0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آرامش
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب آرامش

درباره آرامش

اگر شما هم جزو دسته‌ای از انسان‌ها هستید که در دور‌ه‌‌هایی دچار اضطراب می‌شوید، بدانید که این کتاب انتخاب مناسبی برای شما است. شما در این کتاب علاوه بر آشنایی با انواع مختلف اضطراب می‌توانید روش کنترل کردن آن را نیز بیاموزید و زندگی ایده‌آل‌تری را پیش ببرید.

درباره‌ی کتاب آرامش  اثر بورلی فلکسینگتون

کتاب آرامش با عنوان فرعی «چگونه از طریق گفتگوی مثبت لا خود به آرامش برسیم» نوشته‌ی بورلی فلکسینگتون است. این کتاب برای نخستین بار در سال 2013 منتشر شد و از همان ابتدا در فهرست کتاب‌های پرفروش قرار گرفت. نویسنده‌ی این کتاب معتقد است که زندگی همیشه پر از اضطراب و استرس است و همه‌ی اتنسان‌ها برای مقابله با این اضطراب سلاحی قوی دارند و آن هم مناظره با خود است. بورلی فلکسینگتون در مقدمه‌ی کتابش می‌نویسد: «این کتاب توضیح می‌دهد که اضطراب چیست، چگونه می‌توانیم آن را تعریف و درک کنیم و چه عواملی شما را مشوش می‌کند. با خواندن این کتاب می‌توانید پی ببرید چه عواملی سبب اضطراب می‌شود. این کتاب برای کسانی نوشته شده است که می‌خواهند زندگی احساسی و عاطفی‌شان کیفیت بهتری داشته باشد. این کتاب برای کسانی نوشته شده است که از تشویش و اضطراب خسته شده‌اند.

همانطور که در صفحات بعدی می‌خوانید، شما از ابزاری هوشمند برای برخورد با اضزراب برخوردارید: مناظره‌ی ذهنی یا صحبت با خود. مهم این است که با خود چه می‌گویید. به عنوان بخشی از واکنش در قبال شرایط و رویدادهای زندگی، طبیعی به نظرمی‌رسد که درباره‎ی آنچه با آن روبه رو می‎شوید، با خود حرف بزنید. احتمالاً متوجه می‌شوید که درباره‌ی اغلب مسائل زندگی‌تان با خود حرف می‌زنید.»

مروری بر فصل‌های کتاب آرامش

کتاب آرامش از دو بخش اصلی تشکیل شده است. نویسنده در هر بخش نکات و موضوعات مهمی را بیان کرده است.

بخش اول

فصل اول: اضطراب و اهمیت ذهنی

فصل دوم: مناظره‌ی ذهنی و شما

فصل سوم: شناسایی عوامل محرک

بخش دوم

فصل چهارم: جعبه ابزاری برای صحبت با خودتان بسازید

فصل پنجم: اضطراب در روابط شخصی

فصل ششم: اضطراب در محیط کار

فصل هفتم: روبه رو شدن با تغییرات زندگی، ایجاد تغییرات در زندگی

فصل هشتم: مدیریت موقعیت‌های پرتنش

فصل نهم: بر افکارتان دقیق شوید و مناظره‌ی ذهنی خود را به چالش بکشید. ‌

درباره‌ی بورلی فلکسینگتون نویسنده‌ی کتاب آرامش

بورلی فلکسینگتون نویسنده، سخنران، کارآفرین و تاجر آمریکایی است. شهرت او در آمریکا برای پایه‌گذاری شرکت کولابوریتیو (The Collaborative) است. این نویسنده تاکنون هفت کتاب در زمینه‌های موفقیت و آرمش درون منتشر کرده است که کتاب آرامش مشهورترین نوشته‌ی او محسوب می‌شود. بورلی فلکسینگتون تحصیلات خود را از زمان کارشناسی در حوزه‌ی تجارت آغاز کرده و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه سافولک (Suffolk University) گرفته است. این نویسنده در حوزه‌ی کاری خودش بسیار موفق است و تاکنون برای افراد زیادی کارآفرینی کرده است و به همین دلیل است که نام او و شرکتش نامی معتبر در دنیای تجارت در آمریکا است.

