0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
5 قانون پول که باید بدانید

معرفی، خرید و دانلود کتاب 5 قانون پول که باید بدانید

و چند یادداشت دیگر
نویسنده:
جیم ران
درباره 5 قانون پول که باید بدانید

کتاب 5 قانون پول که باید بدانید را می‌توان نتیجه و ماحصل اندیشه‌ها و بینش جیم ران دانست. این کتاب در زمینه‌ی روابط شخصی، روابط کاری، اهداف مالی و... حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 5 قانون پول که باید بدانید حاوی نکاتی است که کوچکترین ابعاد زندگی انسان را دربرمی‌گیرد و رعایت هریک از اصول گفته شده در این کتاب می‌تواند تاثیر شگفت آوری در زندگی انسان داشته باشد. در تدوین این کتاب از منابع مختلفی بهره گرفته شده است.

‌درباره‌ی کتاب 5 قانون پول که باید بدانید اثر جیم ران

جیم ران را در عرصه‌ی مدیریت و تحول فردی پیشرو می‌دانند و عده‌ای نیز لقب فیلسوف را به او داده‌اند. اندیشه‌های او همواره در راستای ساختن یک زندگی با معنا و باکیفیت است و چیزی نیست که تنها با کسب ثروت یا قدرت حاصل شود. او در این اثر خود ده جنبه‌ی مختلف از زندگی را مورد بررسی قرار داده است و با ذکر قانون‌هایی که حاصل تجارب خود اوست به مخاطب می‌آموزد چگونه می‌توان کارایی خود را در آن جنبه‌ی مختلف زندگی  بهبود بخشید.

جیم ران همواره بر قدرت ذهن و تاثیر آن بر عملکرد انسان تاکید زیادی داشته است. مغز مقر فرماندهی و کنترل سایر اعضای بدن است بنابراین خود انسان است که تعیین می‌کند چگونه احساس کند یا بیندیشد. او معتقد است هر آنچه به مغزتان می‌دهید سو و جهت ذهنتان را تعیین خواهد کرد. پس نباید این ابزار فوق‌العاده را برای رسیدن به زندگی موفق را بی اهمیت تلقی کرد. با مطالعه کتاب  5 قانون پول که باید بدانید می‌توان از تجارب این اندیشمند معاصر به خوبی بهره گرفت.

مروری بر فصل‌های کتاب 5 قانون پول که باید بدانید

یک زندگی خوب، همین 6 اصل است

4 چیزی که می‌توانید از فرزندتان یاد بگیرید

4 روش برای رهاسازی قدرت ذهن

7 توصیه برای ارتقای بینش شخصی

4گام مستقیم به سوی موفقیت

3 عادت مالی که باعث تفاوت افراد پولدار و فقیر می‌شود

6 دشمن احساسی –ذهنی شما

4 فاکتور مهم در ایجاد ارتباط موثر

9 موردی که از پول مهم‌ترند

‌درباره‌ی جیم ران نویسنده‌ی کتاب 5 قانون پول که باید بدانید

جیم ران نویسنده، کارآفرین و سخنران انگیزشی آمریکایی است. او آموزگار و مربیِ نویسندگان و سخنرانان برجسته‌ای مانند آنتونی رابینز، برایان تریسی و دارن هاردی است. او در سال 1930در ایالت آیداهوی آمریکا به دنیا آمد. جیم ران مانند بسیاری از جوانان مسیر درست زندگی خود را پیدا نکرده بود. او به دانشگاه براون رفت اما پس از مدتی تحصیلات خود را نیمه‌کاره رها کرد. جیم ران زمانی که 25 ساله بود با یک کارآفرین موفق به نام جان ارل شف آشنا شد و تصمیم گرفت در شرکت او مشغول به کار شود. او نه تنها مسیر خود را پیدا کرده بود بلکه شیفته‌ی سبک مدیریت و کسب ثروت جان ارل شف شد و توانست در سن 31 سالگی عنوان میلیونر را از آن خود کند.

جیم ران داستان موفقیت و تلاش‌های خود را در قالب کتاب و سمینار دراختیار عموم مردم قرار داد و بخش قابل توجهی از عمر خود در سراسر جهان به برگزاری سمینار و دوره‌های آموزشی پرداخت. او کتاب‌های زیادی را به رشته‌ی تحریر درآورده است که از میان آنها می‌توان به «جادوی کار پاره وقت»، «پنج قطعه‌ی اصلی پازل زندگی»، «فلسفه‌ی زندگی موفق» و «فرزانگی» اشاره کرد.

