0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه بر روده تحریک پذیر غلبه کنیم؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه بر روده تحریک پذیر غلبه کنیم؟

درباره چگونه بر روده تحریک پذیر غلبه کنیم؟
احتمالاً چون دچار نشانگان روده تحریک‌پذیر هستید، این کتاب را مطالعه می‌کنید. شاید یکی، دو نفر دیگر را هم بشناسید که مشکل مشابهی دارند. اما قبول دارم که دوست ندارید در این مورد با کسی گفتگو کنید. این موضوع معمولاً در مکالمات مؤدبانه و رسمی مطرح نمی‌شود. افراد اصولاً هنگام غذاخوردن با هم در مورد روده تحریک‌پذیرشان حرف نمی‌زنند. معمولاً مسایل و موضوعاتی که به روده مربوط می‌شوند، یک امر خصوصی تلقی می‌شود. حدودا یک سوم مردم دنیا حداقل یک بار دچار این مشکل شده‌اند و ۱۳% از کل مردم همیشه دچار این اختلال هستند. آمار بالایی است و این درصد شیوع در اکثر جوامع غربی صادق است. نیمی از مراجعین متخصصان گوارش که به‌صورت سرپایی به درمانگاه و مطب‌ها مراجعه می‌کنند، افراد مبتلا به IBSهستند. بنابراین خیلی‌ها دچار این اختلالند و شما تنها نیستید. پس، منطقی است که IBSرا بهتر بشناسیم.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۷ مگابایت
تعداد صفحات
200 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۰:۰۰
نویسندهرزماری نیکول
مترجمسارا طاهر
ناشرانتشارات پیدایش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Coping successfully with your irritable bowel
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۹/۱۳
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
62,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۷ مگابایت
۲۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
40 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
20 ٪
1
ستاره
0 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من نمونه کتاب رو دریافت کردم چون این سندروم رو دارم اما متوجه نمیشم چرا تو همون ابتدا گفته: اگر انقدر بدشانس هستید که به IBS مبتلایید !؟ این بیماری یا همون اختلال میتونه اونقدر ها هم آزار دهنده نباشه با رعایت یک سری نکات و البته کلمه بد شانس نسبت دادن به یک بیمار نه تنها کمکی نمیکنه بلکه کاملا نا امید کننده و غیر حرفه ایه !

5

کتاب فوق العاده ایه دقیق و مرحله به مرحله درباره کسانی که در اثر استرس و اضطراب مشکلات معده تی و روده ای پیدا میکنند رو توضیح میده. رژیم غذایی خوبی گفته

2

من این کتاب رو خوندم ولی بیشتر مناسب کسانی هست که ای بی اس از نوع یبوست دارد و درباره ای بی اس شکم روش (اسهال)توضیح کاملی ندادن و مواد غذایی که معرفی کردن بیشتر مناسب افراد داری یبوست هست

4

بسیاری از راهکار هایی که گفته کاربری هست . به تمام افرادی که IBS دارند پیشنهاد میکنم که بخونند. ? اگر خیلی از این نکات و زودتر میدونستم کمنر درد میکشیدم...!!!

4
(5)
37,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه بر روده تحریک پذیر غلبه کنیم؟
چگونه بر روده تحریک پذیر غلبه کنیم؟
رزماری نیکول
انتشارات پیدایش
4
(5)
37,200
تومان