0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مسری

معرفی، خرید و دانلود کتاب مسری

راهکارهای بازاریابی ویروسی
نویسنده:
جونا برگر
درباره مسری
کتاب «مسری؛ راهکارهای بازاریابی ویروسی» حکایت پوست‌اندازی بازاریابی در اقتصاد فوق رقابتی امروز است. گذشت آن روزگاری که خیلی‌ها محتوای کتاب‌های اصول تجاری از جمله بازاریابی و فروش را توضیح واضحات می‌دانستند و همه را با یک چوب می‌راندند و می‌گفتند همه را از بر هستیم. با پیچیده‌شدن فعالیت تجاری در عصر انفجار ارتباطات، بازاریابان معاصر هم ترفندهای پیچیده‌ای را به کار بسته‌اند تا جزیی‌ترین حرکات انسان‌ها را در زندگی روزمره تحلیل کنند و برای رونق کسب‌وکارهای گوناگون در کار آورند. حالا دیگر بحث‌ها این قدر علمی و موشکافانه شده که بعید است کسی مدعی توضیح واضحات شود و اثرگذاری‌شان را زیر سوال ببرد. در رونق این گونه از کتاب‌ها، مسری در رده‌ی آن‌هایی‌ست که خیلی زود معروف شده‌اند و به لیست پرفروش‌های رسانه‌های مشهور راه یافته‌اند. مسری به مصداق محتوای خود، خیلی زود، سرِ زبان کسانی افتاد که از بازاریابی، رونق راستین کسب‌وکار را در دنیای فوق رقابتی امروز می‌خواهند. این‌چنین است که مسری از پدیده‌ای رشک‌برانگیز در کسب‌وکار سخن می‌گوید که رسیدن به آن، بی‌اغراق، نهایت آرزوی هر کارآفرینی‌ست. فرآورده‌ی یک کسب‌وکار، چون در گفتار مردم جاری شود و بین ساکنان کوی و برزن رواج و رونق گیرد، آن‌وقت کار، یک‌سره شده است و کارآفرین، آن‌چه را که رویا می‌دانسته، در واقعیت، به نظاره می‌نشیند. مسری، افسون‌زدایی از این افسون شگفت‌انگیز تجارت ا‌ست و قدم به قدم نشان می‌دهد که چگونه می‌توان نامحسوس به ذهن و زبان مردم راه یافت و پیام خود را در مقیاس میلیون‌ها میلیون، آن هم با زحمت اندک، گسترش داد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۱ مگابایت
تعداد صفحات
248 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۸:۱۶:۰۰
نویسندهجونا برگر
مترجمنیوشا عاشورزاده
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
contagious: why things catch on, c 2,013.
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۷/۰۴
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۱ مگابایت
۲۴۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.3
از 5
براساس رأی 56 مخاطب
پربار 🌳 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
71 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
1 ٪
1
ستاره
8 ٪
36 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب بسیار خوبیه، از فروشش تو سایت آمازون و همینطور هم سر و صدا کردنش توی رسانه‌های بزرگ هم میشه اینو متوجه شد؛ اما مشکل اصلیش ترجمه‌اش و ویرایش اون هست. پر از غلط املایی، انگار که ویراستار میخواسته متن رو برای دوستش از طریق یک برنامه پیام‌رسان ارسال کنه!! کتابی با این محتوای خوب، لیاقت ترجمه و ویراست بهتری داشته قطعا. امیدوارم حداقل از این به بعد کسانی وارد کار ترجمه و ویرایش متن بشن که حداقل املای فارسی رو بلد باشن!

5

با سلام کتاب بسیار خوب و مفیدی هستش چون از تجارب بیزنس های مختلف صحبت می‌کنه و متد های اونها رو میگه فقط یه نکته من تا قبل از اینکه این کتاب رو بخرم چند کتاب بازاریابی های برتر رو بررسی کردم و متوجه شدم همشون عالی هستن فقط بسته به نیاز شما داره به نظرم دنبال بهترین نگردید چون وجود نداره به دنبال چیزی بگردید که نیاز دارید نسخه های نمونه کتاب رو بخونید تا به نتیجه و تصمیم گیری نهایی برسید موفق و پیروز باشید ?

5

لطفا کتابهای چرا دانش آموزان ممتاز برای دانش آموزان ضعیف کار میکنند؟ و کتاب پول انتونی رابینز (۷ قدم تا رسیدن به آزادی مالی) از همین انتشارات رو قرار بدید برای خرید.

3

کتاب در مورد ویروسی شدن ایده ها و نظرات خوبی داره، هر چند که کمی با فضای مارکت ایران همخوانی نداره. اما مثالها و توصیفات اونها بسیار الهام بخش هستند و میشه از اونها بسیار یاد گرفت.

3

برای کارآفرینی، فروش و شناخت محصول و راه های ایجاد ویترینی کردن محصول و خدمات مناسب ترین پیشنهاد مطالعه این کتابه، از دوستم محمد ممنونم که این کتاب رو به من پیشنهاد داد

5

کتاب آنقدر خوبه که دوباره میخام بخونمش کلی ایده میده توی بازاریابی پیشنهاد میکنم کتاب ایده عالی مستدام آریانا قلم هم بخونید تقریبا نزدیکه به این کتاب

5

سال ٩۴ در دوره ی آنلاینی با آقای برگر آشنا شدم و بعد از خواندن این کتاب بسیار مطالب کامل کننده و فوق العاده ای در بازاریابی آموختم.

5

کتابیه که توحوزه کسب وکار یا بازاریابی چه واسه شرکت ها چه واسه کسب وکارهای کوچیک تاثیرگذاره.پیشنهادمیدم ازدستش ندید

5

با آوردن مثال و گفتن از صنایعی که برای ایران هم آشناست بسیار کاربردیه این کتاب

5

کامل نخوندمش ولی تعریفش رو تو سایتهای خارجی دیده بودم به نظر جالب میاد

نمایش 26 نقد دیگر
4.3
(57)
پربار 🌳 (1)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مسری
مسری
راهکارهای بازاریابی ویروسی
انتشارات نگاه نوین
4.3
(57)
پربار 🌳 (1)
30,000
تومان