0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ

معرفی، خرید و دانلود میکروبوک صوتی میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ

درباره میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ

روان‌شناسی موفقیت حوزه‌ای است که این روزها طرفداران بسیاری دارد. آثار زیادی در این حوزه تولیدشده است و جلسات و سمینارهای موفقیت، خودیاری و مطالبی از این دست بسیار زیاد است؛ اما قرن بیستم به این شکل نبود. دیوید جوزف شوارتز یکی از اولین کسانی بود که در این عرصه پا گذاشت و درباره‌ی موفقیت در دنیای مدرن حرف زد. برجسته‌‌ترین اثر او جادوی فکر بزرگ است که به دور از کلیشه‌های عجیب‌وغریب حرف ساده‌ای می‌زند. او می‌گوید باید فکرهای بزرگ داشته باشیم و خودمان را باور کنیم.

کتاب او پس از انتشار سروصدای زیادی کرد و در سراسر جهان ترجمه شد. تاکنون بیش از شش میلیون کپی از این کتاب در سراسر جهان فروخته‌شده است.

‌درباره‌ی کتاب میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ اثر دیوید. جی.شوارتز

جادوی فکر بزرگ با عنوان اصلی «the magic of hinking big» اولین بار سال 1959 در آمریکا منتشر شد. نسخه‌ی اصلی این کتاب 228 صفحه است و توصیه‌های کاربردی زیادی را ارائه می‌دهد. دکتر شوارتز در این کتاب برنامه‌ای تدوین کرده است. برنامه‌ای مرتب و شکل یافته که می‌توان آن را برای عرصه‌های مختلف زندگی به کار بست.

جادوی فکر بزرگ برای برنامه‌ی کاری، ازدواج، خانواده، فعالیت اقتصادی و همه‌ی این‌ها مناسب است. این کتاب آموزش خودباوری و تکیه کردن به خود برای رسیدن به آرزوهاست. دیوید شوارتز معتقد است انسان‌ها می‌توانند به هر چه در زندگی می‌خواهند برسند تنها باید باور داشته باشند و عمل کنند. او معتقد است انسان برای رسیدن به اهدافش به استعداد عجیب‌وغریب نیاز ندارد بلکه به عادت‌های فکری مناسب نیازمند است تا او را به سمت اهدافش ببرند و هر روز کمی جلوتر از روز پیش باشد.

فیدیبو جادوی فکر بزرگ را به‌صورت مینی بوک منتشر کرده است. مینی بوک‌ها کتاب‌های بسیار کوچکی‌اند که محتوای اصلی کتاب را به شکلی بسیار خلاصه در اختیار شما قرار می‌دهند و می‌توانید در وقت‌های بسیار کوتاه آن‌ها را بخوانید و لذت ببرید.

‌درباره‌ی دیوید. جی.شوارتز نویسنده‌ی کتاب میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ

دیوید جوزف شوارتز سال 1927 در امریکا به دنیا آمده است. او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه نبراسکا و دکترایش را از دانشگاه اوهایو دریافت کرده است. دکتر شوارتز سال‌ها در دانشگاه جورجیا بازاریابی تدریس می‌کرد و مسئولیت‌هایی مانند رئیس بخش، رئیس صندوق امور مالی مصرف‌کنندگان را در این دانشگاه برعهده داشته است.

دکتر شوارتز یکی از سخنرانان و نویسندگان برجسته‎‌ی حوزه موفقیت در قرن بیستم است. او در زمانه‌ی خود شهرت بسیاری داشت و برای بیش از 3000 شرکت و کمپانی در سطح جهان سخنرانی کرده بود. او یکی از اولین شرکت‌های مشاوره‌ی جهان به نام «creative educational service» را پایه‌گذاری کرده است.

او بیشتر شهرت خود را مدیون جادوی فکر بزرگ است اما آثار بسیار دیگری نیز در کارنامه دارد که هرکدام به موضوعی در حوزه‌ی موفقیت کسب‌وکار پرداخته‌اند. از میان مهم‌ترین آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «اسرار اعتمادبه‌نفس»، «کلمات و مفاهیم بازاریابی: کتاب کار دانشجویان برای بازاریابی امروز، یک روش اساسی»، «جادوی خود جهت‌دهی»، «سیستم حق امتیاز برای ایجاد فروشگاه‌های مستقل خرده‌فروشی» و «یک نماینده‌ی حرفه‌ای برای فروشندگان» اشاره کرد.

دکتر دیوید شوارتز برنده‌ی بورسیه تحصیلی دانشگاه جورجیا شده است. او سال 1987 در امریکا درگذشت.

ترجمه‌ی کتاب میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ به فارسی

جادوی فکر بزرگ در ایران نیز مانند بسیاری از نقاط دنیا با استقبال مواجه شد. ناشران و مترجمان مختلفی به این کتاب توجه نشان داده‌اند و چندین و چند بار ترجمه‌های متفاوتی از این کتاب در سال‌های مختلف منتشرشده است.

