0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پیچ

معرفی، خرید و دانلود کتاب پیچ

نویسنده:
زهرا شاهی
ناشر:
چرخ
درباره پیچ
کیسه را باز می‌کنم و به چیزهایی که خریده‌ام نگاه می‌کنم. شلوارهای خوبی گیرم آمده. زیاد هم مامان‌بزرگی نیستند. اصلاً امروز روز خوبی بود. اولین خریدِ تک‌نفره‌ی من. چند وقت بود با مترو جایی نرفته بودم؟ چند هزار سال بود بی‌مسعود جایی نرفته بودم؟ کم سوار مترو می‌شوم، ولی سوار شدنش برایم مثل باز کردن تخم‌مرغِ شانسی است. تقریباً می‌دانی تویش چیست، دست‌‌کم اندازه و نوعش را حدس می‌زنی، ولی همیشه با دفعه‌ی قبل فرق دارد. جامعه توی مترو به‌هم می‌لولد و فکر و هیجانش را هم مثل عرق تنش به اشتراک می‌گذارد. چشم‌وگوش و بلوتوثت باز باشد می‌فهمی زیر لباس مارک‌‌دار شهر چه خبر است. اما این‌بار یک فرق دیگر هم دارد. قرار است شهود تازه‌ی من توی حافظه‌ی موبایلم هم جاگیر شود. می‌خواهم بفرستم برای مسابقه. توی هفت تیر هم توانستم از چند صحنه‌ی دبش عکس بگیرم. پیاده‌روِ دراز حاشیه‌ی میدان هفت تیر با یک عالمه مانتوفروشی زیرِ پایم بود و طبق معمول نگاه کردن به این‌همه لباس شیک و رنگ‌به‌رنگ افسرده‌ام می‌کرد. مامان از ترس این‌که از گرسنگی نمیریم آن‌قدر به‌مان تپاند که توی هیچ لباسی تپانده نمی‌‌شویم. هنوز شروع به زیر و رو کردن مغازه‌ها برای پیدا کردن یک جفت شلوار نکرده بودم که دلم شورِ بچه را زد و زنگ زدم به مسعود. همیشه بچه سنجاقِ من است و او بیرون از خانه؛ یک امروز کار دنیا برعکس شده و آن‌ها خانه‌اند و من بیرون. اگر لوبومیر بِنس می‌دانست یک روزی کارتون پت و مت میانه‌ی زن و شوهری را شکرآب می‌کند و زن مجبور می‌شود تنهایی برود خرید، شاید در ساختش تجدیدنظر می‌کرد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۰ مگابایت
تعداد صفحات
163 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۶:۰۰
نویسندهزهرا شاهی
ناشرچرخ
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۰/۰۴
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
14,500 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۰ مگابایت
۱۶۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 31 مخاطب
5
ستاره
35 ٪
4
ستاره
38 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
3 ٪
19 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

از اون دسته کتابهایی بود که وقتی بازش میکنی دوست داری تا تهش بری! به نظرم از نظر نوع طنز در دسته کمدی های سیاه یا دارک قرار میگیره که مخاطب خاص خودش رو داره. به شخصه خیلی لذت بردم و اگه از این نویسنده کتاب دیگه ای باشه حتما میخونم‌و‌به همه پیشنهاد میدم.

5

نثر فوق‌العاده، طنز موقعیت‌های فراوان و هنرمندانه، نوستالژی‌بازی‌های هوشمندانه و فضاسازی عالی. من از کلمه به کلمه‌اش لذت بردم. توانایی بیان و زبان نویسنده به نظرم ستودنی بود.

2

خود داستان خوب بود، این که دیگه از شخصیت‌های ملوس فانتزی سایر کتاب‌ها، خبری نبود خیلی خوب بود، ولی نوددرصد کتاب، تک‌گویی بود که خسته‌کننده می‌شد.

4

روایتی جذاب از تفکرات و خلقیات زنی عادی با چاشنی طنز و خلق موقعیت های موازی با روایت داستان و شاید تاثیر تربیت در دوران کودکی....

4

دوست داشتنی و جذاب بود.شاید آنچنان با خوندنش چیزی بدست نیاوردم.ولی این زن و زندگیش برام جداب بود...با خوندنش بهم خوش گذشت ?

3

پیچ کتاب حرف های نگفته و در ذهن مانده است. مثل همه ی ما که بسیاری از حرف هایمان را فقط برای خودمان میزنیم.

4

قشنگ بود. نویسنده خیلی خوب تونسته بود از روزمرگی ها و اتفاقات عادی زندگی یه اثر جذاب و خواندنی خلق کنه.

5

عالی بود عالی. لذت بردم از خوندن یه داستان درست و با قاعده و اصولی. تبریک به نویسنده.

5

من هنوز وسطای کتابم همینطوری از متن جذابش دارم لذت میبرم مخصوصا به عنوان یک زن🥹

5

چققققدر این کتاب خوب بود ?عاشقشم?چه طنزِ خوبی داشت?بخونید حتما حتما

نمایش 9 نقد دیگر
3.9
(31)
36,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پیچ
پیچ
زهرا شاهی
چرخ
3.9
(31)
36,000
تومان