ترجمه‌ی کتاب 5 قانون پول که باید بدانید به فارسی

شادی حسن پور متولد سال 1369 است.. یاسین قاسمی مترجم نام آشنا در حوزه‌ی کسب و کار، کتاب‌های انگیزشی و موفقیت است و آثار متعددی از نویسندگان سرشناس نظیر آنتونی رابینز، دارن هاردی و رندی گِیج را به فارسی برگردانده است.از آثار ترجمه شده توسط شادی حسن پور می‌توان به کتاب‌های «دیوانگان ثروت‌ساز»، «پاکسازی ذهن» و «10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا» اشاره کرد. انتشارات نگاه نوین  کتاب «5 قانون پول که باید بدانید» را در سال 1396 با ترجمه‌ی شادی حسن پور عرضه کرده است و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است.

چرا باید کتاب 5 قانون پول که باید بدانید را خواند؟

کتاب 5 قانون پول که باید بدانید در دسته‌ی کتاب‌های خود سازی و موفقیت در کسب و کار قرار دارد. این کتاب برای گروه سنی بزرگ‌سال مناسب است. تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 104 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 5 روز بخوانید.

کتاب 5 قانون پول که باید بدانید حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع خود سازی و موفقیت در کسب و کار را بخوانند مفید خواهد بود.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب 5 قانون پول که باید بدانید اثر جیم ران بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی خود سازی و موفقیت در کسب و کار می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

‌در بخشی از کتاب 5 قانون پول که باید بدانید می‌خوانیم

فرمول شکست

خطرناک‌ترین ویژگی شکست، نامحسوس بودن آن است. به نظر نمی‌رسد که این اشتباه‌های کوچک در کوتاه‌مدت فرق زیادی به وجود آورند. احساس شکست نمی‌کنیم. درواقع شاید بعضی وقت‌ها این حجم از اشتباه‌ها درنتیجه‌ی مدت مدیدی از شادی و موفقیت زیاد در زندگی به وجود آمده باشند. به خاطر آن‌که هیچ اتفاق بدی برای ما نیفتاده و به خاطر آن‌که هیچ نتیجه‌ی سریعی توجه ما را به خودش جلب نکرده، روزها را یکی بعد از دیگری می‌گذرانیم. اشتباه‌هایمان را تکرارمی کنیم. فکرهای نادرست در سر می‌پرورانیم به حرف‌های نادرست گوش می‌دهیم و تصمیم‌های نادرست می‌گیریم. دیروز آسمان به زمین نیامد: پس احتمالا کاری که انجام دادیم ضرری نداشت. به خاطر آن‌که هیچ نتیجه‌ی قابل ارزیابی و اندازه‌گیری به دست نیامد احتمالا تکرار آن کار بی‌خطر خواهد بود.

ولی ما باید باهوش‌تر از این حرف‌ها باشیم!

اگر در پایان روزی که اولین اشتباه را مرتکب شدیم، آسمان به زمین می‌آمد. خیلی زود دست به کار می‌شدیم تا از تکرار شدن آن کار در روزهای آینده جلوگیری کنیم. مثل بچه‌ای که با وجود هشدارهای پدر و مادرش دستش را روی اجاق می‌گذارد و می‌سوزد. ما هم بعد از هر اشتباهمان باید پیامدی سریع را تجربه کنیم تا تکرارش نکنیم.

متاسفانه شکست مثل پدر و مادرمان با فریاد به ما هشدار نمی‌دهد. به همین خاطر ضروری ست که فلسفه‌مان را بازبینی کنیم تا بتوانیم انتخاب‌های بهتری داشته باشیم. اگر فلسفه‌ی شخصی قدرتمندی در پس هر گامی که برمی‌داریم باشد. از اشتباه‌هایمان باخبر می‌شویم و می‌دانیم که تک‌تک این اشتباه‌ها در زندگی» مهم‌اند.

