0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آنته کریستا
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب آنته کریستا

نویسنده:
ملی نوتومب
درباره آنته کریستا
اَمِلی نوتومب، نویسنده‌ی معاصر بلژیکی یکی از محبوب‌ترین و پُرخواننده‌ترین نویسندگان دنیای ادبی اروپاست. این نویسنده‌ی جوان و برنده‌ی جوایز مختلف ادبی، کم‌وبیش برای ایرانیان نیز شناخته‌شده است. او از پُرکارترین نویسندگان عصرِ خویش است که تاکنون حدود نوزده رمان نوشته است. از‌ آثار معروف او می‌توان به خرابکاری عاشقانه، مریخ و بهت و لرز اشاره کرد. داستان‌های او در شمار پُرفروش‌ترین کتاب‌های فرانسوی‌زبان قرار دارد. نوتومب سال ۱۹۶۷ در ژاپن به دنیا آمد و کودکی خود را (تا پنج‌سالگی) در آن کشور سپری کرد. پدرش بلژیکی بود و پس از گذشت چندین سال، در ۱۹۸۴، برای همیشه به سرزمین پدری‌اش بازگشت و در دانشگاه آزاد بروکسل در رشته‌ی زبان‌شناسیِ باستانی مشغول به تحصیل شد. در همان دوران شروع به نوشتن کرد. او از نادر نویسندگانی است که تقریباً هر سال یک اثر جدید نوشته است. سبک نوشتار نوتومب، ساده و بی‌تکلف است. جملات کوتاه، واژه‌های ساده و عبارات محاوره و متداول، اثر او را بیش‌ازپیش جذاب و قابل‌فهم می‌کند. پرداختن به عشق، زیبایی، خصایل انسانی و ویژگی‌های رفتاری از درون‌مایه‌های داستانی اوست. نوتومب با نگاهی موشکافانه و رویکردی روان‌شناختی، فرازوفرودها و جلوه‌های پنهان شخصیت‌های داستانی خود را واکاوی می‌کند. آنته‌کریستا یکی از آثار پُرمخاطب اوست.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
921.۳۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
102 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۲۴:۰۰
نویسندهملی نوتومب
مترجم محبوبه فهیم کلام
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Antéchrista,۲۰۰۵
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۰/۳۰
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
18,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۲۱.۳۱ کیلوبایت
۱۰۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
5
ستاره
58 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
0 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

داستان از زبان دختر کم رویی به نام بلانش که هیچ‌ دوستی نداره بیان میشه. در دانشگاه با دختر محبوبی به نام کریستا آشنا میشه و برای اینکه بهش نزدیک بشه و بخاطر دوری خونه کریستا دعوتش می‌کنه تا دوشنبه ها خونه شون بخوابه و در این حین با اون روی تاریک و دوروی کریستا کم کم آشنا میشه و.... چقدر شخصیت های کتاب روی اعصاب بودن و نمیتونستم بهشون توی دلم بد و بی راه نگم. متاسفانه ترجمه پر از سانسور بود و یه جاهایی مخصوصا آخرش معلوم بود که داره از اصل داستان زده میشه.

5

کتاب زیبایی بود و مانند باقی کتابهای خانم نوتومب یک ارتباط روانشناسانه را نشان می داد. موقعیتی است که خیلی از نوجوانان ممکن است آن را تجربه کرده باشند. به هر حال بهتر است آدم چنین موقعیتهای پیچیده ای را بخواند تا شخصا تجربه کند.

5

مثل کتاب ترس و لرز،یه روزه تمومش کردم.کتاب جالبی بود.مهلص کلام ابنکه به آدما فرصت بدین تا خودشونو نشون بدن :) همچنین به خودتون؛ که به شناخت کافی از خودتون برسین

5

خیلی جذاب بود، دوسش داشتم، یه جاهاییش یاد نوجوونی خودم افتادم

4

داستانی از دوره پر تنش و عجیب و غریب نوجوانی خوب بود

2

املی نوتومب همیشه خوب ، غافلگیرت میکنه..

5

خیلی عالی بود پیشنهاد میکنم مطالعه شود

5

اتفاق خیلی رایجی رو زیبا بیان کرده.

4

کتاب خوبی بود پیشنهاد میکنم

4

جالب و جذاب بود.

نمایش 2 نقد دیگر
4.4
(17)
23,000
٪50
11,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آنته کریستا
٪50
آنته کریستا
ملی نوتومب
نشر چشمه
4.4
(17)
23,000
٪50
11,500
تومان