0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پنجره ای مشرف به میدان

معرفی، خرید و دانلود کتاب پنجره ای مشرف به میدان

نویسنده:
هوده وکیلی
ناشر:
چرخ
درباره پنجره ای مشرف به میدان
رمان شروعی تکان‌دهنده و تند دارد. زنی خودش را مقابل چشم دوستش که راوی اصلی رمان است می‌کشد... امری که به محور اصلی رمان هوده وکیلی تبدیل می‌شود. راوی او زنی است بلاتکلیف از طبقه متوسط. صمیمی‌ترین دوستش روبروی خانه‌ی او در میدان هفتم خودش را می‌کشد، خانه‌ای که قرار بود او را از گذشته‌ی ناآرامش دور کند. اما هرچه رمان جلوتر می‌رود این سوال پیش می‌آید چرا زن وسط خیابان خودش را به کشتن داده و اینجاست که زمزمه قتل نیز وسط می‌آید... خواننده رمان در هر بخش از متن شاهد شکل‌گیری تکه‌هایی از وجود از هم پاشیده‌ی این دو زن است که گویا سرنوشتشان به هم گره خورده. مهمترین نکته نیز در همین وضعیت اتفاق می‌افتد و ان درک مفاهیمی چون خانه، تنهاییی و دیگری است و البته یک ماجرای رمزآلود که تا پایان رمان دست از سر مخاطب بر نمی‌دارد.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۳ مگابایت
تعداد صفحات
186 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۱۲:۰۰
نویسندههوده وکیلی
ناشرچرخ
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۸/۰۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
15,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۳ مگابایت
۱۸۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.7
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
تلخ ☕️ (1)
5
ستاره
36 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
9 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتاب عالی بود به نظرم. نثر، روان روایت منسجم و موضوع جذاب بود. این روزا توی کمتر رمان فارسی نثر قوی و سالم دیده میشه اما کتاب هوده وکیلی از این نظر خیلی خوب بود. داستان پر کشش بود و فصل ها درست به موقع وقتی که شما برای شنیدن ادامه داستان رغبت زیادی داری تموم میشن. یه دنیای درونی همراه ساختن اون مجسمه عجیب و خوابهای راوی در کنار دنیای بیرونی و ماجراهای پر کشش، رمانو فوق العاده خواندنی کرده. از خوندنش لذت بردم و شخصیتهای چند بعدی جالبش هنوز با منه. آدمهای اون ساختمون که انگار هر کدومشون نماینده یه گروهی از مردم بودند و خیلی جالب توصیف شده بودند. طوری که موقع خوندنش احساس میکردم منم توی اون ساختمونم و دارم باهاشون زندگی میکنم.

3

داستان من خواننده رو تا اخر دنبال خودش کشوند ..واین حسن داستانه ولی اخرش راضیم نکرد .... امعلوم نشد مشکل مازیار چی بوده ... واگه میخواست تکامل ورشد مهرسا رو در طول داستان نشون بده که از گذشته و پربشونی وتکه های شکسته زندگیش دل میکنه ورو به جلو میره پس نباید دوباره به زندگی قبلش برمیگشت.... چرا اقای نویسنده که میخواسته یه گوشه خلوت داشته باشه ادای دیوانه ها رو درمی اورد ....سرانجامش چه شد .... ووووو....

5

کتاب خوبی بود موضوع جالبی داشت که اصلا تکراری نبود از اون دست کتابهاست که وقتی دست میگیری دیگه نمیشه زمین بذاری ... خوب بودن کتاب هم شاید به دلیل متفاوت و عدم کلیشه ای بودن کتاب بود به هرحال من دوسش داشتم ممنون از نویسنده و فیدیبو

4

بسیار زیبا بود. نویسنده ی جوان با ظریف بینی بسیار وقایع را شرح داده. داستان از انسجام خوبی برخورداره. هر چند چند گره ریز ناگشوده باقی ماند. ولی در کل خواندش لذتبخشه.

4

برای کتاب اول یک نویسنده خوب بود، اما نمیشه گفت عالی بود. در کل با نخوندش چیزی رو از دست نمیدید

5

خوب بود نثر روانی هم داشت

3.7
(11)
تلخ ☕️ (1)
41,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پنجره ای مشرف به میدان
پنجره ای مشرف به میدان
هوده وکیلی
چرخ
3.7
(11)
تلخ ☕️ (1)
41,000
تومان