0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شبانه ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب شبانه ها

پنج داستان موسیقی و شب
درباره شبانه ها
زندگی بزرگ‌تر از آن است که فقط عاشق یک نفر باشی. تو از این‌جا بیرون می­روی استیو. آدمی مثل تو آدم معروف شدن نیست. مرا ببین. وقتی این باندپیچی­ها برداشته شود واقعاً همان‌طور که بیست سالم بود به‌نظر می­رسم؟ نمی‌دانم. از آخرین طلاقم خیلی گذشته. اما در هر صورت می‌خواهم از این‌جا بروم بیرون و روز از نو... آمد بالای سرم و زد به شانه‌ام: «هی، تو فقط خسته­ای. بعد از کمی استراحت خیلی بهتر می‌شوی. گوش کن. بوریس بهترین است. هر دو ما را روبه‌راه می­کند. حالا می‌بینی.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۵ مگابایت
تعداد صفحات
236 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۵۲:۰۰
نویسنده کازوئو ایشی گورو
مترجم علی رضا کیوانی نژاد
ناشرنشر چشمه
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Nocturnes: Five stories of music and nightfall
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۷/۱۸
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
65,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۵ مگابایت
۲۳۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 58 مخاطب
5
ستاره
51 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
8 ٪
1
ستاره
12 ٪
22 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

من دو ترجمه از این کتاب که توسط آقای کیوانی نژاد و خانم کیهان در فیدیبو موجود هست رو با هم مقایسه کردم و در ساده ترین جمله ها بسیار متفاوت هستند. نمی دونم متن اصلی به کدام شبیه تره. مثلا در صفحات اول جایی آقای کیوانی نژاد ترجمه کردند"شبیه هیچکدام از آمریکایی ها نبود" و خانم کیهان ترجمه کردند "شبیه بقیه آمریکایی ها بود". یا جای دیگر آقای کیوانی نژاد ترجمه کردند"امکان نداشت من رو با نوازنده راک اند رول اشتباه نگیرند" و خانم کیهان همین رو "اشتباه بگیرند" ترجمه کردند.

5

ترجمه ش گیرا و روان بود. لحنش صمیمی و امروزی بود. حس میکنم فضای داستان هاش برای اونایی که تو حال و هوای ۳۰ تا ۴۰ سالگی سیر میکنن, جالب باشه. داستان هاش توصیف یه تصویره. تصویری که دریچه ی نگاه آدمی خاص در برهه ای خاص از زندگیه. زاویه ی دیدش اول شخصه که به انتقال صادقانه ی تصاویر و مفاهیم کمک میکنه. راوی هاش معمولا ادم هایی هستن که از درون خلوت و تنهاییشون به زندگی ادم های به ظاهر نرمال نگاه میکنن. اگر تنها باشین و ذوق هنری هم داشته باشین خیلی باهاشون رابطه برقرار میکنین. و در کل فضای گرم و شیرین و صمیمی داشتن . همین. دیگه برم ...

4

داستان های پرکشش و جذاب قدرت نویسندگی کازئو ایشی گورو را نشان می دهد در کنار ترجمه روان کتاب را خواندنی کرده است. اما کمی ایراد تایپی و عجله در انتشار نسخه الکترونیک به چشم می خورد، از جمله اینکه شماره پاورقی ها به انتهای متن هایپرلینک نشده اند.

2

یه مدت بسیار همه‌گیر شد از بابت جایزه‌ای که گرفت و باعث شد انتظار بالایی داشته باشم ازش که همین باعث شد بخوره توی ذوقم. چند روایت ساده بود درسته که بعضی از فضاسازی‌هاش دلنشین بود اما در کل روایتگری‌ش برام جذاب نبود و قصه‌ها منو توی خودشون حل نمیکردند. کتابی بود که منو خسته کرد حین خوندنش اما خب خوشحالم که تجربه‌ش کردم. ایده ی نویی داشت.

1

شخصا داستان‌های کتاب برای من جذاب نبود و حتی نتونستم داستان‌ها رو کامل بخونم...!! داستان‌ها بسیار روند کندی دارند...!! اولین بار هست که از این نویسنده اثری رو میخونم! به نسبت نظراتی که شنیده بودم انتظار داستان‌های قوی تری داشتم!

4

داستان های آرامش بخشی داشت.خیلی روند داستان ها پر فراز و نشیب نیست‌.ولی در کل راضی کننده هست.البته خیلی نمیشه داستان کوتاه حسابشون کرد.چون ویژگی بعضی هاشون به رمان بیشتر شبیه بود تا داستان کوتاه.ولی روی هم رفته ارزش خوندن رو داره

5

کتاب بسیار جذاب و گیراست. هیچ وقت پیش نیومده روند داستانی من رو خسته کنه و یا اینکه پایانش برام دلسرد کننده باشه. مطمئنا دوستداران داستان های کوتاه رو راضی می‌کنه

4

من نسخه ی چاپیش رو خوندم.به نظر من کتاب بی نظیری بود با طنزی جالب توجه و بی نهایت گیرا. از اون کتابها هایی که هرگز فراموش نمیشه.

4

در حال مطالعه هستم، داستان گیراست اما ایرادات نگارشی بسیاری اعم از نیم‌فاصله و فاصله‌ها وجود دارد که خواندن را آزار دهنده می‌کند. لطفا اصلاح کنید.

2

ترجمه خوب، داستان خوب، فقط ازش توقع درس گرفتن رو نداشته باشید که یک روایت ساده بود.

نمایش 12 نقد دیگر
3.9
(59)
60,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شبانه ها
شبانه ها
پنج داستان موسیقی و شب
نشر چشمه
3.9
(59)
60,000
تومان