حالا خبر خوب این است. پیروی از فرمول موفقیت هم مثل فرمول شکست خیلی ساده است: چند نکته‌ی ساده است که باید هرروز تمرین کنید

فرمول موفقیت

اشتباه های موجود در فرمول شکست را چگونه باید به دستورالعمل هایی تبدیل کنیم که برای فرمول موفقیت احتیاج است؟ جواب این است که باید آینده را به بخش مهمی از فلسفه ی امروزمان تبدیل کنیم. یکی از نکات جالب فرمول موفقیت این است که نتایج نسبتا سریعی به دست می‌آید. وقتی اشتباه‌های روزمره را به راهکارهای جدید روزانه تبدیل می‌کنیم. نتایج مثبتی را حتی در هر بازه‌ی زمانی کوتاه هم به دست می‌آوریم. وقتی رژیم غذایی‌مان را تغییر می‌دهیم. سلامتی‌مان در طول فقط چند هفته پیشرفت قابل توجهی می‌کند. وقتی ورزش کردن را شروع می‌کنیم، خیلی زود سرزنده می‌شویم. هر راهکار جدیدی که به صورت روزانه انجام شود نتایج هیجان انگیزی به وجود می‌آورد که باعث می‌شود دستورالعمل‌های بهتر و بیش‌تری به وجود آوریم.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
431.۱۶ کیلوبایت
تعداد صفحات
104 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۲۸:۰۰
نویسندهجیم ران
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۷/۱۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴۳۱.۱۶ کیلوبایت
۱۰۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 35 مخاطب
5
ستاره
45 ٪
4
ستاره
25 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
11 ٪
29 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

تکراری، با محتوای کم. به گمانم سعی نویسنده برای جمع آوری جملات جیم ران بوده که باید بگم یکی دو بخشش خوب بود اما بقیه اش کلا تکرار بدون انسجامیه از مطالبی که تو کارای دیگه جیم ران دیدم. ترجمه متن انصافا بسیار روان بود و جای تشکر داره، امیدوارم شاهد ترجمه های روان مترجم تو کتابهای دیگه با محتواهای بالاتر باشیم

5

این کتاب عالیه و چندبار دیگه هم میخوام بخونمش. فقط یه سوالی در مورد فایلش دارم. اینجا نوشته صدوچهار صفحه است اما کتاب رو که میخونیم آخرین صفحش نود و خرده ای هست و اون خط نشوندهنده پیشرفت کتاب صددرصد نمیشه و کتاب بصورت خودبخودی وارد خوانده شده ها نمیشه. قضیه چیه؟ کتاب واسه من کامل دانلود نشده؟

1

مطالب کتاب در یک‌ کلام کلی گویی هستش و مطالب سطحی بیان شدن. ۵ قانون در مورد پول در چند صفحه ی انتهایی کتاب هستند و کلا عنوان کتاب با مطالبش همخوانی نداره. این کتاب رو توصیه نمیکنم

3

کتاب جالبی بود ، برای من به خصوص مبحث شکست بسیار جالب و خواندنی بود ، نکات کوتاه و مهمی در کتاب تصویر شده اند و خواندن راحتی داره کلا کتاب 👏🏻

5

کتابهای جیم ران عالیه، البته این کتاب خیلی راحت خوان و اثربخش بود، من دوبار خوندمش

2

امیدوارم مث من پشیمون نشید از خریدنش. خیلی سطحی بود. در حد مطالب تو سایت ها یه مسئله رو بیان میکنه بعد چند تا چیز میگه و تمام.

4

سلام دوستان ?? من می خواستم کلیه کتابهای جیم ران را تهیه کنم به نظرتون از کجا میشه تهیه کرد؟

3

کتاب روان و با ترجمه عالی . کتاب هست تقریبا بیشتر چیزهای برای فرد مهم درباره زندگی و اهداف روان گفته .

5

من این کتابو چند بار خوندم ولی بازم نکنه های جدید دارم یاد میگیرم جیم ران مطالبش واقعا پختس

1

کتاب ادبیاتش خیلی ساده و روانه و این طور نیست که با خوندش بخواهد ذهن خسته بشه. به نظر من مطالعه اش کنید

نمایش 19 نقد دیگر
3.9
(35)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
5 قانون پول که باید بدانید
5 قانون پول که باید بدانید
و چند یادداشت دیگر
انتشارات نگاه نوین
3.9
(35)
30,000
تومان