«ژنا بخت آور» متن کامل این کتاب را به فارسی برگردانده و ناشرانی چون فیروزه و مروارید آن را در بازار کتاب ایران منتشر کرده‌اند. طوبی مردانی این کتاب را برای نشر ریواس ترجمه کرده و ترجمه‌ی مهین خالصی را هم نسل نواندیش منتشر کرده است.

ترجمه‌ی دیگری از این کتاب با نام «معجزه‌‎ی بزرگ فکر کردن» هم در بازار موجود است که فراز هادی آن را انجام داده و نگاه نوین روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

انتشارات نوین کتاب گویا کتاب میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ را با ترجمه‌ی سمیرا توسلی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ را خواند؟

جادوی فکر بزرگ برای تمام آدم‌هایی که فکر می‌کنند باید چیزهای بیشتری از زندگی بخواهند مناسب است. این کتاب اعتمادبه‌نفس و زمینه‌ی ذهنی‌ای ایجاد می‌کند که انسان را به جلو می‌راند. این کتاب برای گروه خاصی نیست، از کسانی که می‌خواهند پیشگامان دنیای مدرن باشند تا انسان‌هایی که تنها می‌خواهند شادی و آرامش را تجربه کنند مخاطب این کتاب هستند. جادوی فکر بزرگ را باید بخوانید تا دریابید هر انسانی با امکانات و توانایی‌های خودش راهی به‌سوی آرزوهایش دارد، راهی که از خودباوری، اعتمادبه‌نفس و تلاش می‌گذرد.

کتاب میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی موفقیت قرار دارد.

کتاب میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

خوانش کتاب صوتی میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ را مهیار ستاری به عهده داشته است.

کتاب میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی موفقیت را بخوانند مفید خواهد بود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ اثر دیوید. جی.شوارتز بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
18.۱۸ مگابایت
مدت زمان
۳۵:۲۵
نویسنده دیوید جی شوارتز
راویمهیار ستاری
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۱/۰۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۸.۱۸ مگابایت
۳۵:۲۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 99 مخاطب
5
ستاره
37 ٪
4
ستاره
42 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
8 ٪
62 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

۱۹۰۰ تومن پول دادین دیگه کولی بازی چرا در میارین :|

4

نسخه های خلاصه شده و میکرو بوک ها علیرغم تبلیغ اینکه برای مدیران و افراد پر مشغله تهیه شده اند به تنهایی کارایی چندانی ندارند. بنظرم این کتابها برای کسانی خوبه که قبلاً کتاب کامل را مطالعه کردند. در این حالت میکروبوک و خلاصه کتاب مفید خواهد بود. بنابراین توصیه من اینه که در کنار کتابهای خلاصه اصل کتاب هم در سایت ارایه شود.

4

چرا ننوشتین که کتاب نسخه کامل نیست؟ پولمو عملا دور ریختم. چطور میتونم هزینه رو پس بگیرم؟

5

من این میکرو کتاب رو خیلی دوست دارم تو مترو بهش گوش دادم و تصمیم گرفتم بخرمش واقعا ذهن میتونه تغییر کنه و اگر به سمت درست هدایت بشه، میتونه معجزه خلق کنه.

4

هدف از شنیدن نمونه اشنایی با محتوای کتابه و شنیدن صدای گوینده که ببینیم می تونیم باهاش ارتباط برقرار کنیم یا نه. ولی توی این نمونه و اکثر غریب به اتفاق نمونه های شنیدنی دیگه ۹۹ درصد زمان نمونه موسیقیه . مسخره نکنید لطفا شنوندگانتون رو

1

با اینکه بیست هزار هیچی نیست ولی خب این ده دقیقه هم کاری براش صورت نگرفته باید دو هزار تومن قیمت میداشت در مقابل کل کتاب که تعدادی موسسات کتاب گویا خیلی عالی ارائه دادن اونم ۵۰ تومن

4

سلام نمونه صوتی خیلی کار ضعیفیه و اصلا نمونه خوبی برا معرفی کتاب نیست ۳دقیقه است که ۲دقیقه آن موزیک و نام کتاب و نویسنده وفقط۴۰ثانیه مطلب دارد

4

سلام لطفا نسخه کامل کتاب ، چاپ انتشارات نسل نواندیش قرار بدین

4

جادوی فکر بزرگ بهترین کتابی که تا به حال شنیدم و خوندم هم کاملشو شنیدم هم خلاصه این نسخه ی خلاصه اشم کافی و عالیه

5

دوستان کتاب عالی هستش . نکات بی نظیری داخلشه . من کتاب کامل چاپیش رو گرفتم . از نسل نواندیش میتونید تهیه کنید .

نمایش 52 نقد دیگر
4
(99)
4,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ
میکروبوک صوتی جادوی فکر بزرگ
دیوید جی شوارتز
نوین کتاب
4
(99)
4,000
تومان