0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه کیرکگور بخوانیم

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه کیرکگور بخوانیم

ناشر:
نشر نی
درباره چگونه کیرکگور بخوانیم
«مسئله‌ی اصلیْ پیداکردن حقیقتی است که برای من حقیقت باشد، پیداکردن فکری که دلم بخواهد محض خاطر آن زندگی کنم و بمیرم.» ـ سورن کیرکگور سورن کیکرگور از بنیان‌گذاران تفکر عصر جدید است، مردی که باریک‌بینی‌های بی‌همتایش درباره‌ی زندگی در اروپای مدرنْ انگار همین دیروز به رشته‌ی تحریر درآمده‌اند، کسی که نوشته‌هایش در طول یک سده نویدبخش و زمینه‌ساز پیشرفت‌های بنیادی در روان‌کاوی، فلسفه، الاهیات و نقد فرهنگ توده‌ای بوده است. جان دی. کاپوتو شرحی جامع از افکار کیرکگور به‌دست می‌دهد و او را متفکری معرفی می‌کند که اندیشه‌هایش فوق‌العاده با زمانه‌ی مابعدِمدرنِ ما مرتبط‌اند، او انقلابی به راه انداخت که نام‌هایی چون مارتین هایدگر و ژاک دریدا وارثانش به‌شمار می‌آیند. تلقی او از حقیقت به‌منزله‌ی «کرداری» که خویشتنِ فاعلِ خود را زیروزبر می‌کند و تفسیر گیرای او از «فرد بیگانه» چنان است که گویی هنگام نوشته‌شدنْ حال و روز ما را وصف می‌کرده است. گزیده‌های آمده در کتاب شامل قرائت کیرکگور از داستان ابراهیم و اسحاق، این نظریه‌ی انقلابی که حقیقت هر آینه فاعلیت (درون‌ذاتی) است و نیز تحلیل سنت‌شکن او از زندگی بورژوایی مدرن می‌شود.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۲۲ مگابایت
تعداد صفحات
171 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۴۲:۰۰
نویسنده جان دی کاپوتو
مترجمصالح نجفی
ناشرنشر نی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
How to read Kierkegaard
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۶/۲۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
80,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۲۲ مگابایت
۱۷۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.4
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
5
ستاره
27 ٪
4
ستاره
27 ٪
3
ستاره
18 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
18 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ایجاز و ایهام در زبان فلسفی ، از عجز کلام در بیان امر شهود و ادراک می باشد ! فرار بودن الهام ، فضای رمز و اشارت ، ما را به خوانش و نه خواندن صرف رهنمون می گردد ، واژگان نامتعین و تعریف ناپذیرند ، کتاب شما را به سفری در درک عمیق الهیات فلسفی و اندیشهٔ ایمان در ترس و لرز کگور خواهد برد . سایمون کریچلی ، در تلاش به بازخوانی و معرفی آثار کلاسیک فلسفی موفق بوده و ترجمه اثر از صالح نجفی به نیکی آراسته است . تقدیر از نشر نی و فیدیبو در نشر اثر !

1

نمیدونم در متن اصلی هم این همه استعارات و عبارات بی‌مایه و لغو وجود داره یا اینکه در ترجمه اضافه شده. واقعا آزار دهنده‌ ست. متن رو از یکدستی درآورده و هم مثل یک پتک هر کدوم از این عبارت، باعث میشه خواندن شما متوقف بشه.

3

باید یکم بیشتر رو ترجمه اش کار میکرد اصلا ترجمه روانی نداره انگار تخصص مترجم فلسفه نسیت یا یک استاد فلسفه که به زبان انگلیسی تسلط داره ولی مترجم نیست ترجمه اش کرده

5

ممنون از آقای نجفی بابت انتخاب خوب و ترجمه خوب‌شون. از همین سری کتاب های نی من چگونه فروید بخوانیم جاش کوهن را هم پیشنهاد می‌کنم عالی ست.

4

کتابی بی نظیر ترجمه نیز خوب و قابل فهم است.

4

کتاب لذت‌بخشی بود.

3.4
(11)
60,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه کیرکگور بخوانیم
چگونه کیرکگور بخوانیم
جان دی کاپوتو
نشر نی
3.4
(11)
60,000
تومان