0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هیتلر را من کشتم

معرفی، خرید و دانلود کتاب هیتلر را من کشتم

درباره هیتلر را من کشتم
کتاب «هیتلر را من کشتم» نوشته هادی معیری نژاد است. این کتاب اولین کتاب نویسنده در ادبیات داستانی است، که در ژانر معمایی نوشته‌شده و ماجرایی عجیب را از زندگی پیشوای آلمان نازی، هیتلر، بیان می‌کند. در این روایت نویسنده تصویری عجیب و جالب را پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد، او هیتلر را به شمال ایران آورده، تا راز قتل او را فاش ‌کند. در سطرهای آغازین کتاب «هیتلر را من کشتم» می‌خوانیم: «اگر شما هم مثل بقیه ساده‌دل‌ها فکر می‌کنید، هیتلر در زیرزمین مخوفش، در برلین از ترس حمله روس‌ها خودکشی کرده و معشوقه‌اش هم قبلاً خودش را کشته، نصف عمرتون بر فناست، چون همه این داستان‌ها ساخت دست روس‌های دروغگوئه، «حقیقتش اینه که هیتلر رو من کشتم.» شاید باورتون نشه این آخرین جمله‌ای بود که پدربزرگم قبل از مرگش به من گفت. پدربزرگم صادق خان نورچیان، از لوطی‌های زمان پهلوی بود، البته از اونها که دستشون به جیبشون می‌رسید و به موقع خودشون رو بالا کشیدن. اول همیشه از دست من که روزنامه‌نگار بودم عصبانی بود و می‌گفت: «پسر جون، برو دنبال یه کار نون و آبدار. تو این مملکت از راه قلم نمی‌شه، چیزی شد. برو تو کار ملک، که خاک‌بازی طلا بازیه.» از طرفی در مواقعی که بحران یا خبی می‌شد، منو می‌کشید یه گوشه و می‌گفت: حمید جان بیا بگو ببینم پشت پرده چه خبره بابا؟ بعد من هم که همیشه چند تا شایعه دست اول براش داشتم اون رو با این شایعه‌ها شگفت‌زده می‌کردم. خدابیامرز چشماش رو گرد می‌کرد و می‌گفت : «نهههه! چی می‌گی؟! مگه می‌شه؟!».
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
749.۹۹ کیلوبایت
تعداد صفحات
112 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۴:۰۰
نویسنده هادی معیری نژاد
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۵/۱۰
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۴۹.۹۹ کیلوبایت
۱۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 39 مخاطب
5
ستاره
35 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
10 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
12 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

سلام در ۶ماه گذشته از بی کیفیترین مطالبی بود که خواندم چرا که: ۱-کلیت داستان مثل این است که من ادعا کنم یک راز بزرگ دارم وان این است که موجودی با یک سر ودو گوش که عمودی هم راه میرود دارد میاید.خوب اینکه همان ادمیزاد است. ۲-داستان مصداق جمله معروفی است که ((خود گویی وخود خندی به به چه هنرمندی.)) ۳-از نکات ابکی داستان ارث بابا بزرگ وساخت وساز وفکر خارج رفتن شخصیت راوی است به گونه ای که ادم خیال میکند طرف میخواهد ابمیوه فروشی بزند!!!! ۴-تنها توصیف قشنگ این داستان احساس بوی مرگ قریب الوقوع پدربزرگ در برخی دیدارهای راوی با اوست.

4

سلام من معیری نژاد نویسنده کتاب هستم با تشکر از عزیزانی که این کتاب را خوانده اند در مورد ابهامی که دوستان به عنوان اشکال به آن اشاره کردند باید بگویم که در صفحه ۸۱ و ۸۲ داستان کامران این احتمال را مطرح می کند که این پیرزن همان اسیر زن آلمانی باشد که به عنوان سر آشپز گرجی توسط هاشم به کار گمارده شده بود و بعد از مرگ هاشم ،نوچه اش اسمال خله نگهداری از او را مخفیانه به عهده گرفته بود...در این داستان همه چیز بر پایه احتمال است و هیچ چیز قطعیت ندارد.

3

کتاب تقریبا جذابی بود که آدمو ب ادامه خوندن ترغیب می کنه ولی انتهای کتاب چندین سوال بی جواب تو ذهن باقی میذاره یکیش این ک اون پیرزن مو سفیده که از تو اون ساختمان مخروبه بود کی بود چرا اون جا بود اسمال خله چرا بعد از این همه سال حواسش ب اون جا بود ب عنوان یه کتاب تفننی بدم نیومد از خوندنش

5

کتاب خوبی بود.کشش داستانی خوبی داشت و از همون اول ادمو ترغیب میکرد به خوندن ادامه داستان.از معدود کارهایی بود که به خاطر جذاب شدن دست به دامن عشق و روابط دختر و پسر نشده بود و این خوبه.

4

کتاب جالب و سرگرم کننده ای است. البته یک سری ایرادات جزیی مثل مشخص نشدن هویت و چرایی وجود پیرزن موسفید در زیرزمین هتل و حضور اسمل خله در آن مکان... ولی بهر حال کتاب خوبی است.

5

کتاب جذاب و جالبیه ! اما به نظر من روی این موضوع و این داستان میتونست خیلی بیشتر مانور داده بشه ولی به هر حال کتاب سرگرم کننده و جذابیه

1

گویا اولین بار بود که نویسنده ی این کتاب قلم به دست میگیره! متاسفانه در داستان ازهیچ تکنیکی استفاده نشده و بیشتر جهت سرگرمی نوشته شده.

2

راستش من منتظر پایان و اوج های بهتری در داستان بودم!!کشش داستان خوب بود،ایده اش هم عالی ولی درکل هنوز جای کار داشت.

2

متاسفانه ضعیف بود از نظر من و نمیتونم بقیش رو بخونم ولی اسم کتاب هوشمندانه انتخاب شده و شروع خوبی داشت کتاب

5

داستان جذابی بود که حتی با داشتن برخی ایرادات جزئی واقعا خواننده رو تشویق به ادامه داستان میکنه

نمایش 12 نقد دیگر
3.8
(42)
39,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هیتلر را من کشتم
هیتلر را من کشتم
هادی معیری نژاد
گروه انتشاراتی ققنوس
3.8
(42)
39,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر