0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
‫صبح جادویی برای بازاریابان شبکه ای

معرفی، خرید و دانلود کتاب ‫صبح جادویی برای بازاریابان شبکه ای

درباره ‫صبح جادویی برای بازاریابان شبکه ای

رسیدن به موفقیت، ثروت و شهرت یک فرمول قاطع و مشخص ندارد. اما با دنبال کردن مسیر انسان‌های موفق و سرشناس می‌توان راه سخت و پرچالش موفقیت را آسان‌تر پیمود. هال الرود و پت پترینی در کتاب صبح جادویی برای بازاریابان شبکه‌ای به شکل ویژه این گروه از بازاریابان را مورد خطاب قرار داده‌اند و از نتایج درخشان سحرخیزی و معجزه‌ی آن در رشد و پشرفت کسب و کارشان گفته‌اند. بهتر است حرف‌های کلیشه‌ای درباره‌ی سحرخیزی و داشتن انرژی مضاعف را فراموش کرد. کتاب صبح جادویی مبدائی برای شروع و ایجاد عادات خوب و موثر در زندگی و کسب و کار است.

‌درباره‌ی کتاب صبح جادویی

از اسم کتاب صبح جادویی به نظر می‌رسد یک کتاب حاوی نکات ارزنده در مورد مزایای سحرخیزی، داشتن زمان بیشتر و کامروایی است. اما هل الرود این عادت قدیمی و موثر را از زاویه‌ی جدیدی مورد بررسی قرار داده است. هل الرود این کتاب را به صورت اختصاصی برای آن دسته از افرادی نوشته است که در بازاریابی شبکه‌ای مشغول به کارند. نویسندگان کتاب معتقدند افرادی که شغل بازاریابی شبکه‌ای را انتخاب کرده‌اند، انسان‌هایی هم‌فکر و معتقد به یک اصل هستند. پیشرفت و موفقیت.

هل الرود به همراه همکارش پت پترینی درس‌های را مطرح کرده است که رعایت کردن آنها می‌تواند یک بازاریاب شبکه‌ای را در هدفش استوار نگه دارد و او  را یک قدم به موفقیت نزدیک‌ترکند. برای افرادی که تصمیم گرفته‌اند هر روز با خودشان به رقابت بپردازند ، کتاب معجزه سحرخیزی می‌تواند تغییرات عظیمی ایجاد کند و آن‌ها را به مراحل جلوتری از زندگی‌شان برساند که بسیار فراتر از دستاوردهای آن‌ها در گذشته است. اگرچه افزایش درآمد، رشد کسب و کار، فروش یا سودآوری می‌توانند از این قبیل دستاوردها باشند، این متد بیش‌تر مربوط به کشف راه‌های جدید برای تجربه‌ی حس تحقق و تعادل در زمینه‌هایی است که معمولاً نادیده گرفته می‌شوند. این موضوعات می‌تواند پیشرفت‌های عظیم در سلامت، شادی، روابط انسانی، مسائل مالی، روحی و سایر زمینه‌های مورد نظر شما باشد.»

مروری بر فصل‌های کتاب صبح جادویی

مقدمه: صبح جادویی من

در 5 دقیقه سحرخیز شوید

ناجیان زندگی: 6 روش

خود راهبردی، اولین قانون نه چندان واضح بازاریابی شبکه‌ای

مهندسی انرژی، دومین قانون نه چندان واضح بازاریابی شبکه‌ای

تمرکز لیزری، سومین قانون نه چندان واضح بازاریابی شبکه‌ای

مشتری‌یابی هدفمند، اولین مهارت اصلی بازاریابی شبکه‌ای

معرفی محصول و فرصت، دومین مهارت اصلی بازاریابی شبکه‌ای

ثروت در پی‌گیریست، سومین مهارت اصلی بازاریابی شبکه‌ای

شروع سریع موفقیت، چهارمین مهارت اصلی بازاریابی شبکه‌ای

فرمول جادویی

‌درباره‌ی هال الرود کتاب صبح جادویی

هل الرود، نویسنده‌ی سرشناس و برجسته‌ی آمریکایی است. او شهرت خود را در سن 15 سالگی به دست آورد و در سن بیست سالگی یک فرد تاثیرگذار و موفق به شمار می‌آمد. او دونده‌ی ماراتن، مربی و تاجری به نام است. هال الرود بر اثر یک تصادف مهلک برای چند دقیقه مرده به حساب می‌آمد و برای مدتی در کما بود. جراحات وارد شده به او آنقدر سنگین بود که پزشکان امیدی به بهبود او نداشتند.

