0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اولین تماس تلفنی از بهشت

معرفی، خرید و دانلود کتاب اولین تماس تلفنی از بهشت

نویسنده:
میچ آلبوم
درباره اولین تماس تلفنی از بهشت
کتاب «اولین تماس تلفنی از بهشت» نوشته میچ آلبوم ( -۱۹۵۸)، نویسنده، موسیقی‌دان و برنامه‌ساز تلویزیونی است. آلبوم، نویسنده‌ای کم‌کار اما از نظر منتقدان، موفق است. مشهورترین کتاب او «سه‌شنبه‌ها با موری» نام دارد، که مدت‌ها در صدر کتاب‌های پرفروش قرار داشت. او در این کتاب، به سراغ بهشت و ارتباط آن با دنیای بازماندگان پرداخته است. داستان روایتگر که تلفن تعدادی از ساکنان شهری کوچک زنگ می‌خورد و آن سوی خط کسانی هستند که با صدای واقعی قبل از مرگشان اعلام می‌کنند که هم اینک در بهشت هستند. وقتی این اتفاق رخ می‌دهد رسانه‌های جدید به دنبال اصل ماجرا می‌گردند تا سرنخ‌هایی از آن را مخابره کنند. هرکس براساس باور و ایمانی که دارد یا ندارد به دنبال استنتاج است. آیا این موضوع یک معجزه است؟ آیا فریب و حقه‌ای در کار است؟ نکته اینجاست که به دنبال این تماس‌ها اتفاقات به ظاهر نامانوس دیگری نیز در حال رخ دادن است. در بخشی از کتاب «اولین تماس تلفنی از بهشت» می‌خوانیم: «روزی که دنیا اولین تماس تلفنی‌ از بهشت را دریافت کرد، تِس رَفِرتی در حال باز کردن یک بسته چای کیسه‌ای بود. دیلینگ دیلینگ! او زنگ تلفن را نادیده گرفت و ناخنش را وارد پلاستیک بسته کرد. دیلینگ دیلینگ! با انگشت سبابه‌اش، به قسمت برآمده‌ی پلاستیک چنگ زد. دیلینگ دیلینگ! بالاخره پلاستیک را پاره کرد، سپس بسته‌بندی را باز و پلاستیک را در مشت خود مچاله کرد. می‌دانست که اگر تلفن را قبل از یک زنگ دیگر برندارد، به‌طور خودکار روی پیغام‌گیر می‌افتد. دیلینگ... «اَلو؟» دیگر دیر شده بود. با خود زمزمه کرد: «اَه. از دست این ماسماسک.» صدای تلفن روی پیشخوان آشپزخانه را شنید که پیغام را با صدای خودش پخش می‌کرد. «سلام، تِس هستم. لطفاً اسم و شماره تلفن خود را بگذارید. در اسرع وقت با شما تماس خواهم گرفت. متشکرم.» صدای بوق شنیده شد. یک لحظه سکوت حکم‌فرما شد، و سپس... «منم مامانت... باید یه چیزی بهت بگم.» نفس تِس بند آمد. گوشی تلفن از دستش افتاد. مادرش چهار سال پیش درگذشته بود. دیلینگ دیلینگ!».
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۹۰ مگابایت
تعداد صفحات
342 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۱:۲۴:۰۰
نویسندهمیچ آلبوم
مترجمندا نامورکهن
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The first phone call from heaven
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۵/۲۴
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
130,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۹۰ مگابایت
۳۴۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 20 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
خوش‌خوان 🪶 (1)
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
10 ٪
11 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

معجزه هر روز اتفاق میافتد؛ در یک اتاق عمل، روی دریای طوفانی و متلاطم، یا ظاهر شدن ناگهانی یک غریبه در کنار یک جاده و ... اینها به ندرت به چشم می آیند. کسی آنها را ثبت نمی کند. اما هر از گاهی، یک معجزه به جهانیان اعلام می شود و هنگامی که این اتفاق روی میدهد، همه چیز تغییر می کند. درست همانطور که برای تمام معجزه ها پیش می آید، وقتی زندگی ادامه می یابد، کسانی که معتقدند، معجزه را با شگفتی بازگو می کنند و کسانی که باور ندارند، این کار را نمی کنند. پایان، خاتمه کار نیست کتاب بسیار زیبا، با قلم روان و دلنشین میچ آلبوم

3

من همش تصورم این بود که از لحاظ روانشناختی یا حالا عرفانی یه چیزایی به آدم اضافه کنه و این جور فضایی داشته باشه ولی بیشتر رفت به سمت ماجرایی و معمایی .من چون توقعی که ازش داشتم نبود بهم نچسبید ولی خب داستان رو خوب پردازش کرده بود جالب بود . اگر کتاب خوندن رو تازه شروع کردید میتونه گزینه ی جالبی باشه براتون ولی اگر توقعتون از کتاب بالا باشه و کتاب خون باشید به نظرم یه انتخاب دیگه ای بکنید بهتره .

3

نطفه مفهومی کتاب خیلی پرمغز و غنی هست اما نویسنده عمدا یا ناآگاهانه، پرداختنش به این مفهوم رو یجورایی شل و ول انجام داده. اگر ناآگاهانه این اتفاق افتاده باشه که خب حکایت از قدرت پایین نویسندگی آلبوم هست و اگر عمدی بوده باشه هم که یعنی صلاح دیده اینطور عمل کنه ولی بهرحال از نظر من علی رغم مضمون پرمغز، پرداخت خوبی نداره

5

کتابهای میچ آلبوم قطعا ارزش خواندن دارند و از زاویه نگاه او دنیا را دیدن خیلی جالب و آرامبخش است. این کتاب را بسیار دوست داشتم.

1

من ۲۰۰ صفحشو خوندم ولی چیز خاصی نداشت همش منتظر یه درسه خاصی بودم ولی هیچی حس نکردم و بقیشو میلم نکشید بخونم

5

این کتاب چه قدر محشر هست واقعا نویسنده قابلی هست این کتاب صحنه های واقعی زندگی رو روایت میکنه

5
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
آموزنده 🦉

بسیار زیبا بود هیچ احدی یاد ندارد که بهشت نباشد بهشت لحظه های خوب باهم بودنه واقعا متشکرم

5

کتاب خوبی بود از خوندنش راضی ام به ویژه ترجمه اش که خیلی خوب بود

5

من اخرش و درست نفهمیدم همونجا که تلفن پلاستیکی جولز زنگ میخوره

5

من عاشق این کتاب شدم به نظرم عالیه

نمایش 1 نقد دیگر
4.4
(20)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
121,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اولین تماس تلفنی از بهشت
اولین تماس تلفنی از بهشت
میچ آلبوم
نشر قطره
4.4
(20)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
121,000
تومان