0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شخصیت های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی

معرفی، خرید و دانلود کتاب شخصیت های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی

زبان سری بازاریابی شبکه ای
درباره شخصیت های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی
هر بازاریاب شبکه‌ای برای دستیابی به موفقیت بایستی حداقل ۲۵ مهارت مختلف را کسب کند. در این میان، شناسایی شخصیت‌ رنگی افراد، اولین و مهم‌ترین مهارتی است که هر توزیع‌کننده‌ای باید بیاموزد. یکی از لذت‌بخش‌ترین کارها، خواندن ذهن افراد است. زمانی که بدانیم مشتریان و نیروهای بالقوه چگونه فکر می‌کنند، فروش و پشتیبانی آسان‌تر خواهد بود. این کتاب، مهارت لازم را برای خواندن ذهن افراد به ما می‌آموزد. مهارتی که می‌تواند به ایجاد روابط مؤثرتر و نتیجه‌بخش‌تر کمک کند. هر یک از مشتریان و نیرو‌های بالقوه دیدگاه و طرز فکر متفاوتی دارند. پس ما چگونه باید با آن‌ها صحبت کنیم که نظرشان جلب شود و از پیام ما لذت ببرند؟ بله، با شناسایی سریع شخصیت آن‌ها و کشف کلمات جادویی مورد علاقه‌شان. جادو وقتی اتفاق می‌افتد که ما به مهارت شناخت شخصیت‌ها و زبان‌های چهارگانه دست یابیم. بدین ترتیب دیگر دلیلی برای ناامیدی وجود ندارد. به سرعت ۴ شخصیت رنگی را به شکلی به‌یادماندنی شناسایی خواهیم کرد. می‌توانیم از شناسایی شخصیت دوستان، همکاران و اقوام خود لذت ببریم. به نظر می‌رسد که می‌توانیم در حرفه‌ی بازاریابی شبکه‌ای به عینکی جادویی مجهز شویم. عینکی برای خواندن ذهن افراد و برقراری روابط اثربخش با آن‌ها. دیگر نیازی نیست به دنبال مشتریان عالی و خاص باشیم. تنها کافی‌ست با دانستن این ۴ شخصیت رنگی و به زبان آوردن واژه‌های مناسب، مشتریان معمولی را به مشتریانی فوق‌العاده تبدیل کنیم. با استفاده‌ی طنزآلود و اغراق‌آمیز از این ۴ شخصیت رنگی می‌توان آنها را به سادگی به خاطر سپرد. زندگی جذاب‌تر خواهد بود، وقتی از عینک جادویی بهره ببریم.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
560.۷۰ کیلوبایت
تعداد صفحات
106 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۳۲:۰۰
نویسنده تام بیگ ال شرایتر
مترجمامیر انصاری
ناشرآموزنده
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Multilevel marketing
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۷/۱۵
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
22,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۶۰.۷۰ کیلوبایت
۱۰۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 37 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
86 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
5 ٪
31 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتابی کوتاه و کاربردی در شناخت شخصیت های غالب افراد جامعه و چگونگی ارتباط گرفتن با آن ها. نویسنده مطلب را خیلی ساده سازی کرده و احتمالا از لحاظ علمی دقیق نیست ولی برای شروع شناخت شخصیت ها و تمرین کردن آن بسیار کمک کننده و ساده است. اگر اطلاعات زیادی در مورد شخصیت شناسی ندارید و دنبال یک جزوه ساده و کاربردی میگردید این کتاب بهتون توصیه میشه.

5

مطالعه این کتاب برای شناخت تیپ شخصیتی افراد بسیار مفیده. وقتی تیپ شخصیتی افراد رو بشناسیم، بهتر میتونیم جذب و هدایتشون کنیم و مسوولیت های مناسب بهشون بدم. نکته: با مطالعه این کتاب، دچار دام پیچیدگی نباید شد. چون در کار بازاریابی شبکه ای تمام مفاهیم باید از فیلتر سادگی عبور کنه.

5

واقعا عالیه این کتاب ارزش خوندن رو داره بعد از خوندنش توجهتون به رفتار دیگران و افرادی که اطرافتون هست جلب میشه این کتاب درباره disc توضیحات کاملی رو میده که خیلی مفیده. نه فقط برای بازاریابی شبکه ای بلکه برای هر شغلی که فکرش رو بکنید !!

5

شخصیت شناسی و رفتار شناسی یکی از عوامل موثر در ارتباط هوشمند با دیگران است و این کتاب بر اساس مدل دیسک و یا همان چهار رنگ به خوبی به بیان و توضیح نقاط کلیدی رفتارهای مختلف می پردازد و توصیه میشود برای ارتباط موثر حتما این کتاب خوانده شود

5

عاااالی بووووود? بهترین کتابی که تا حالا خوندنم. تو سه ساعت تمومش کردم انقدر که همه چی درست و جذاب نوشته شده بود. بعد از تموم کردن این کتاب کاملا متوجه میشید با هر فردی چطور باید صحبت کنید تا متوجه حرفاتون بشه ?

5

این کتاب بنظر من مهم ترین کتاب در خودشناسی و فروش هست البته در قدم اول چون اول تیپ شخصیتی خودتونو به زبان بسیار ساده یاد می گیرید و سپس تیپ شخصیتی طرف مقابل تونو اون موقع سایر مهارت های ارائه و فروش معنا پیدادمی کنه

5

خیلی خیلی عالیه این کتاب. ممنون. بیش از یکبار باید خوانده شود. برای بازاریابان شبکه ای هم فوق العاده است. حتما پیشنهاد میکنم خوندنش رو.

5
انگیزه‌بخش 🚀
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

کوتاه بود اما مفید و خوش خوان.توضیحات کلی در مورد ۴ نوع شخصیت انسان ها داده و نحوه تعامل با اونها.بنظرم مفید و جذاب بود

5

خیل عالی بود بهترین کتاب در زمینه بازاریابی شبکه ای بود که تا حالا خواندم چرا که متفاوت از دیگر کتاب ها بود

5

برای افرادی که میخوان مهارت‌ فروش و حتی مذاکره‌شون رو تقویت کنن واقعا مفیده.

نمایش 21 نقد دیگر
4.5
(41)
آموزنده 🦉 (2)
37,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شخصیت های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی
شخصیت های رنگی چهارگانه در بازاریابی چندسطحی
زبان سری بازاریابی شبکه ای
آموزنده
4.5
(41)
آموزنده 🦉 (2)
37,000
تومان