0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اسکندر

معرفی، خرید و دانلود کتاب اسکندر

نویسنده:
الیف شافاک
درباره اسکندر
این کتاب با نام دیگر «مادرم دوبار مرد» منتشر شده است. الیف شافاک، نویسنده‌ی نامدار ترک، با رمان ملت عشق به فهرست پرفروش‌ترین‌های بازار کتاب جهان راه یافت و محبوبیتی کم‌نظیر به دست آورد. داستان در فضای رئال نوشته شده است. «اسکندر» داستان مردمان روستایی‌ای است که به امید زندگی بهتر به شهرهای بزرگ مهاجرت می‌کنند و کودکانشان در شهرها بزرگ می‌شوند. در این رمان، جوانان مهاجر بازیگر اصلی میدان هستند. آن‌ها بخشی از جامعه‌ای هستند که بزرگ‌ترهای خود را در تقابل با خویش می‌بینند و مدرنیته را در مقابل سنت‌های قدیمی مغلوب می‌پندارند. آن‌‌ها لباس‌های غربی می‌پوشند؛ به موزیک‌های غربی گوش می‌دهند اما خصلت‌های شرقی را همچنان در خود حفظ کرده‌اند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۱۲ مگابایت
تعداد صفحات
512 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۷:۰۴:۰۰
نویسندهالیف شافاک
مترجممریم طباطبائیها
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Iskender
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۰/۱۲
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
66,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۱۲ مگابایت
۵۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 40 مخاطب
5
ستاره
32 ٪
4
ستاره
42 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
12 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

کتاب خیلی خوبی که اویلش شاید یکم مثل ملت عشق جاذبه نداشته باشه ولی در ادامه خیلی خیلی بهتر میشه.خیلی خوب ب تشریح روابط یک خانواده پرداختن و تاثیر کمبود ها و نبود پدر روی هر یک از شخصیت ها. و اینکه چی میشه ک یک ادم مجرم میشه یعنی در واقع محیط و خانواده چقدر میتونن روی زندگی فرد تاثیر بگذارند. در نهایت بنظرم کتاب واقعا خوبی ک نگاه نویسنده از زوایای مختلف ب یک کاستی به یک زشتی و مشکل بما درک خیلی خوبی از زندگی ادمها میده.

3

شخصیت پردازی ها به اندازه ملت عشق خوب نبود ولی در کل کتاب جالبی بود یه نکته ای که هست اینه که کتاب پر بود از غلط های نگارشی اشتباه بودن اسامی جا به جا بودن کلمات طوری که احساس میکنی داری نسخه ویرایش نشده کتاب رو میخونی این خیلی بده چون بابت این کتابها پول پرداخت میشه و نباید اینطور باشه

5

این همون کتاب مادرم دوبار مرد مگه نیست؟ توی طرح رایگان تابستون فیدیبو گذاشته بود

4

ترجمه کتاب غلط های زیادی داره. مترجم خیلی از کلمات ترکی رو اساسا متوجه نشده. حتی تلفظ الفبای ترکی رو هم بعضا اشتباه متوجه شده (مثل بخت که اونو بکست نوشته). زمانها هم بسیار مغشوش ترجمه شده.

4

این همون کتاب مادرم دوبار مرد هست اما بنظرم ترجمه ی اون روونتر از اسکندره.. البته من فقط یکم از نمونه ی کتاب اسکندرو خوندم ولی اونو کامل خوندم و نظرم این که عرض کردم.

4

شغال نباش فیدیبو

4

وای عالی بود چقد خانم شافاک ذهن خلاقی دارن چقد خوب حسو به خوانندش منتقل میکنه این کتابشم مثل ملت عشق دوست داشتم خدا بهترینارو براش و البته مترجم رقم بزنه

4

کتاب مادرم دوبار مرد رو خونده بودم وقتی این‌تتاب رو خریدم ننوشته بودن‌که اسکندر ترجمه ی دیگه ای از اون‌کتابه و من دوبار پول یه کتاب رو دادم?

4

به نظر منم همون مادرم دو بار مرد هست با ترجمه ی دیگه. اگر کسی اون رو نخونده پیشنهاد میکنم این رو بخونه

4

به نظرم ملت عشق خیلی بهتر بود ولی این کتاب به چیزی به من اضافه نکرد.فقط یه داستان سطحی بود

نمایش 12 نقد دیگر
3.8
(40)
180,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
اسکندر
اسکندر
الیف شافاک

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اسکندر
اسکندر
الیف شافاک
نشر قطره
3.8
(40)
180,000
تومان