0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شرارتی زیر آفتاب

معرفی، خرید و دانلود کتاب شرارتی زیر آفتاب

درباره شرارتی زیر آفتاب
خانم گاردنر موضوع را دنبال کرد: ــ بنابراین موضوع را به آقای کلسو در دفتر کوک گفتم. آقای کلسو ترتیب همه کارها را داد و برای تمام سفرمان برنامه‌ریزی کرد و از هر لحاظ به ما کمک کرد. نمی‌دانم بدون او باید چه کار می‌کردیم. خلاصه وقتی به آقای کلسو گفتم، آقای کلسو گفت بهتر از این جایی پیدا نمی‌کنید. گفت یک جای خیلی تماشایی است. پرت و خلوت. در عین حال خیلی راحت و از همه لحاظ بی‌نظیر. بعد آقای گاردنر وسط حرفش پرید که «امکانات بهداشتی چی دارد؟» چون باور کنید آقای پوآرو، پارسال خواهر آقای گاردنر مسافرت رفته بود جایی که می‌گفتند خیلی استثنایی و بی‌نظیر است. یک جا وسط خلنگ‌زارها. باور کنید آقای پوآرو این مهمانسرایی که رفته بود توالت بهداشتی نداشت! فقط از این توالتهای صحرایی! به خاطر همین آقای گاردنر به این جاهای پرت و دورافتاده بدبین است. بدبین نیستی، اودل؟ آقای گاردنر گفت: ــ چرا، عزیزم. ــ ولی آقای کلسو فوری به ما اطمینان داد و گفت خیالتان تخت باشد. گفت از لحاظ بهداشتی حرف ندارد و غذایش هم خیلی عالی است. واقعاً هم همین طور است. چیزی که خوشم آمده، جوّ صمیمی اینجاست. نمی‌دانم منظورم را می‌فهمید یا نه. ما چون تو جای کوچکی زندگی می‌کنیم، همه همدیگر را می‌شناسیم و با هم صحبت می‌کنیم. انگلیسی‌ها عیبشان این است که تا یکی دو سال که هنوز با آدم صمیمی نشده‌اند، خیلی خشک هستند. ولی بعد از دو سال بهتر از آنها پیدا نمی‌شود. آقای کلسو گفت آدمهای جالبی اینجا می‌آیند. حالا می‌بینم که راست گفته. مثلاً شما آقای پوآرو و خانم دارنلی. نمی‌دانید وقتی فهمیدم شما کی هستید، چه ذوقی کردم. مگر نه، اودل؟ ــ چرا، عزیزم. خانم بروستر حرفش را قطع کرد و هیجان‌زده گفت: ــ چی؟ آقای پوآرو؟ چه جالب! شما آقای پوآرو هستید؟
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۴۶ مگابایت
تعداد صفحات
253 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۲۶:۰۰
نویسندهآگاتا کریستی
مترجم مجتبی عبداللّه نژاد
ناشرنشر هرمس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Evil under the sun,۱۹۶۸.
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۱۰/۰۳
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
146,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۴۶ مگابایت
۲۵۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 52 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (6)
خوش‌خوان 🪶 (4)
5
ستاره
80 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
1 ٪
34 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

۱۰ ستاره برای هرکول پوآرو ۱۰ ستاره برای آگاتا کریستی، ملکه‌ی جنایت فکر کنم کلاس داستان‌نویسی خوبیه، همه چی داره، قهرمان، شرور، جذابیت زنانه و مردانه، خشونت، قتل، راز، معما و از همه مهم‌تر، پیرنگ یا طرحی پیچیده و چندلایه‌. تست هوش خوبی هم هست. کم پیش می‌آد که تمام مدارک پیش چشم خواننده باشه. چند گره و نقطه‌ی عطف درخشان داره که انصافاً یگانه است. تمام فرضیه‌ها و سرنخ‌ها دسته‌بندی شده و آماده موجوده؛ اما نتیجه‌گیری و اثبات مهمه. در نهایت، آگاتا در حد کارل گوستاو یونگ، روانکاو بزرگی بوده؛ چونکه تمام تیپ‌های شخصیتی و کهن‌الگوهای مهم رو در این داستان پیدا می‌کنید از آفرودیت (آرلنا) تا هادسی که عقده‌ی منجی‌شدن برای زنان داره (مارشال).

5

این داستان یکی از جذاب‌ترین معماهای آگاتا کریستیه. تم تقریبا مشابهی با کتاب and then there were none داره و هر دو در یک جزیره رخ میدن که اومدن یه شخص از بیرون بهش غیرممکنه و در اصل کاراکترها در یک فضا ایزوله شده اند که قتلی صورت میگیره و پوآرو به دنبال قاتل میگرده. من کتابای زیادی از کریستی خوندم و این کتاب به طور قطع جزو پنج تای برتره.

4
سرگرم‌کننده 🧩

همه چی طبق انتظار از خانم کریستی خوب پیش رفت...ولی یه کم زمانها آشفته بود زیاد توی طول داستان قاطی کردم ...حجم اطلاعات زیادی در انتهای داستان اضافه شد و باعث شناسایی قاتل شد...اگر از همون ابتدا به اون داستان پرداخته میشد مثلا به عنوان یک خبر توی رادیو که همه میشنیدن شاید ذهن خواننده رو بیشتر جلب میکرد...در کل ارزش یکبار خوندن رو داشت

5
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

داستان جوری بود که از از اول تا آخر تقریباً به تک‌تک شخصیت‌ها شک می‌کردی که قاتل باشن، هر چند که هیچ کدوم اصلاً رفتار قاتل‌ها رو نداشتن! آخر کتاب به هیچ وجه قابل حدس نیست و کاملاً خواننده رو شوکه می‌کنه! داستان می‌تونست حتی کوتاه‌تر و جمع و جورتر از این باشه، اما جذابه و واقعا ارزش خوندن رو داره.

5

این کتاب، داستان چند خانواده است که برای تفریح به جزیره ای می آیند و در این میان یکی ازاین جمع به قتل میرسد.. کتاب فووق العاده جذاب و پرکششی است!

5

فقط عاالی وبسیار هوشمندانه.من چی حدس میزدم چی شد قاتلی که اصلش فکرشمنمیکردم خیلی خوب بود عجب قوه تخیلی داشت این خانم اگاتا کریستی بابا ایول

5

این کتاب با عناوین مختلفی ترجمه شده که معروفترینش شیطان زیر آفتاب هستش. ناگفته نماند ترجمه آقای عبداله نژاد خواندنی باید باشد و در فهرست خریدم قرار گرفت.

5

هرچی بیشتر آگاتا کریستی میخونی بیشتر می فهمی که هیچ وقت نمی تونی قتل و قاتلو حدس بزنی . عالی

5

من تقریبا همه کتابهای آگاتا رو خوندم.این کتاب و قتل وی نیل رو بهترین های آگاتا میدونم.شک نکنی.برای درک بهتر حتی دوبار بخونید

5

از سری کتاب های پوآ رو هست که داستانش خیلی جذاب هست و مطمئن هستم حدس زدن قاتل کار هر کسی نباشه!! قاتل این کتاب خیلی غیر منتظره بود

نمایش 24 نقد دیگر
4.7
(52)
سرگرم‌کننده 🧩 (6)
88,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه داستان های آگاتاکریستی
شامل 67 عنوان کتاب
شرارتی زیر آفتاب
شرارتی زیر آفتاب
آگاتا کریستی
نشر هرمس
4.7
(52)
سرگرم‌کننده 🧩 (6)
88,000
تومان