0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ازدواج ها چرا موفق می شوند و چرا شکست می خورند
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب ازدواج ها چرا موفق می شوند و چرا شکست می خورند

درباره ازدواج ها چرا موفق می شوند و چرا شکست می خورند

«آیا تابه حال اتفاق افتاده که شما و همسرتان تصمیم بگیرید کمی از هم دور شوید تا یک‌بار دیگر طعم خوش با هم بودن را بچشید و دوباره درباره موضوعی که قبلاً بیست بار بر سر آن بحث کرده‌اید به بحث و گفت‌وگو بنشینید؟ ممکن است بحث شما درباره آینده باشد. کجا خانه‌ای بزرگ‌تر بخرید، چه زمانی بچه‌دار شوید یا چگونه برای زمان بازنشستگی‌تان پس‌انداز کنید. یا ممکن است بحث درباره سفر شغلی همسرتان در سال‌های گذشته باشد. این بحث می‌تواند بر سر انجام دادن کارهای خانه باشد یا درباره تربیت فرزندان یا چگونگی گذراندن تعطیلات». این جملات از کتاب ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند نشان می‌دهد که انسان همواره برای کیفیت زندگی مشترک خود باید تلاش کند تا روابط خود را به مطلوب‌ترین حالت ممکن برساند. کتاب حاضر راهنمایی کامل برای این موضوع است.

درباره کتاب ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند

کتاب حاضر نوشته‌ی جان گاتمن و  نن سیلور کتابی است که در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع موفقیت و شکست در ازدواج نوشته شده است. کتاب حاضر درباره‌ی زندگی مشترک زوج‌ها، شکست‌ها و موفقیت‌ها و عوامل انها. نویسندگان این کتاب بر اساس 20 سال تجربه‌ی خود از نظارت بر رفتار زوج‌ها در نهایت ایده‌هایی را در این کتاب مطرح می‌کنند که به افراد متاهل و مجرد می‌آموزد که دقیقا چطور زندگی خود را بسازند و یا آن را تغییر دهند. نویسندگان توضیح می‌دهند که زوج‌ها می‌توانند ناراحتی‌ها و مشکلات خود را با تشخیص درست مسیرهای اشتباه در ازدواج حل کنند. آن‌ها می‌توانند یک رابطه مستحکم و سرشار از آرامش برای خود بسازند.

کتاب حاضر از مجموعه کتاب‌های کلیدهای همسران موفق در انتشارات صابرین است. ناشر در مقدمه کتاب آورده است: «این مجموعه می‌کوشد با نگاهی کاربردی به نیازها و مسائل زندگی مشترک، چه در مرحله انتخاب همسر و چه در دوران پس از ازدواج، بپردازد. ارائه سبک‌ها و روش‌های مؤثر در شناخت، برقراری ارتباط و گفت‌وگو، توجه متقابل به نیازها و در نهایت بازسازی روابط آسیب‌دیده یا گرفتار بحران، از اهداف این مجموعه است. امید است با توجه به پیچیدگی جوامع امروزی، کلیدهای همسران موفق گامی در جهت تحکیم خانواده و دستیابی به جامعه‌ای سالم و پرنشاط باشد».

مروری بر فصل‌های کتاب ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند

پیشگفتار

1. عوامل موفق بودن یک ازدواج

۲. شیوه‌های زندگی پس از ازدواج: خوب، بد، مشاجره جو

۳. علائم هشداردهنده: چهار عنصر مخرب

۴. افکار شخصی و خصوصی ذهنیات مرد یا زن را شکل می‌دهند

۵. دو ازدواج: ازدواج مرد و ازدواج زن

۶. تشخیص میزان موفقیت در زندگی

۷. چهار راهکار کلیدی و مؤثر برای بهبود زندگی

۸. تقویت پایه‌های زندگی

ترجمه‌ی کتاب ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند

انتشارات صابرین حاضر را با ترجمه‌ی ویدا لطفی در سال 1395 عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. ترجمه‌ی کتاب چنان‌که از ژانر آن توقع می‌رود بسیار روان و واضح است و مترجم توانسته است در ترجمه به خوبی مطالب را به فارسی منتقل کند.

کتاب حاضر نخستین بار در سال 1377 با ترجمه‌ی مهرداد فیروز بخت با عنوان «چرا ازدواج موفق چرا ازدواج ناموفق» منتشر شده است. در سال‌های مختلف این کتاب تحت عناوین متفاوت منتشر شده است.

