0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خدایا آن جایی؟ منم، مارگارت

معرفی، خرید و دانلود کتاب خدایا آن جایی؟ منم، مارگارت

نویسنده:
جودی بلوم
درباره خدایا آن جایی؟ منم، مارگارت
کتاب «خدایا آن‌جایی؟ منم مارگارت» نوشته جودی بلوم ( -۱۹۳۸)، نویسنده کتابهای کودک و نوجوان، است. داستان این کتاب درباره دختر دوازده ساله‌ای به نام مارگارت است، که با پدر و مادرش از نیویورک به حومه‌ی شهر نقل مکان کرده است و برای پیدا کردن دوست های جدید و سازگاری با محیط تازه استرس دارد. مارگارت در خانه جدیدشان است که با دختری به نام نانسی دوست می شود. نانسی و دیگر همکلاسی‌های مارگارت یک گروه چهار پنج نفره را تشکیل می‌دهند که مارگارت هم در آن عضو می‌شود. که این گروه ماجراهای عجیب و غریبی را رقم می‌زنند. در این داستان بلوم،‌ دغدغه‌های دختران نوجوان در سن بلوغ را به خوبی بیان می‌کند و شیوه‌های برخورد با این مشکلات را توضیح می‌دهد.دغدغه هایی که شاید هیچگاه در موردشان حرف زده نمی شود. یکی دیگر از مسایلی که جودی بلوم در کتاب این کتاب به آن پرداخته است، مسئله مذهب و خداپرستی است. مارگارت نسبت به همسن های خودش یک تفاوت دارد و آن این است که به هیچ مذهبی تعلق ندارد، چون پدرش یهودی و مادرش مسیحی است و او با این که در زمینه ی مذهب، خودش را «هیچکس» معرفی می کند، در پی یافتن «خودش» و «خدا» است و در مواقع مختلف و ساعات متفاوت شبانه روز با خدا راز و نیاز و نجوا می کند که کمک‌های غیبی‌اش را از او دریغ نکند. در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «خدایا آنجایی؟ منم، مارگارت. امروز اسباب کشـی می‌کنیم. خـدایا خیلـی میترسم. خدایا تا حالا هیچ جای دیگری بهجز اینجـا زنـدگی نکـردهام. اگـر از مدرسهی جدید بدم بیاید چه؟ اگر آنهایی که آنجا هستند از من بدشـان بیایـد چه؟ خدایا لطفاًکمکم کن. نگذار نیوجرسی خیلی وحشتناک باشد. متشکرم. ما روز سهشنبهی قبل از روز کارگر اسبابکشی کردیم. از لحظهای که بیـدار شدم میدانستم هوا چهطوری است. میدانستم، چون دیدم مادرم زیـر بغلـش را بو میکند. او همیشه در هوای گرم و مرطوب همین کار را میکند، تا مطمئن شود هنوز بوی دئودورانتش نرفته است. من هنوز دئودورانت استفاده نمـیکنم فکر نمیکنم افراد حداقل تا قبل از دوازده سالگی بوی بـد بدهنـد. پـس هنـوز چند ماهی وقت دارم».
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
964.۲۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
132 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۲۴:۰۰
نویسندهجودی بلوم
مترجممهری محمودی
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۵/۲۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۶۴.۲۹ کیلوبایت
۱۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 20 مخاطب
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
15 ٪
10 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

من این کتاب رو نخوندم، ولی فکر نمی‌کنم جالب باشه ، چون این کتاب در سال ۱۹۷۰ نوشته شده و اینکه ، قضیه معرفی خدا و پیغمبر و اینا به افراد زیر ۱۸ سال ...... هم اکنون در کشور های اروپایی ممنوع اعلام شده . یک دختر ۱۲ ساله ، داشتن دین به چه کارش میاد؟ ۱۸ ساله شد ، خودش تصمیم می‌گیره.

5

کتاب بسیار خوبه برای دخترای نوجوون و دغدغه های دوران نوجوانی . فیلمش هم تازگی درومده و اون هم تماشاییه. هرچند از لحاظ فرهنگی بسترهامون متفاوته اما دغدغه ها یکیه

4

عالیه این کتاب. البته خیلی دخترونه است. شاید پسرها خوششون نیاد. و این‌که بیشتر یک رمان نوجوان هست تا بزرگسال.

3

این کتاب برای نوجوان ها مناسب هست و کتاب توصیفات دقیقی داشت .

4

من این کتاب رو چند روزه خریدم اما هنوز وارد کتابخونم نشده..

4

این کتاب رو به دخترهای نوجوان توصیهدمی کنم

5

کتاب خیلی خوبیه ممنون

4

خیلییییی سرگرم کننده و زیبا بود

5

عالیههههه،بخونین

5

خیلی خوب بود.

4.2
(19)
15,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
خدایا آنجایی؟ منم! مارگارت
خدایا آنجایی؟ منم! مارگارت
جودی بلوم

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خدایا آن جایی؟ منم، مارگارت
خدایا آن جایی؟ منم، مارگارت
جودی بلوم
نشر قطره
4.2
(19)
15,000
تومان