الرود در دسامبر 2016 تجربه‌ی نزدیک به مرگ را برای دومین بار از سر گذراند. کلیه‌، شش و قلب او به مدت چند دقیقه از کار افتادند. بعد از این اتفاق مشخص شد او به نوع نادری از سرطان خون مبتلاست و این شروع سال سخت هال الرود بود. او درمان خود را کامل کرد و به فعالیت‌هایش ادامه می‌دهد. دست و پنجه نرم کردن با مشکلات بسیار و چالش‌های نابهنگام او را به اسطوره‌ی خودسازی و اراده بدل کرده است. او یکی از موفق‌ترین افراد در حوزه‌ی خودسازی و توانمند سازی

 است. هل الرود تاکنون آثار مختلفی را منتشر کرده است که در لیست کتاب‌های پرفروش قرار دارد. او مجموعه‌‎ای به نام صبح جادویی را منتشر کرده است. در این مجموعه برای هر گروه از افراد یک کتاب با عنوان صبح جادویی اختصاص یافته است. در این رابطه می‌توان به کتاب‌های «صبح جادویی برای مولتی میلیونرها»، «صبح جادویی برای بازاریابان شبکه‌ای»، «صبح جادویی برای فروشندگان حرفه‌ای» و «صبح جادویی برای نویسندگان» اشاره کرد.

ترجمه‌ی کتاب صبح جادویی برای بازاریابان شبکه‌ای به فارسی

انتشارات نگاه نوین کتاب صبح جادویی برای بازاریابان شبکه‌ای را با ترجمه‌ی سیما فاطمی پور عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب صبح جادویی برای بازاریابان شبکه‌ای را خواند؟

کتاب صبح جادویی برای بازاریابان شبکه‌ای در دسته‌ی کتاب‌های خود سازی و کسب و کار موفق قرار دارد. کتاب صبح جادویی برای بازاریابان شبکه‌ای مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 212 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 10 روز بخوانید.

کتاب صبح جادویی برای بازاریابان شبکه‌ای جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع خود سازی و کسب و کار موفق است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  خود سازی و کسب و کار موفق زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص داهند انتخاب مناسبی است.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صبح جادویی برای بازاریابان شبکه‌ای اثر هال الرود و پت پترینی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی خود سازی و کسب و کار موفق می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

‌در بخشی از کتاب صبح جادویی برای بازاریابان شبکه‌ای می‌خوانیم

سختی بیدار شدن

زودتر بیدار شدن صبح‌ها مثل امتحان کردن یک رژیم غذایی جدید است. وقتی قرار است فردا رژیم غذایی جدیدی شروع کنید، از تصور نتایجش هیجان‌زده‌اید.

ولی وقتی فردا می‌رسد و گرسنه می‌شوید و غذایی که دوست دارید در یخچال یا منوی کافی‌شاپ، چشمک می‌زند. آن وقت چطور؟ همه می‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد؟ اهداف خوب از پنجره قرار می‌کنند بیرون. انگیزه از بین می‌رود و تا به خودتان می‌آیید یک ظرف بستنی جلوی‌تان است.

قضیه‌ی صبح‌ها تا حدی همین‌جور است. مطمئنم الان حسابی انگیزه دارید. ولی فردا صبح که صدای زنگ ساعت را می‌شنوید. چه اتفاقی می‌افتد؟ چقدر انگیزه دارید وقتی صدای زنگ ساعت از خواب عمیق بیدارتان می‌کند و می‌خواهد شما را درخانه ای سرد از رختخواب گرم بکشد بیرون؟

فکر می‌کنم همه می‌دانیم در آن لحظه انگیزه کجاست. در آن لحظه انگیزه جایش را می‌دهد به منطق؛ و منطق, استادی به شدت ماهر است؛ فقط در چند لحظه می‌توانیم خودمان را متقاعد کنیم که فقط به چند دقیقه خواب بیش‌تر احتیاج داریم.

و وقتی به خودمان می‌آییم می‌بینیم دیرمان شده و از عجله دور خانه می‌چرخیم.

این مشکل پیچیده‌ای ست. درست وقتی بیش‌تر از هر وقت دیگری به انگیزه احتیاج داریم» چند لحظه‌ی اول روز دقیقا زمانی ست که کم‌ترین انگیزه را داریم.

پس راه حل این است که انگیزه‌ی صبحگاهی را تقویت کنیم. تا بتوانیم با حمله‌ای غافلگیرانه منطق را از پا درآوریم؛ و این همان کاری ست که فرآیند پنج مرحله‌ای می‌کند. تمام اين مراحل برای یک هدف خاص طراحی شده است: افزایش چیزی که اسمش را می‌گذارم سطح انگیزه‌ی بیداری.

اول صبح شاید سطح انگیزه‌ی بیداری پایین باشد. یعنی با شنیدن صدای زنگ ساعت تنها چیزی که دلتان می‌خواهد این است که باز بخوابید. این طبیعی ست. ولی با استفاده از این روش می‌توانید سطح انگیزه‌ی بیداری‌تان را ببرید بالا و صبح‌ها مشتاقانه از رختخواب بپرید بیرون و روز جدید را در آغوش بکشید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۲ مگابایت
تعداد صفحات
313 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۶:۰۰
نویسندههال الرود
نویسنده دومپت پترینی
مترجم سیما فاطمی پور
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The miracle morning for network marketers : Grow yourself first to grow your business fast‮‬
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۷/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
35,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۲ مگابایت
۳۱۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 20 مخاطب
5
ستاره
70 ٪
4
ستاره
10 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
5 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلام دوستی که نوشته اید متن دستکاری شده لازم به ذکر هست که کتاب های صبح جادویی یا The miracle morning یک مجموعه چند جلدی هستند که برای انواع موقعیت ها و شرایط افراد و نوع کسب کارهشون نوشته شده که در ایران دوتا از کتاب های آن مجموعه با نام صبح جادویی ، صبح جادویی برای بازاریابان شبکه ترجمه شده

5

اول توضیح بدید که باید برنامه فلان رو نصب کنید ک بعد از خرید برید اونجا برای مشاهده بپن اینکه اول میخریم بعد مینویسن باید فلان برنامه رو نصب کنید /خب یه لینک دانلود بزارید تمام شد رفت الکی وقت ماروهم نمیگیرید

5

دوستی که در مورد بازاریابی شبکه ای اطلاعات نداری میتونی بجای قضاوت یه کم به اون دیگوله زحمت بدی کسب اطلاعات کنی . اوکی ؟

4

چرا وقتی یه نفر نظر میده اگر برخلاف نظر و‌فکر شما باشه میخاین نابودش کنید! هر کسی یه طرز فکر و نظری داره و همگی مورد احترام. اگر مدعی هستید که شما بهترین هستید پس رفتاراتون هم بهترین باشه.

5

این کتاب فوق العاده ست. و برای کسانی هست که مثل من نتورک کار میکنن. کسانی که با نتورک مخالفن حق دارن که با این کتاب نتونن ارتباط برقرار کنن.

1

کتاب به این خوبی برداشتین دست کاری کردین و خزعبلات بازاریابی شبکه ای قاطیش کردین

3

بد بود و بیشتر کتاب مربوط به موفقیت بود و از فصل "بقیه روز یک بازاریاب شبکه ای" به بازاریابی شبکه ای می پردازد

3

سمینارشو تو یوتیوب دیدم خیلی جالب بود، کتابش هم قطعا عالیه

5

عالی عالیه بخونین حتما تا موفق بشین

5

کتاب عالی هستش دمتون گرم

نمایش 5 نقد دیگر
4.4
(20)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
‫صبح جادویی برای بازاریابان شبکه ای
‫صبح جادویی برای بازاریابان شبکه ای
هال الرود
انتشارات نگاه نوین
4.4
(20)
30,000
تومان