0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
برنامه پرواز
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب برنامه پرواز

چگونه بهتر و سریع تر از آنچه تاکنون تصور کرده اید به هدف خود دست یابید
درباره برنامه پرواز

شاید نام هیچ نویسنده و سخنران دیگری شهرت برایان تریسی را در حوزه‌ی کارآفرینی و خودشناسی نداشته باشد. البته جالب اینجاست که هم نام برایان تریسی برای خوانندگان آشنا است و هم چهره‌اش... زیرا او یکی از معدود نویسندگانی است که عکسش روی جلد همه‌ی کتاب‌هایش قرار دارد.

چرا باید این کتاب را خواند؟

دیدگاه اصلی برایان تریسی در کتاب برنامه پرواز این است که زندگی واقعی یک سفر است، سفری که شما برای رسیدن به اهداف مشخص باید مقصد را مشخص کنید. شما با خواندن این کتاب ساده و دنبال کردن برنامه‌ی گام‌به‌گام آن، می‌توانید در مسیر رسیدن به اهدافتان قرار بگیرید. برایان تریسی در مقدمه‌ی کتابش می‌گوید: «شما با خواندن این کتاب توانایی این را پیدا می‌کنید تا به موفقیت‌های بیش ازآنچه تاکنون داشته‌اید، دست‌یابید. من با استفاده از همین اصول و تدابیر از فقر به ثروت رسیدم و این اصول و تدابیر را به چهار میلیون انسان در چهل‌وشش کشور آموزش داده‌ام.»

درباره‌ی کتاب برنامه پرواز اثر برایان تریسی

 کتاب برنامه پرواز برای نخستین بار در سال 2009 با عنوان فرعی چگونه بهتر و سریع‌تر ازآنچه تاکنون تصور کردید به هدف خود دست‌یابید، منتشر شد. در این کتاب برایان تریسی به شما نشان می‌دهد برای رسیدن به موفقیت و دستاورد‌های بزرگ‌تر چگونه مسیر خود را روی نقشه تعیین کنید.

برایان تریسی در کتاب برنامه‌ پرواز می‌گوید: « نکته این است؛ که در زندگی نیز شما بیشتر وقت‌ها در مسیر درست قرار ندارید. هرچند هم با دقت از پیش برنامه‌ریزی کنید، زندگی شما مجموعه گام‌هایی است که دوتا به جلو و یکی به عقب برمی‌دارید. از زمانی که سفرتان را به‌سوی مقصد خود آغاز می‌کنید. پیوسته باید مسیرتان را تصحیح کنید. باید حرکت کنید، بایستید، به راست یا چپ بروید، از زیر یا روی موانع بگذرید و

بسیاری وقت‎ها راهی را که رفته‎اید برگردید و يا دوباره طی کنید. برای این‌که شما انسانی شوید که بتواند به هر هدف پایداری که دوست دارد برسد. باید درراه رسیدن به مقصد، این فراز و نشیب‌ها را تجربه کنید.»

مروری بر فصل‌های کتاب برنامه‌ پرواز

کتاب‌های روان‌شناسی عموماً با ترتیب و نظر خاصی نوشته می‌شوند؛ کتاب برنامه پرواز هم از قاعده مستثنا نیست. این کتاب جز دو فصل که به‌عنوان مقدمه و نتیجه‌گیری نوشته‌شده‌اند از دوازده فصل دیگر تشکیل‌شده است. بخش‌های کتاب برنامه پرواز به شرح زیر هستند:

  1. مقصد خود را انتخاب کنید
  2. گزینش‌های پرواز خود را مرور کنید
  3. برنامه پرواز خود را بنویسید
  4. برای سفر خود آماده شوید
  5. با حداکثر نیرو پرواز کنید
  6. برنامه‌ریزی برای رویارویی با مشکلات
  7. پیوسته روش‌های خود را تصحیح کنید
  8. به آموختن و پیشرفت خود سرعت ببخشید
  9. ذهن برتر خود را فعال سازید
  10. از میانبرها و سراب‌ها دوری کنید
  11. بر ترس‌های خود چیره شوید
  12. تا رسیدن به موفقیت مقاومت کنید

برایان تریسی در کتاب برنامه پرواز، مسیر رسیدن به اهداف و موفقیت‌های فردی را مانند سفری تصور می‌کند و ملزومات هر بخش را در آن فصل توضیح می‌دهد.

