0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شرلوک هولمز علیه دراکولا
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب شرلوک هولمز علیه دراکولا

ماجرای کنت خون خوار
درباره شرلوک هولمز علیه دراکولا
پارکر روی همان صندلی‌ای که تازه از رویش بلند شده بودم نشست و پرسید: «مطلبی را که در تلگرامم به آن اشاره کرده بودم، خواندید؟» هولمز در پاسخ مثبت به سؤالش سر تکان داد، اما چیزی نگفت. «من آن را نوشته‌ام.» «می‌دانم.» «جدی؟ چه‌طور؟» شرلوک هولمز دستانش را در جیب رب‌دوشامبر زرشکی کهنه‌اش فرو برده بود و با تبختر به مهمانش لبخند می‌زد. «همان لحظه که از در وارد شدید، فهمیدم روزنامه‌نگارید. لکه‌های جوهر روی انگشت اشاره و شست دست راست‌تان به‌علاوه‌ی برآمدگی جیب کت‌تان، که به گمانم به دلیل دفترچه‌ی یادداشتی است که آن‌جا گذاشته‌اید، به من نشان داد که بیش‌تر وقت‌تان را به نوشتن می‌گذرانید. از پاشنه‌ی ساییده‌شده‌ی کفش‌تان هم پیداست که بیش‌تر اوقات سرپایید. به نظرم روزنامه‌نگاری تنها شغلی است که نیاز به صرف چنان انرژی مضاعفی دارد توأمان با فعالیت کم‌تحرک‌تری چون قلم‌فرسایی. احتمال می‌دادم شما همان روزنامه‌نگاری باشید که آن مقاله‌ی جالب ‌توجه را نوشته. مشخص است موضوعی که به خاطرش به این‌جا آمده‌اید برای خودتان ناگوار نیست، چون ضربه‌های شما به در مثل آدم‌های پریشان‌حال نبود.» دوستم بعد از گفتن چنین حرف سربسته‌ای، در مبل بزرگش آرام گرفت و از پشت پلک‌هایی که به‌آرامی فرود می‌آمد مرد روبه‌رویش را نگاه کرد. آقای پارکر با شوقی که فقط در وقایع‌نگارهایی مثل خودم و نویسنده‌های خام‌دستی می‌توان سراغ داشت که برای روزنامه‌ها کار می‌کنند، چند ثانیه دوستم را برانداز کرد، اما فوری لحنش جدی شد. «جناب هولمز! سردبیران به من این اختیار را داده‌اند که از جانب دیلی‌گراف به شما مبلغی پیشنهاد کنم تا معمایی را که نیمه‌شب گذشته در بندر ویتبی رخ داد برای‌مان حل کنید.»
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۶ مگابایت
تعداد صفحات
202 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۴:۰۰
نویسنده جان اچ واتسون
مترجم نیما م اشرفی
ناشرنشر قطره
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Sherlock Holmes vs. Dracula: The adventure of the sanguinary count, 2,012
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۰/۰۳
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
27,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۶ مگابایت
۲۰۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 47 مخاطب
5
ستاره
48 ٪
4
ستاره
23 ٪
3
ستاره
17 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
4 ٪
24 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

نویسنده کتاب لورن دی استلمن هست که داستان رو از منظر دکتر واتسن روایت میکنه و نشر قطره با نوشتن اسم دکتر واتسن به جای نویسنده، شیطنت کرده ?

4

نویسنده دکتر جان واتسون؟؟؟ اون که خودش یه شخصیت ذهنی بود که کانن دویل به وجودش آورد! ترفند تازه ای از نشر قطره برای فروش کتاب است آیا؟

3

در داستانهای شرلوک هولمز بیشتر توقع دارم هکه چیز منطقی و حقیقی باشه و اینکه مسائل ماوراطبیعی و تخیلی به داستان اضافه شده از جذابیتهای داستان شرلوک هولمز کاسته ولی ترجمه خوبی داشت

5

روبرویی دراکولا با کاراگاه محبوب شرلوک هلمز بسیار جالب و خواندنی بود، از خوندن این کتاب خیلی لذت بردم برای کسانی که مثل من به شرلوک هلمز علاقه دارند، کتاب جذابی هست.

5

لذت بردن ازاین داستان حاصل زحمات مترجم دانشمندی است که به پاس اوقات خوشی که از مطالعه کتاب داشتم ازاستاد اشرفی تشکر می کنم.

3

خیلی خاص و آنچنانی نبود میتونست خیلی بهتر پیش بره چون دوتا از محبوب‌ترین داستان‌ها باهم تلاقی کردن. اما خوب شروع شد و خیلی بیخود تموم شد

3

راستش تو داستانای هولمز ادم دوس داره واقعیت انسانی بخونه وارد تخیل که میشه خوشم نمیومد

4

کتاب خوبی بود مخصوصا اینکه اپیزود جدید سریال شرلوک براساس این داستان ذهنیت خوبی میده برای دیدن اون قسمت سریال!

5

درسته که تخیلی بود ولی من از خوندنش نهایت لذت رو بردم البته سنم هم کم بود ولی به هر حال خیلی دوست داشتم

4

به نظر من ، شرلوک هلمزی که در ذهنیت ماست ، با داستان تخیلی و پرونده نیم بند، اصلا همخوانی نداره. اصلا خوشم نیومد.

نمایش 14 نقد دیگر
4
(48)
70,000
٪50
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شرلوک هولمز علیه دراکولا
٪50
شرلوک هولمز علیه دراکولا
ماجرای کنت خون خوار
نشر قطره
4
(48)
70,000
٪50
35,000
تومان