ترجمه‌ی کتاب آرامش  به فارسی

انتشارات لیوسا کتاب آرامش  را با ترجمه‌ی مهدی قراچه داغی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. مهدی قراچه داغی مترجم تخصصی کتاب‌های روانشناسی و تربیت متولد سال 1326 در کاشان است. او از سال 1351 به ترجمه مشغول است و در این سال‌ها نقش به سزایی در ترجمه‌ی ژانرهای مختلف روان‌شناسی و خودشناسی و تربیت فرزند داشته است. ازجمله کتاب‌های ترجمه‌شده‌ی او می‌توان به کتاب‌های چگونه از عطش دل‌بستگی رهایی یابیم، فوق ستاره‌ی فروش شوید، عزت‌نفس برای نوجوانان، هرگز نگویید هرگز، جنسیت مغز، با آرامش ذهن به ثروت برسید، رهایی عاطفی، هنر رسیدن به آنچه می‌خواهید و... اشاره کرد. شما می‌توانید نسخه‌ی الکترونیکی و پی‌دی‌اف pdf همه‌ی این کتاب‌ها را در سایت فیدیبو خرید و دانلود کنید.

چرا باید کتاب آرامش  را خواند؟

خواندن این کتاب را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که در دوره‌های متفاوتی از روز درگیر اضطراب می‌شوند و برای بهبود این امر هیچ اقدامی نمی‌کنند. کتاب آرامش با معرفی کامل روش مکالمه و مناظره با خود، به خواننده نشان می‌دهد که چگونه با برقرار کردن ارتباط مناسب می‌تواند از اضطراب خود بکاهد.

کتاب آرامش  در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی قرار دارد.

کتاب آرامش  مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 184 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 9 روز بخوانید.

کتاب آرامش  حجم اندکی دارد و برای افرادی که وقت کافی برای خواندن کتاب‌های طولانی را ندارند و قصد دارند کتابی مختصر با موضوع روانشناسی را بخوانند مفید خواهد بود.

در بخشی از کتاب آرامش  می‌خوانیم

اضطراب مرتبط با کار و شغل در جامعه بسیار متداول است. موارد مختلفی را در نظر بیاورید که در شرایط شغلی شما می‌تواند مشکل ایجاد کند. روسای بدقلق، انتظارات غیرمنطقی، مسئولیت بیش از اندازه با اختیارات بسیار اند ک، کار بیش از اندازه و نداشتن فرصت کافی برای انجام دادن آن. کاهش نیروی کار و شرایط کاری وحشتناک. اما بار دیگر در اینجا هم می‌توانید شرایط را تغییر دهید و محیط کارتان را به مکانی تبدیل کنید که بتوانید در آن هدف و انرژی بیابید.

اکثریت مردم بخش اعظم وقت خود را در محیط کار می‌گذرانند. برای بسیاری از اشخاص کارشان بخشی از هویت آنهاست. آنها احساس ارزشمند بودن خود را با کارشان شناسایی می‌کنند. بعضی نیز برای ادامه‌ی حیات کار میکنند. حقیقت این است از آنجاکه کار روزی هشت تا چهارده ساعت از وقت ما را به خود تخصیص می‌دهد و پنج روز در هفته کار می‌کنیم. کار به ناچار به زندگی‌مان فشار می‌آورد. دقیقا به همین دلیل زمان آن رسیده است که مراقب حرف‌هایی که با خود می‌زنیم، باشیم و شرایط کاری‌مان را عوض کنیم. مجبور نیستید شغل جدیدی اختیار کنید. می‌توانید بر سر کارتان باقی بمانید اما درباره‌ی آن با خودتان به طرزی متفاوت صحبت کنید.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب آرامش  اثر بورلی فلکسینگتون بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۴ مگابایت
تعداد صفحات
184 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۰۸:۰۰
نویسندهبورلی فلکسینگتون
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرانتشارات لیوسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Self- talk for a calmer you
تاریخ انتشار
۱۳۹۵/۰۳/۲۵
قیمت ارزی
2.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۴ مگابایت
۱۸۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 16 مخاطب
5
ستاره
56 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
12 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

با سلام خدمت کتابخونای عزیز. من این کتابو تازه تموم کردم. کتاب ترجمه خوبی داره. و یک ایده بسیار خوب داره که در طی کتاب چندین بار جهت جا افتادن تکرار میکنه. کلن کسایی که با حوصله به توصیه های کتاب عمل کنند نتیجه خوبی در مورد آرامش میگیرند. من به این کتاب چهار ستاره میدم.

4

سلام در صورت امکان این کتاب رو در طرح کتاب خواری عرضه کنید ممنون

5

کتاب بسیار خوب ، کاربردی و محتوای آن ملموس است.

5

کتاب خوب و کاربردی است

5

کتاب خوبیه

3.9
(16)
28,000
٪50
14,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آرامش
٪50
آرامش
بورلی فلکسینگتون
انتشارات لیوسا
3.9
(16)
28,000
٪50
14,000
تومان