوس ناآشنا را می‌بینم؛ اقیانوس ناآشنایی که روشنایی‌ها بر پهنه‌ی آن چشمک می‌زنند. در آن شب، دمی بود که به ‌پشت سر خویش نگریستم؛ برگشتم تا آتش را تماشا کنم و اکنون اگر زبان بر پوست کشم، هنوز می‌توانم شوریِ عرق ترس را بر آن حس کنم؛... و آن دود را. هیچ‌گاه تا این اندازه سرد نبود. آوای گام‌ها را می‌شنوم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۶۸ مگابایت
تعداد صفحات
416 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۵۲:۰۰
نویسندههانا کنت
مترجمفروزنده طبیب
ناشرمجید
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Burial rites
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۲/۱۴
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
40,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۶۸ مگابایت
۴۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 28 مخاطب
تلخ ☕️ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
3 ٪
8 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ای‌کاش میتونستم بیشتر از ۵ تا ستاره برای این کتاب انتخاب کنم. محتوا، ادبیات و اتمسفر داستان فوق‌العاده و درگیر کننده بود و ادم رو وارد یک فضای سرد و دلگیر میکنه. توصیفات دقیق از فضا نه تنها کسل کننده نبود بلکه باعث میشد آدم حتی بتونه صدای محیط رو بشنوه... در آخر کتاب مشخص میشود که این داستان براساس واقعیت بوده. من یکی که زبانم بند اومد! باید خونده بشه. شاید حتی دیدگاه افراد رو درباره‌ی مجازات اعدام عوض کنه.... باید خونده بشه!

5

کتاب بسیار خوبی بود. ترجمه اش هم خوب بود. ماجرا در ایسلند اتفاق افتاده و بر اساس یک ماجرای واقعی و با تحقیق و پژوهش نوشته شده و زیبا روایت شده. این کتاب با وجود ۸۰۰ صفحه خواننده رو همراه میکنه و من از خوندنش خیلی لذت بردم.

5

ترجمه رو پسندیدم واقعا روانی و گیرایی جملات و کلمات خوب بودند ، داستانی غمگین از تنهایی آدمها در سالهای دور و نوع کار و زندگیشون که خیلی جالب و خواندنی بود .

5

هم سوژه داستان و هم نوع روایت روایت بسیار جالب بود داستان بصورت فلش بک هایی به گذشته کم کم گره های معمای قتل رو باز میکنه .... ترجمه هم عالیه ...بخونید و لذت ببرید.

5

خود کتاب رو خریدم عالی بود سبک روایت زندگى آگنس

5

یکی از بهترین کتاب هایی بود که تا به حال خوندم، ترجمه عالی بود

5

عالی بود?

5

به نظرم این ترجمه خیلی بهتره تا اونی که من خوندم

4.2
(29)
تلخ ☕️ (1)
39,000
٪50
19,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آیین خاکسپاری
٪50
آیین خاکسپاری
براساس رویدادی واقعی
مجید
4.2
(29)
تلخ ☕️ (1)
39,000
٪50
19,500
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر