0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
قدرت مدیریت فردی

معرفی، خرید و دانلود کتاب قدرت مدیریت فردی

هفت راهی که می تواند زندگی شما را متحول کند
درباره قدرت مدیریت فردی

انسان یک موجود انتخابگر است. او در طول زندگی خود با مسیرهای متعددی روبه‌رو می‌شود. انتخاب هریک از آنها بیانگر الویت و ارزش‌های انسان است. به همین طریق برای موفقیت راه‌های زیادی وجود دارد اما پایه و اساس تمام موفقیت‌ها مدیریت فردی است. مدیریت فردی ارتباط مستقیمی با انتخاب‌های انسان دارد. کتاب «قدرت مدیریت فردی» اثر برایان تریسی از 7 قلمروی شخصی صحبت کرده است که انسان با مدیریت آنها می‌تواند موفقیت خود را تضمین کند.

درباره‌ی کتاب قدرت مدیریت فردی

برایان تریسی رهبر موفق‌ترین افراد جهان است. او همواره تجربیات خود را در اختیار افراد مختلف قرار می‌دهد و آنها را با قوانین موفقیت آشنا می‌کند. اما او معتقد است اگر 1000 راه برای رسیدن به موفقیت وجود دارد مهم‌ترین آن خودباوری و مدیریت فردی است. برایان تریسی موفقیت‌های خود را با دنبال کردن راه افراد موفق به دست آورده است. به همین علت او در کتاب قدرت مدیریت زندگی افراد موفق را موشکافی کرده است و  ایمان دارد آن چیزی که آنها را به موفقیت رسانده است انتخاب هدف و استمرار در رسیدن به آن است. وقتی انسان یک هدف مهم در زندگی‌اش انتخاب کرده باشد، باقی تصمیم‌‌هایش تحت تاثیر آن هدف انجام می‌گیرد.  در چنین شرایطی افراد درصورتی در انتخاب‌های خود را دقت بیشتری به خرج می‌دهند و با اراده‌ی بیشتری به دنبال کار یا آموزش یک مهارت می‌روند.

برایان تریسی در کتاب «قدرت مدیریت فردی» 7 حوزه‌ی مرتبط با تصمیم‌گیری‌های شخصی را مطرح کرده است. او در هر یک از این بخش‌ها به مخاطب می‌آموزد برای رسیدن به اهداف خود، عادت‌های اشتباه را کنار بگذارد و هرچند که دشوار است عادت‌هایی در راستای رسیدن اهداف خود انتخاب کند. برایان تریسی برای مشخص نمودن هدف و دنبال نمودن آنها یک فرمول ساده و کاربردی ارائه داده است. فرمول او به این ترتیب است:

  1. به طور دقیق تصمیم بگیرید که به دنبال چه هستید
  2. هدفتان را بنویسد. هدف باید آن چیزی باشد که می‌توانید لمسش کنید
  3. برای هدف خود یک بازه زمانی مشخص تعیین کنید. این مهلت زمانی باید مانند یک سامانه‌ی اجباری باشد.
  4. فهرست کارهایی که باید انجام دهید را بنویسید. این فهرست شامل دانش‌ها، مهارت‌ها و ابزارهای مورد نیاز است
  5. فهرست خود را الویت بندی کنید
  6. عملگرا باشید و طرح خود را بی‌درنگ آغاز نمایید
  7. هر روز یک قدم برای رسیدن به اهداف خود بردارید

 

کتاب «قدرت مدیریت فردی» در سال 1389 به بازار ایران معرفی شد. ناهید اصغری این اثر را به فارسی ترجمه کرده است و نشر البرز انتشار آن را بر عهده داشت . کتاب «قدرت مدیریت فردی» دارای 121 یک صفحه و هفت فصل است.

مروی بر فصل‌های قدرت مدیریت فردی

فصل اول: مدیریت فردی و اهداف

فصل دوم: مدیریت فردی و شخصیت

فصل سوم: مدیریت فردی و زمان

فصل چهارم: مدیریت فردی و سلامتی

فصل پنجم: مدیریت فردی و پول

فصل ششم: مدیریت فردی و شهامت

فصل هفتم: مدیریت فردی و مسئولیت‌پذیری

برایان تریسی برجسته‌ترین رهبر موفقیت دنیا

برایان تریسی در 5 ژانویه سال 1944 بدنیا آمده است. او رهبر موفقیت در جهان است و افراد موفق و سرشناس زیادی در سراسر جهان با الهام از تریسی مسیر موفقیت را پیموده‌اند و به نتایج قابل توجهی دست پیدا کردند.

برایان تریسی فردی باهوش وکنجکاو بود اما علاقه‌ای به تحصیل نداشت. به همین علت مدرسه را کنار گذاشت و به دنبال کار رفت. برایان تریسی تقریبا تمام سال‌های نوجوانی‌اش را با کارگری گذراند. او بعد از چند سال تجربه‌ی کاری سخت در سن 23- 24سالگی تصمیم گرفت کار فروش را تجربه کند. او در سن 25 سالگی اولین خود را تاسیس کرد. شرکت برایان تریسی از ژاپن خودروی برند سوزوکی را به کانادا وارد می‌کرد.  او به سرعت شرکت خود را گسترش داد و 95 را استخدام کرد و از این طریق 25 میلیون دلار سود به دست آورد.

برایان تریسی از جمله افراد موفق و تاثیرگذاری است که به واسطه‌ی تجارب و سختی‌هایی که در 75 سال زندگی خود به دست آورده بر موفقیت افراد و کسب‌ و کار شرکت‌های بزرگ تاثیر به‌سزایی داشته است. او بر چند زبان از جمله فرانسوی، آلمانی و اسپانیایی مسلط است و توانسته در کشورهای مختلف از جمله ایران همایش و سمینارهای متعدد برای مشاوره در زمینه‌ی مدیریت، فروش و استراتژی کسب‌ و کار برگزار کند.

برایان تریسی در دهه‌ی 30 زندگی‌اش موفق شد در رشته‌ی کارشناسی ارشد بازرگانی تحصیلات خود را به پایان برساند. از موفقیت‌های او می‌توان به بیش از 300 محتوای آموزش و مشاوره‌ی موفقیت در قالب دیداری و شنیداری، بیش از 20 عنوان کتاب و تاسیس چند شرکت بزرگ اشاره کرد. او با سخنان خود در کتاب‌ها و همایش‌ها به افراد توصیه می‌کند که برای پیروز شدن نباید تسلیم شد و تنها باید به پا خواست و شروع کرد تا در زندگی موفق شد. کتاب قورباغه را بخور یکی از معروف‌ترین کتاب‌های برایان تریسی است که باعث شهرت و محبوبیت او در سراسر جهان شد.

در بخشی از کتاب قدرت مدیریت فردی می‌خوانیم

«عزت نفس اساس مدیریت فردی است؛ احساس ارزشمندی با توانایی نه گفتن به دیگران بیشتر می شود.»

آبراهام جاشوا هشل

امروزه انسان‌ها نسبت به گذشته، عمر طولانی‌تر و زندگی بهتری دارند. هدف شما باید آن باشد که یکی از این افراد باشید. مدیریت فردی در حوزه مربوط به سلامتی شما دارای اهمیت ویژه‌ای است. هدف اصلی شما باید آن باشد که تا جایی که می توانید عمر خود را طولانی کنید. برای این منظور در طول زندگی، به مدیریت عادت های مزاجی خود نیاز دارید.

امروزه (سال 2007 میلادی) عمر متوسط در مردان ۷۷ سال. و در زنان ۸۰ سال است.

به این معنی که 50 درصد جمعیت، زیر سن ۰۸۰ و ۵۰ درصد. بالای ۸۰ سالگی از دنیا می روند. هدف شما باید این باشد که این روند را نقض کرده و بیش از ۹۰ یا ۹۵ سال زندگی کنید.

طبق نتایج تحقیق آلامدا که هزاران نفر را بیش از بیست سال تحت بررسی قرار داد. هفت عادت مهم مربوط به سلامتی وجود دارد که باعث افزایش عمر بیشتر افراد می شود:

به طور منظم غذا بخورید: به جای رژیم‌های غذایی، گرسنگی کشیدن یا پرخوری کردن به طور منظم غذا بخورید. به طور معمول بهتر است روزانه پنج یا شش بار غذاهای سالم بخورید و آخرین وعده غذایی تان سه ساعت پیش از رفتن به رختخواب باشد.

