0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خطر در خانه آخر

معرفی، خرید و دانلود کتاب خطر در خانه آخر

درباره خطر در خانه آخر
پوآرو با فروتنی نگاهش را از من دزدید. ــ راست گفته. ــ ازت خواسته در مورد این مسئله برایش تحقیق کنی. گفته اگر این کار را بکنی، لطف بزرگی در حقش کرده‌ای. ــ خیلی خوب. لازم نیست تکرار کنی. خودم قبلاً نامه را خوانده‌ام. ــ ولی حیف شد. حالا مجبوریم تعطیلاتمان را رها کنیم. ــ نه، نه. این طور نیست. آرام باش، دوست من. قرار نیست تعطیلاتمان را رها کنیم. ــ ولی وزیر کشور گفته مسئله خیلی فوری است. ــ شاید راست گفته باشد، شاید هم نه. این سیاستمدارها بعضی وقتها زود داغ می‌کنند. خودم در مجلس نمایندگان در پاریس دیده‌ام... ــ بله، بله. ولی به هر حال باید آماده شویم. قطار لندن رفته. ساعت ۱۲ حرکت می‌کند. قطار بعدی... ــ آرام باش، دوست من. خواهش می‌کنم، آرام باش. چرا این قدر هیجانی شده‌ای؟ همیشه هیجان داری. اضطراب داری. امروز قرار نیست به لندن برویم. فردا هم همین طور. ــ ولی احضار وزیر کشور... ــ به من ربطی ندارد. من که کارمند اداره پلیس انگلستان نیستم. کارآگاه خصوصی هستم و حق دارم جواب رد بدهم. ــ یعنی می‌خواهی جواب رد بدهی؟ ــ صد در صد. یک نامه محترمانه می‌نویسم و اظهار تأسف می‌کنم و می‌گویم عذر مرا بپذیرید. توضیح می‌دهم که بسیار از این مسئله متأسفم، ولی به قول شما انگلیسی‌ها (چه می‌گویید شما؟) آردهایم را بیخته‌ام و الکم را آویخته‌ام. بازنشسته شده‌ام. کارم تمام شده.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۳ مگابایت
تعداد صفحات
244 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۰۸:۰۰
نویسندهآگاتا کریستی
ناشرنشر هرمس
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۷/۲۵
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
62,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۳ مگابایت
۲۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 52 مخاطب
خوش‌خوان 🪶 (2)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
59 ٪
4
ستاره
26 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
1 ٪
37 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

هیجان انگیز دقیقا تا پنج صفحه آخرنمیشد حدس زد قاتل کیست فقط یکی از نقاط ضعف ترجمه برخی از مکالمات بین پوآرو و هستینگز بود ، که خوب در نیامده بود.در کل هیجان زیادی داره پیشنهاد میکنم مطالعه کنید تا با برخی از شخصیت های خودشیفته اشناشوید

5

کتاب های معما گونه سرگرم کننده هستند و جذاب چون ذهن پرسشگر را فعال می کنند البته به گونه ای زیرپوستی و پنهانی روش هایی هم برای تفکر و مشاهده و تمرین دقت و پرورش ذهن رائه می دهند بسیار کشش داشت و خواندنش را پیشنهاد می دهم

5

توی آثار آگاتا کریستی، چندین تنوع جنایتکار با انگیزه های متفاوت وجود داره و همه سرگرم کننده هستند. اما تو بعضی کتاب ها مثل این کتاب و ماجرای قتل راجر اکروید نویسنده شاهکار کرده و در انتها شما رو میخکوب می کنه.

4

من کتاب‌های آگاتا کریستی رو دوست دارم معمایی هست و ذهنت رو درگیر میکنه بعد یکدفعه اتفاقی میوفته که قابل پیش بینی نبوده عالی عالی بود ممنونم فیدیبو

4

من این کتاب رو یک روزه تموم کردم و می‌تونم بگم داستان پر کششی و جذابی بود هرچند ایده داستان شاید تکراری به نظر میومد اما قلم خیلی خوب نویسنده داستان رو جذاب کرده بود.

4

سلام. کتاب زیبا و جذابی بود. فقط آدم خیلی اسامی رو با هم قاطی می‌کنه. من هنوزم بعضیا رو نمی‌شناسم. اما خیلی جذاب بود. ممنون از دست اندر کاران. پیشنهاد می‌کنم که مطالعه کنین.

5

یکی از فوق العاده ترین داستانهایی بود که خوندم. واقعا در عجبم چطور یک نویسنده میتونه انقدر حواسش به جزئیات باشه و درعین حال اضافه گویی نداشته باشه.

5

کلا مجموعه کتاب های کارآگاه از نشر هرمس ارزش خوانایی بسیار زیادی دارند و خیلی هم جذابن

4
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩

جالب بود. پایان عجیبی داشت ولی بنظرم جزو بهترین های آگاتا کریستی نبود اما پرکشش بود و خواننده رو با خودش همراه می‌کرد. حتما بخونیدش

2

ایده تکراری برای خوانندگان حرفه ای خانم کریستی با پایانی بشدت قابل پیش‌بینی. ترجمه کتاب بخوبی انجام شده است. (۵.۵ از ده)

نمایش 27 نقد دیگر
4.3
(53)
خوش‌خوان 🪶 (2)
38,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه داستان های آگاتاکریستی
شامل 67 عنوان کتاب
خطر در خانه آخر
خطر در خانه آخر
آگاتا کریستی
نشر هرمس
4.3
(53)
خوش‌خوان 🪶 (2)
38,000
تومان