0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قلبی به این سپیدی
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب قلبی به این سپیدی

درباره قلبی به این سپیدی
«قلبی به این سپیدی» شاهکار «خابیر ماریاس» (۱۹۵۱) است. نویسنده‌ی اسپانیایی تحسین‌شده‌ی معاصر که به خاطرِ این رمان جایزه‌ی معتبرِ «دابلین ایمپک» را از آنِ خود کرد و شگفتی انبوهی از خوانند‌گان را همراه داشت. رمان با یک صحنه‌ی بی‌نهایت تکان‌دهنده و بدیع آغاز می‌شود به نحوی که خواننده‌ی خود را شوکه می‌کند. قصه‌ی متن درباره‌ی مردی ا‌ست مترجم که در سازمان‌های رده‌بالای بین‌المللی کار ترجمه‌ی همزمان می‌کند و همان‌‌جا با زنی همکار آشنا می‌شود و ازدواج می‌کند و این تازه آغاز ماجراست. قهرمانِ ماریاس در این فرایند دچارِ بازخوانی گذشته‌ی مه‌آلودش می‌شود… گذشته‌ای پُررازورمز که جایِ پای ماجراهایی در آن‌ها باقی مانده و او را عذاب می‌دهد؛ تا ناگهان با شنیدن اتفاقیِ صدای زنی در اتاق کناری هتلِ ماه‌عسلش به گذشته‌ی خود بازمی‌گردد. صدای زنی که از مردی می‌خواهد اگر دوستش دارد زنش را به خاطرِ او بکشد… خابیر ماریاس در همه‌ی بخش‌های رمانش به تغییرِ جهانِ انسانی توجه می‌کند که از چیزی در دوردست‌ها می‌ترسد. رمان ریتمِ سریع و پُرکششی دارد و در آن می‌توان تلفیقی از خشونت، عشق و ماجراجویی را دید. «قلبی به این سپیدی» روایتی‌ است که غیرمنتظرانه مخاطبش را تسخیر می‌کند…
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۷ مگابایت
تعداد صفحات
280 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۰:۰۰
نویسندهخابیر ماریاس
مترجم مهسا ملک مرزبان
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
A heart so white,C.۲۰۰۰
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۲/۰۲
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
82,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۷ مگابایت
۲۸۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 23 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
30 ٪
4
ستاره
39 ٪
3
ستاره
13 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
13 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

ابتدا کتاب با یک اتفاق شوکه کننده شروع میشه و بعد روند داستان که ادامه پیدا میکنه در پی پاسخ دادن به سوالات خواننده بر میاد ، حدود ۲۰ صفحه اول یکم گیج کننده هست ولی بعد رو روال میوفته و پیش میره از نظر من داستان خیلی زیبایی بود و قلم نویسنده قوی بود و دوست داشتمش.در بعضی جاها توضیحات یکم طولانی میشه و جزئیات رو خیلی بیان میکنه که تا حدودی شبیه به فیلم نامه میشه از نظر توصیفات، ولی در کل مشکلی باهاش نداشتم ولی کسایی که به روند تقریبا یک نواخت و بیان جزئیات در داستان علاقه ندارن پیشنهادش نمیکنم چون براشون خسته کننده میشه . ولی در کل کتابی بود که خیلی دوسش داشتم در حالی که ادبیات اسپانیا زیاد نمیخونم ولی داستانشو خوشم اومد و مخصوصا حدود ۲۰ درصد اخر کتاب که اوج داستان به زیبایی بیان شده بود. در کلام اخر داستان قوی و زیبایی بود و ارزش خوندن داره برای کسایی که این سبک رو میپسندن.

4

من نسخه ی کاغذیش رو خوندم،بار اول تقریبا صد صفحه خوندم و جالب نبود و گذاشتمش کنار ولی بار دوم تا انتها خوندم و خیلی خوب بود و پشیمون شدم که چرا همون بار اول تمومش نکردم.در کل کتاب خوبی بود.ریتم کند اوایل داستان ناامیدتون نکنه تا انتها با قدرت ادامه بدین.

4

کتاب تامل برانگیزیه. خوندن کتاب ساده نیست گاهی باید یک صفحه رو چند بار بخونی و بهش فکر کنی ولی ارزشمنده آدمو با بینش جدیدی از زمان واقعیت و حقیقت و بازیهای زبانی روبرو میکنه در کل برای کتابخون حرفه ای کتاب خیلی خوبی خواهد بود.

2

یک کتاب زمانی میتونه حس و حالت رو خوب کنه که چرخ دنده های افکار پر تلاطم خواننده با ذهن و نوشته نویسنده چفت بشه، برای من متأسفانه این اتفاق نیفتاد

3
سخت‌خوان 💎

من توضیحات و جزییات رو دوست نداشتم. پر از جزییات هست یه جوری انگار داری درس میخونی باید هر صفحه رو دوبار بخونی البته موضوع داستان رو دوست داشتم.

4

خیلی از نوع بیان داستان خوشم نیومد با اینکه داستان خوبی داشت انگار کسی چند داستان را همزمان برایت تعریف می کند

4

داستان خوش خوان و جذاب و خوبی بود. نمادگرا و خوش ساخت بود و بسیار روان ترجمه شده بود.

5

سلام. کتاب فوق العاده قشنگیه. خواندنش را به همه ی علاقمندان به کتاب توصیه می کنم.

1

دوستش ندارم بی هیحانه خیلی طفره میره از موضوع اصلی هی دور میشه اصلا توصیه نمیکنم

4

من خیلی دوست نداشتم کتاب رو، موضوعی ساده با روایتی نه چندان جذاب

نمایش 4 نقد دیگر
3.7
(23)
آموزنده 🦉 (1)
63,000
٪50
31,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
قلبی به این سپیدی
قلبی به این سپیدی
خابیر ماریاس

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قلبی به این سپیدی
٪50
قلبی به این سپیدی
خابیر ماریاس
نشر چشمه
3.7
(23)
آموزنده 🦉 (1)
63,000
٪50
31,500
تومان