0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
من خوبم، نگران نباش

معرفی، خرید و دانلود کتاب من خوبم، نگران نباش

نویسنده:
الیویه آدام
درباره من خوبم، نگران نباش
الیویه آدام( ـ۱۹۷۴) نویسنده‌ جوان اهل فرانسه است. «من خوبم، نگران نباش» درباره‌ بازه‌ای از زندگی کلر است. کلر دقیقاً بیست سال دارد. تازه دیپلمش را گرفته ‌است. تعطیلات است. برای او تعطیلات است چون لوایک کار می‌کند. کلر مدت یک هفته به خانه‌­ی مادربزرگش در بیرون شهر می‌رود. آن­‌جا باغ بزرگی دارد با بوته‌های گل، انگور فرنگی، تمشک و گوسفندهای مزرعه‌ی کناری. با هیچ‌کس روبه‌رو نمی‌شوی و فقط صدای تراکتورها می‌آید. آرامش­‌بخش است. کلر فقط چند روز آن­‌جا می‌ماند. روی پتو، زیر درخت گیلاس مطالعه می‌کند، گونه‌اش مثل زن‌های چینی شده و با مادربزرگش چای می‌نوشد. مسیر جاده‌ای را اتفاقی در پیش می‌گیرد و یک ساعت آن را ادامه می‌دهد و بعد برمی‌گردد. ساقه‌های علف را می‌جود، باد تارهای موی روی پیشانی‌اش را عقب می‌زند. کنار دریاچه‌­ای زیر درختان تبریزی می‌ایستد. پنج روز همین‌طور آرام می‌گذرد. به آینده فکر نمی‌کند. این­‌که چه‌کار کند و کجا ثبت نام کند؟ پل به او می‌گوید حالا که دیپلمش را گرفته دردسرش انتخاب است. جواب می­‌دهد دردسرش بیشتر این است که کدام دردسر را انتخاب کند. باید در زندگی­‌ات کاری بکنی، این را ایرن می­‌گوید. کلر هیچ‌وقت به این فکر نکرده که باید برای زندگی‌اش کاری بکند، برای همین به راه‌های رسیدن به آن­‌ها و اهدافش‌ هم فکر نکرده است. همه‌چیز برایش خیلی گُنگ است. لوایک می‌داند چه می‌خواهد. کاری را که کلر باید انجام دهد هم می‌داند. کلر به آسمان نگاهی می‌اندازد، صدای کلاغ‌ها را می‌شنود و پرستوها را تماشا می‌کند که با سرعتی بهت­‌آور می‌گذرند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
597.۴۷ کیلوبایت
تعداد صفحات
152 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۰۴:۰۰
نویسندهالیویه آدام
مترجمراحله فاضلی
ناشرنشر هیرمند
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۱/۱۱
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
29,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۹۷.۴۷ کیلوبایت
۱۵۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
11 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
22 ٪
2
ستاره
11 ٪
1
ستاره
55 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب حاضر : داستان زندگی دختری به نام کلر را روایت می‌کند که برادرش خانه را ترک کرده است. کلر تلاش می‌کند برادرش را بیابد. او هرازگاهی کارت پستال‌هایی از طرف برادرش دریافت می‌کند که نشان می‌دهد حالش خوب است و جای نگرانی نیست. کلر به امید پیدا‌کردن برادر، راهی شهری می‌شود که آخرین کارت پستال از آنجا پست شده؛ اما چیزی در انتظار اوست که شگفت‌زده‌اش می‌کند.

1

کتاب ریتم خیلللللی کند و خسته کننده ای داره.توصیفات وتوضیحات بیش از اندازه و بی مورد.داستان بدون هدف پیش میره.نمیدونی قراره به چی برسی ته کتاب.شروع جذابی نداره و پایانش هم جالب نبود.فضای داستان خیلی گنگ بود.داستان پردازی خوبی نداشت.خیلی خیلی خیلی خسته کننده بود فقط به این دلیل تموم کردم کتاب رو چون ازکار نصفه و نیمه خوشم نمیاد.فقط یه ستاره به ترجمه کتاب میدم .

2

اصلا نمیدانم این کتاب چرا ترجمه شده است. به نظر من هیچ جذابیت و ارزش ادبی نداشت متاسفانه.

1

متأسفانه جذبم نکرد، ترجمه عالی

2
(9)
39,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
من خوبم، نگران نباش
من خوبم، نگران نباش
الیویه آدام
نشر هیرمند
2
(9)
39,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر