0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
هوشمندانه کار کنید، سخت کار نکنید

معرفی، خرید و دانلود کتاب هوشمندانه کار کنید، سخت کار نکنید

درباره هوشمندانه کار کنید، سخت کار نکنید
«جک کالیس» (۱۹۲۳-۱۹۹۸) و «مایکل لبوف» (۱۹۴۲- ) نویسندگان کتاب «هوشمندانه کار کنید، سخت کار نکنید»، در كتاب حاضر، سعی داشته‌اند تا چند تكنیك ساده و عملی به مخاطب معرفی و آموزش دهند، تا مخاطبان بتواند از وقت و انرژی خود بهترین استفاده را برند. برنامه‌ریزی اثرگذار؛ سازمان‌دهی؛ تغییر نگرش؛ سود بردن از تغییر محل كار و... از موضوعاتی است كه در راستای رسیدن به تكنیك‌های مورد بحث، بررسی شده‌اند. در این بررسی مخاطبان خواهند آموخت كه اعتماد به نفس خود را حفظ كنند و تغییرات عمده‌ای را كه در مشاغل و زندگی‌شان شكل می‌گیرد بپذیرند و از آن‌ها به بهترین نحو ممكن برای رسیدن به موفقیت بهره گیرند. در بخشی از فصل سازمان‌دهی کنید این کتاب می‌خوانید: «توماس کارلایل، نویسنده اسکالتندی قرن نوزدهم، گفته است: انسان، حیوانی ابزارساز است... بدون ابزار او هیچ است و با ابزار همه‌چیز است. باید این سخنان ارزشمند را به خاطر سپرد. چند بار در جریان یک تلاش ناموفق متوجه شده‌اید که داشتن ابزار ویژه می‌تواند موجب صرفه‌جویی زیاد در وقت و انرژی شما شود و از خستگی‌تان جلوگیری کند؟ در صورتی که بخواهیم اتومبیل یا وسایل منزل را تعمیر کنیم، این تجربه برای ما بسیار پرمعنا است. علت این است که ما در این حال ابزار را لمس می‌کنیم. بسیاری از ابزارها واقعاً چنین هستند، اما برای بهترین استفاده از این راهنمایی باید درباره «ابزار» وسیع‌تر صحبت کنیم ابزار هر چیزی است که برای رسیدن به هدف به ما کمک می‌کند. صرف‌نظر از هدف یا فعالیتی که انجام می‌دهیم. همه‌جا به ابزار نیاز داریم...» دکتر «شهروز فرهنگ بیگوند» این کتاب را به فارسی برگردانده است. که از ایشان کتاب‌های دیگری چون «از شوهرت مراقبت کن»، «۱۰ کار احمقانه که زندگی زن‌ها را خراب می‌کند»،«۱۰ کار احمقانه که زندگی مردها را خراب می‌کند»، «چگونه بر استرس و اضطراب غلبه کنیم؟» و ... توسط نشر «استاندارد» نیز منتشر شده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
1.۷۳ مگابایت
تعداد صفحات
224 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۲۸:۰۰
نویسندهجک کالیس
نویسنده دوممایکل لوبایف
مترجم شهروز فرهنگ بیگوند
ناشرانتشارات کلید آموزش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Work Smarter not Harder
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۳/۳۱
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱.۷۳ مگابایت
۲۲۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 110 مخاطب
5
ستاره
62 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
7 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
8 ٪
43 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

خوندن کتاب انقد سخته که منی که خوره ی کتابم واقعا بعد از گذشت ۲ هفته هنوز ۲۰ صفحه شم نخوندم ! دوستانی که میخوان این کتاب رو بخونن پیشنهاد میدم یه کم بیشتر هزینه کنن و کتاب چاپی رو تهیه کنن و مطمئن باشن که صد در صد ارزشش از این بیشتره!

3

اگر نسخه مطابق با اپلیکییشن بود بهتر میشد چون پی دی اف یکمی اذیت داره

5

کتاب جالبیه؛ کاش از این‌دست کتابا توی دوران مدرسه میخوندم. زندگی کوتاه‌تر از اونه که آدم خودش با آزمون خطا به نتایج درست برسه؛ باید با خوندن کتاب‌هایی از این دست، میون‌بر زد.

5

پی دی اف چشم هان. اذیت میکن .ارزش نداره ای کاش مطابق کتابه ای قبلی فیدیبو بود اصلا کتاب خوب نبود .بجای این کتاب کتاب رابرت کیوساکی یا دارن هاردی. و برایان بخونید .بخصوص دارن هاردی.

5

#کتاب_بعدی_من من همیشه تو هر شغلی قرار گرفتم انرژی زیادی گذاشتم اما بازده کافی نداشتم. توی قسمت نمونه‌ی این کتاب مطالبی بود که فکر میکنم می‌تونه بهم کمک کنه

5

با درود فراوان خدمت شما. لطفا کتاب رو از نسخه PDF خارج کنید. با نظراتی که دوستان دادن مشتاق شدم بخونم ولی خیلی اذیت کننده هستش.

5

کتاب بسیار جالب و خواندنی و سوق دادن شما به سمت و سوی کار کردن هوشمند با استفاده از ابزار فکر ، نه کار کردن با بازو

5

به نظرم باید زیاد کار کرد و هوشمندانه کار کرد.... فقط یکی نتیجه بی نظیر به همراه نداره

5

غلط های املایی کتاب رو لطفاً تصحیح کنید تو سی صفحه اولی که فعلا خوندم پنج شیش مورد اشتباه تایپی هست.

4

کتاب مفیدیه،متوجه اهمیت هدف گذاری و اولویت بندیشون میشین با این کتاب

نمایش 33 نقد دیگر
4.3
(110)
21,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
هوشمندانه کار کنید، سخت کار نکنید
هوشمندانه کار کنید، سخت کار نکنید
جک کالیس
انتشارات کلید آموزش
4.3
(110)
21,000
تومان