کم غذا بخورید: زیاد خوردن شما را خسته و تنبل می‌کند، درحالی که کم غذا خوردن موجب می شود شما احساس سلامتی و هشیاری داشته باشید. بین وعده‌های غذایی چیزی نخورید. بدن شما پس از غذا خوردن, باید غذاها را در معده تجزیه و سپس هضم کند تا غذاها بتوانند به روده کوچک شما منتقل شده و فرآیند گوارش آغاز شود. برای این کار چهار تا پنج ساعت زمان لازم است. اگر غذای زیادی را پس از یک وعده غذایی‌تان مصرف کنید. عملیات هضم باید دوباره با غذاهایی که در مراحل مختلف هضم هستند، شروع شود. این کار باعث سوزش سر دل (ترش کردگی) سوزش معده، خواب آلودگی و یبوست می‌شود.

به طور منظم ورزش کنید: حدود سی دقیقه در روز را به راه رفتن، دویدن، شنا و در کل حرکت دادن تمام بدن خود اختصاص دهید. از کمربند ایمنی استفاده کنید: بیشترین علت مرگ نابهنگام در سنین زیر سی و پنج، تصادفات جاده‌ای است.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
603.۲۵ کیلوبایت
تعداد صفحات
128 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۱۶:۰۰
نویسندهبرایان تریسی
مترجمناهید اصغری
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Power of discipline 7 ways it can change your life
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۳/۳۱
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
7,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۶۰۳.۲۵ کیلوبایت
۱۲۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 62 مخاطب
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
6 ٪
33 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

«زمان قابل برنامه ریزی نیست، شما تنها میتوانید خودتان را برنامه ریزی کنید.» اگه این کتاب فقط همین یک جمله رو هم واسه یاد دادن داشته باشه، رستالتش رو انجام داده!

4

نکات جالبی بود گرچاه ممکن است بارها شنیده باشید ولی باز هم تا مدتی تاثیرگذار خواهند بود. برای استمرار در قرارگرفتن در مسیر رشد فردی باید همواره چنین کتابهایی را کنار تخت خود داشته باشید تا دوباره به مسیر باانرژی ادامه دهید.

5

❤❤ همین الان هرجا که هستی ۳تا صلوات بفرست. مارو هم تو ثوابش شریک کن. برای هرکسی که میتونی هم بفرست . ببینم چقدر ثواب داری. ❤❤

5

به نظر من هر فردی در هر جایگاهی ابتدا باید خودش رو مدیریت کنه تا بتونه یک سازمان شرکت یا هرچیز دیگه رو مدیریت کنه. ابن شروع مدیریت هست

5

از نظرم کتاب خوبیه و خب مطالب تکراری و خلاصه شده داشت از نظرم اما بین این مطالب تکراری یه توصیه ها و راه کار هایی نشون میداد که واقعا بدرد می خورد! به نظرم ارزش یکی دوبار خوندن رو داره

5

انگار مدت‌ها تشنه‌ی چنین موضوعی بودم! 《مدیریت فردی》 کلید جامعی (شاه‌کلیدی) است برای بخش‌بخش زندگی و بندبند اجزای آن. نویسنده چقدر خوب شاخص‌های اصلی را کوتاه و مفید جمع‌آوری کرده.

5

من تازه کتاب را خریداری کردم واقعا اگه بتونیم به نکات گفته شده در این کتاب عمل کنیم و عملگرا باشیم می توانیم فردی موفق در زندگی باشیم.

5

یکی از بهترین کتابهایی که در زمینه بازاریابی و فروش در فیدیبو خریدم و خواندم ، این کتاب است : کتاب بازاریابی و فروش نرم افزار فروشگاهی

5

واقعا کتاب خوبی بود.ولی مثل همیشه نیاز به عمل در کنار مطالعه داره

5

جالب بود خوشم اومد. اگر اموزش میداد چطور برنامه ریزی کنیم بهتر میشد

نمایش 23 نقد دیگر
4.5
(63)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
قدرت مدیریت فردی
قدرت مدیریت فردی
هفت راهی که می تواند زندگی شما را متحول کند
انتشارات البرز
4.5
(63)
10,000
تومان