در بخشی از کتاب برنامه پرواز می‌خوانیم

چهار روش نیرومند

در تعیین هدفتان، شما می‌توانید برای سریع‌تر شدن پیشرفتتان و افزایش احتمال دستیابی به اهداف و برنامه‌هایتان، چهار روش ویژه را به‌کارگیرید. این چهار روش عبارت‌اند از: نوشتن، تجسم ذهنی، برخورد احساسی و توجیه منطقی. اکنون به ترتیب به آن‌ها می‌پردازیم:

  1. بیان شفاهی: هدفی روشن، مشخص و قابل سنجش را روی کاغذ بنویسید. شما نمی‌توانید هدفی را که نمی‌بینید، نشانه‌گیری کنید. نمی‌توانید به هدفی دست یابید که نمی‌توانید آن را به‌روشنی با کلمات بیان کنید. هرچقدر زمان بیشتری برای تعریف و تشریح دقیق و درست هدفی که آرزوی دستیابی به آن را دارید صرف کنید، آسان‌تر خواهد بود که مطمئن شوید هر گامی که برمی‌دارید در مسیر درست قرار دارد.
  2. تجسم ذهنی: همه‌ی پیشرفت‌ها در زندگی بیرونی شما با بهبود و پیشرفت تصاویر ذهنی شما از آینده دلخواهتان آغاز می‌شود. شما با آفرینش تصویر ذهنی روشن و دقیقی از هدف یا مقصد نهایی خود به تجسم ذهنی می‌پردازید.
  3. برخورد احساسی: وقتی هدفی را که نوشته‌ و در ذهن مجسم ساخته‌اید از جهت احساسی بررسی می‌کنید، درواقع احساساتی را که در صورت دستیابی به آن هدف تجربه خواهید کرد در درون خود بیدار می‌سازید. هرچه اشتیاق شما برای دست یافتن به این هدف زیادتر باشد، انرژی و قدرتی که برای آن به کار خواهید گرفت بیشتر خواهد بود و سریع‌تر به‌سوی آن حرکت خواهید کرد. وقتی احساس شادی، خوشبختی، غرور و لذتی را که دستیابی به هدف نصیبتان می‌سازد، تصور کنید، نیروهای ذهنی خود را برای رسیدن به هدفتان چند برابر خواهید ساخت.
  4. توجیه منطقی: شما با نوشتن همه دلایلی که برای رسیدن به این هدف دارید و همه منافعی که هنگام رسیدن به این هدف، از آن‌ها لذت خواهید برد، هدف خود را به شکل منطقی بررسی می‌کنید، از همه راه‌هایی که دستیابی به اين هدف، زندگی شما را بهبود می‌بخشد. فهرستی تهیه کنید. به گفته‌ی نیچه، هر آن کسی که دلیلی به اندازه کافی قوی دارد می‌تواند کم‌وبیش هر مشکلی را تاب بیاورد.»

درباره نویسنده

برایان تریسی نویسنده، سخنران، سخنگو و روان‌شناس مشهور آمریکایی است. برایان تریسی بیشتر به دلیل سخنرانی‌هایش شناخته می‌شود؛ سخنرانی‌های او آن‌قدر تاثیر گذارند که سالانه میلیون‌ها نفر در سمینار‌ها و سخنرانی‌های او شرکت می‌کنند و ویدیوهای سخنرانی‌ او روزانه هزاران بازدیدکننده دارد. تریسی بیش‌ از سی سال است که در حوزه‌های تاریخ، اقتصاد، کسب‌وکار، فلسفه و روانشناسی مطالعه و فعالیت داشته است. او تاکنون بیش از سیصد برنامه‌ی آموزشی با هدف بهبود شخصیت و پیشرفت کسب‌وکار تولید کرده است.

 برايان تريسی اکنون مدیرعامل شرکت بین‌المللی برایان تریسی است. اصلی‌ترین وظیفه‌ی شرکت بین‌المللی برایان تریسی ارائه‌ی خدمات و مشاوره به مشتریان است. تریسی و همکارانش تاکنون به بیش‌ از هزار شرکت و پنج میلیون فرد مشتاق راهنمایی و مشاوره داده‌اند.

برایان تریسی کودکی‌اش را در خانواده‌ای فقیر گذراند، خانواده‌ای که بستر مناسبی را برای رویا‌ی میلیونر شدن برایان فراهم می‌کرد. او در دهه‌ی 30 زندگی‌اش موفق شد در رشته‌ی کارشناسی ارشد بازرگانی تحصیلات خود را به پایان برساند. برایان تریسی از جمله افراد موفق و تأثیرگذاری است که به‌واسطه‌ی تجارب و سختی‌هایی که در 75 سال زندگی خود به دست آورده بر موفقیت افراد و کسب‌وکار شرکت‌های بزرگ تاثیر به سزایی داشته است. او بر چند زبان ازجمله فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط است و توانسته در کشورهای مختلف ازجمله ایران همایش و سمینارهای متعدد برای مشاوره در زمینه‌ی مدیریت، فروش و استراتژی کسب‌وکار برگزار کند.

برایان تاکنون به بیش از 107 کشور جهان سفر کرده و در هر کشور به سخنرانی و تبلیغ کتاب‌هایش مشغول بوده است. او اکنون در ایالت بریتیش کلمبیا در کشور کانادا همراه همسر و چهار فرزندش زندگی می‌کند.

