0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عشق ویرانگر

معرفی، خرید و دانلود کتاب عشق ویرانگر

درباره عشق ویرانگر
اغلب این‌طور اتفاق می‌افتد که دختری پسری را ملاقات می‌کند (یا برعکس) و در همان برخورد اول شیفته زیبایی، فریبندگی و رفتار خوشایند او می‌گردد، اما به‌تدریج که رابطه آنها نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود، مشکلات شخصیتی پسر خودش را به نمایش می‌گذارد و دختر تازه متوجه عادات و تمایلات ناخوشایندی در پسر می‌گردد که در برخورد اول متوجه آنها نشده بود: اینکه محبوب او نیاز دارد که دختر همواره به او توجه داشته باشد، به‌قدری که دختر توان تحمل آن را ندارد. -اینکه محبوب او به‌تدریج شخصیت کنترل‌گر و شکاک خود را نمایان می‌سازد. -اینکه محبوب او فردی منزوی و غیراجتماعی است. -اینکه محبوب او فردی سودجو و فریب‌کار است. -اینکه محبوبش هر لحظه در اضطراب جدایی از او به‌سر می‌برد. -اینکه محبوب او فرد خشک، بسیار منضبط و فاقد حس شوخ‌طبعی است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۲ مگابایت
تعداد صفحات
304 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۰۸:۰۰
نویسندهبراد جانسون
نویسنده دومکلی موری
مترجم زهرا حسین زاده
مترجم دومالهام شفیعی
ناشرموسسه خدمات فرهنگی رسا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۱/۱۱
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
38,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۲ مگابایت
۳۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 49 مخاطب
5
ستاره
46 ٪
4
ستاره
32 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
10 ٪
27 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتابی بود ک خیلی واقع گرایانه در مورد ۱۲ تیپ شخصیتی از افراد در روابط حرف زده بود. عده ای گفتن ک این کتاب خیلی نگاه مارو نسبت به افراد بدتر کرده اما بنظر من به انتخاب خواننده احترام گذاشته بود و متناسب با اون راهکارهایی ارائه کرده بود. خیلی از جاها گفته بود ک درمان معمولا تاثیری چندانی نخواهد داشت و فک می کنم به این خاطر بعضی ها واکنش نشون داده بودن. علاوه بر تشریح ویژگی های هر تیپ در قالب یک داستان واقعی از کیس های نویسندگان، علت گرایش ما به برقراری رابطه با هر یک از این تیپ شخصیت ها رو هم گفته بود.

5

کتابی فوق العاده است که اختلال های شخصیتی رو در روابط توضیح میده اما نکته مهمش اینه زمانی که ما این کتاب رو میخونیم قطعا یسری علائم که درکتاب گفته شده رو در خودمان می‌بینیم اما دوستان دقت داشته باشید زمانی میتونید بگید من دچار این اختلالم که عملکرد شما مختل بشه پس اگر اینطور نیست دچار این اختلال نیستید یا یه درصد کمی از ویژگی هایش رو دارید پس لطفا به خودتون برچسب نزنید🙏

5

این کتاب فوق العاده ست کمک میکنه تیپ های مختلف شخصیتی رو بشناسیم نه تنها توی ارتباط عاطفی کاربردیه ، توی ارتباط با دوستان و همکاران هم خیلی ب ادم کمک میکنه. جز بهترین و مفیدترین کتاب های روانشناسیه این کتاب

4

بنده این کتاب رو دو سال پیش خوندم و توصیه میکنم کسی نخونه چون همه رو به چشم یک مریض خواهید دید و با هیچ کس کنار نخواهید امد و مشکلات دونفره رو هیچ وقت حل نخواهید کرد چون دایما طرف مقابل رو مریض می بینید... فوق العاده کتاب اشغالی هست!

4

این کتاب اختلال های مختلف شخصیتی را بیان کرده است. اما نکته مهمی باید مدنظر قرار بگیرد و آن اینکه تمام این تحلیل ها در فضای جامعه ی غربی شکل گرفته و قطعا اختلافات موجود در فرهنگها در تحلیلها م‌وثرند

4

کتاب نثر ساده و روانی دارد، از کاربرد اصطلاحات تخصصی پرهیز شده لذا برای عموم قابل استفاده است. نظر به اینکه از ۶ نفر ۱ نفر مبتلا به اختلالات روانی اند، آگاهی در این زمینه برای ایجاد رابطه عاطفی سالم اهمیت دوچندان می یابد.

5

کتاب بسیار مفیدی هست راجع به اینکه چرا در وهله اول خودمان مجذوب افراد دارای اختلال شخصیت میشویم؟ و شناخت انواع تیپهای مختلف افرادی که اختلال شخصیت دارند در غالب داستان و نتیجه گیری بسیار مفید و کاربردی?

4

ای کاش که به ما یاد میدادند که قبل از اینکه وارد رابطه جدی بشیم چند کتاب از این مدل کتاب ها میخوندیم که من ایمان دارم که درصد طلاق ها خیلی پایین میومد.

4

این کتاب رو توصیه میکنم قبلا از جای دیگری دانلود کردم. کتاب بسیار ارزنده ای در باب شناخت اختلالات روحی و شخصیتی در خود و اطرافیان و بخصوص شریک زندگی

4

کتابی زیبا که به معرفی ۱۲ تیپ شخصیتی می پردازد، و راهنمایی مهم برای شناخت افراد علی الخصوص در ارتباطات عاطفی می باشد.

نمایش 17 نقد دیگر
4
(49)
25,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عشق ویرانگر
عشق ویرانگر
براد جانسون
موسسه خدمات فرهنگی رسا
4
(49)
25,000
تومان