ترجمه کتاب برنامه پرواز به فارسی

برایان تریسی را استاد کتاب‌های خوش‌شانسی می‌دانند او تاکنون بیش از سی عنوان کتاب نوشته است که همه‌ی آن‌ها در فهرست کتاب‌های پرفروش‌ها جهانی قرارگرفته‌اند و به هفتاد زبان دنیا ترجمه‌شده‌اند. شهرت تریسی و البته کاربردی بودن راهکارهای کتاب‌هایش باعث شده است که کتاب‌هایش بارها و بارها به فارسی و به زبان‌های دیگر ترجمه شوند. کتاب برنامه پرواز را منیژه جلالی به فارسی برگردانده است. ترجمه‌ی دیگری از این کتاب در بازار وجود دارد که توسط مهدی قراچه داغی و انتشارات ذهن آویز منتشرشده است.

کتاب‌های 47 راز ثروتمند شدن، 21 ترفند کسب‌وکار، 100 قانون بی‌چون‌وچرا برای موفقیت در تجارت، بهانه ممنوع، مدیریت درونی، ترمز را رها کن، معجزه‌ی انضباط فردی، رسیدن سریعتر به استقلال مالی، چطور بهترین افراد را استخدام کنیم و نگه داریم و برنامه پرواز تعدادی از کتاب‌های برایان تریسی هستند که می‌توانید نسخه‌ی الکترونیکی و pdf آن‌ها را در فیدیبو به‌صورت آنلاین خرید و دانلود کنید. نسخه‌ی صوتی تعداد زیادی از کتاب‌های تریسی هم در فیدیبو برای خرید و دانلود موجود هستند.

این کتاب برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که احساس می‌کنند در زندگی گم‌شده‌اند و نمی‌توانند مسیر رسیدن به اهداف حقیقی خود را به‌درستی تعیین کنند. خواندن این کتاب به همه‌ی افراد کمک می‌کند تا بتوانند مسیر رسیدن به موفقیت‌هایشان را آسوده‌تر بپیمایند. بنابراین اگر شما کسی را می‌شناسید که راه رسیدن به اهدافش را نمی‌داند و یا برای تعیین کردن هدفش به مشکل برخورده است، این کتاب را به او پیشنهاد کنید.

آنچه در بالا خواندید نقد و بررسی کتاب برنامه‌ی پرواز اثر برایان تریسی ترجمه‌ی منیژه جلالی بود. خرید و دانلود کتاب الکترونیکی این اثر در همین صفحه‌ی فیدیبو امکان‌پذیر است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
994.۲۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجممنیژه جلالی
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Flight plan: the real secret of success
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۴/۱۴
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
34,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۹۹۴.۲۴ کیلوبایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 34 مخاطب
5
ستاره
64 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
5 ٪
16 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

پیشنهاد میکنم همه افراد این کتاب را مطالعه کتاب کنند. من به عنوان شخصی که سال ها در ارتباط با حوزه های مهندسی و همچنین پژوهش و کسب و کار فعالیت دارم به دفعات معجزه مفاهیم این روش را دیده ام. یادداشت برداری و نوشتن اهداف و نظم دادن به افکار مرتبط با اهداف شاکله اساسی موفقیت است. کتابی بسیار قدرتمند و بر اساس دانش کاربردی است.

4

کتاب خیلی خوبی توصیه میکنم حتما مطالعه بفرمایید زندگی بر اساس نظم و درایت را به خوبی شرح داد ١٢ فصل داره و از هدفگذاری صحیح برنامه اجرایی تذوین کردن پیش بینی بحران ها و ... را به خوبی توضیح داده

5

الان تمام کسایی که نظر دادند گفتند کتاب خیلی خوبی هست، ما همه میدانیم کتاب خوبی است اما آیا واقعا روی شما و زندگی تان تاثیر مثبتش را گذاشته؟!

4

کتاب خوب و مفیدی هست با توضیحات کامل و واضح .توصیه میکنم دوستان حتما بخونن .

5

نکات خاصی داره البته هنوز به انتهای کتاب نرسیدم ولی می تونه مکمل بسیاری از مطالب باشه و اجرای شمارو برای هدفمند شدن بسیار بهتر می کنه

5

یکی از بهترین کتابهایی که در زمینه بازاریابی و فروش در فیدیبو خریدم و خواندم ، این کتاب است : کتاب بازاریابی و فروش نرم افزار فروشگاهی

5

هر بار که کتاب رو میخای بخونی باید مجدد دانلود کنی برنامه نقص داره

1

خیلی خیلی نکات دم دستی و نه چندان جالبی رو میگه.من که پیشنهادش نمی کنم.

5

یکی از بهترین کتابای برایان تریسی هست؛ جامع و راهبردی.

5

خیلی عالیه، نکات ریز و خوبی داره که واقعا با عقل جور درمیاد!

نمایش 6 نقد دیگر
4.4
(34)
10,000
٪50
5,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
برنامه پرواز
برنامه پرواز
برایان تریسی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
برنامه پرواز
٪50
برنامه پرواز
چگونه بهتر و سریع تر از آنچه تاکنون تصور کرده اید به هدف خود دست یابید
انتشارات البرز
4.4
(34)
10,000
٪50
5,000
تومان