چرا باید کتاب ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند را خواند

کتاب ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند کتابی روانشناسی، با ترجمه‌ی روان به فارسی است که می‌تواند شما را در حل اختلافات زندگی زناشویی کمک کند. اگر قصد دارید تغییری اساسی در زندگی خود ایجاد کنید این کتاب انتخابی مناسب و ایدئال برای شما خواهد بود.

  • کتاب حاضر مناسب برای گروه سنی بزرگسال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 321 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 22 روز بخوانید.
  • کتاب ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع ازدواج است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی روانشناسی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند می‌خوانیم

اصلا تعجب‌آور نیست که بگوییم هر فکری که شما درباره کسی دارید، اغلب نحوه رفتار شما با او را می‌سازد؛ اما زمانی که موضوع ازدواج و زندگی باشد، این حقیقت ساده، نتایج بزرگی به دنبال خواهد داشت. طرز تفکر شما در مورد همسرتان و رابطه‌تان می‌تواند سلامت زندگی‌تان را تعیین کند. مشکلات زندگی وقتی به سادگی ایجاد می‌شوند که افکار و احساسات شما تخریب شوند. اگر افكار درونی شما دیدگاهی منفی از همسرتان در زندگی به تصویر کشد، هر چهار عنصر مخرب قوی

تر از پیش در رابطه شما وارد می‌شوند و ندای درون شما بیشتر حالت منفی می‌گیرد. زمانی که این اتفاق می‌افتد، خطر نادیده گرفته شدن احساساتتان در اثر نکات منفی بیشتر می‌شود و شما وارد مرحله آخر زندگی خود می‌شوید که من آن را «سراشیبی تنهایی و فاصله می‌خوانم.

از آنجا که اکثر ما به احساس و شم درونی خود اعتماد دارد، تشخیص اینکه چه موقع این دریافت‌های درونی باعث تحریف می‌شوند، دشوار است. دو سناریو را در نظر بگیرید. در اولی، بیل با بدخلقی وارد خانه می‌شود و شروع به فریاد زدن می‌کند که خانه کثیف است. همسرش بتی با خود فکر می‌کند:«حتما حال خوشی ندارد. این رفتارش واقعا مرا ناراحت می‌کند. کاش وقتی این‌قدر عصبانی نبود، این حرف‌ها را می‌زد. تعجب می‌کنم چه اتفاقی در محل کارش افتاده که این‌قدر او را عصبی کرده است؟»

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب ازدواج‌ها چرا موفق می‌شوند و چرا شکست می‌خورند بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی ازدواج می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۱۷ مگابایت
تعداد صفحات
321 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۴۲:۰۰
نویسندهجان گاتمن
نویسنده دومنن سیلور
مترجمویدا لطفی
ناشرانتشارات صابرین
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Why marriages suceed or fail: what you can learn from the breakthrough research to make your marriag
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۵/۲۱
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
130,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۱۷ مگابایت
۳۲۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 30 مخاطب
5
ستاره
76 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
0 ٪
21 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابش بی نظیره من با پیشنهاد یک روانشناس مهربان خانم فردوس کتاب رو چند وقته دارم می خونم واقعا یکی از بهترین کتاب هایی هست که درباره ی رابطه خوندم ، پر از مطالب خوب و کاربردیه خود خانم فردوس هم تو صفحه اشون خوانش گروهی این کتاب رو دارن و کلی پست های تحلیلی خوب در مورد مطالب این کتاب نوشتن خوندن این کتاب رو حتما حتما توصیه می کنم

5

کتاب خوبیه و باعث میشه خودتون و رفتارتون رو بتونید بشناسید و تحلیل کنید و بفهمید مشکلات رفتاریتوچ کجاهاست و اگر اصلاحش نکنید به چه معضلاتی گرفتار میشین. پ.ن: حتما در طول خوندن کتاب یه دفتر و خودکار کنار دستتون داشته باشین. برای ثبت امتیازات آزمونهاش

5

کتاب واقعا کاربردی است. راهنمایی‌های واقعی همراه با تست‌های خوب. قطعا به زوج‌های که علاقمند به بهبود رابطه و رشد در آن هستند و اهل یادگیری اند، توصیه می‌کنم. ممنون از معرف و ممنون از فیدیبو

4

این کتاب دقیقا همان چیزی است که یک رابطه نیاز دارد ... اگر برای خواندن این کتاب زمان بگذارید به خودتون و رابطه ی خودتان لطف بزرگی کردید

5

محتوای کتاب خوب است اما اصلا خوب ترجمه نشده است و حتی ویراستاری مناسبی هم نشده است.

5

کتاب خوبیه و من کتاب موفقیت و شکست در ازدواج از همین نویسنده را پیشنهاد میکنم

5

خیلی خیلی کتاب خوبیه باید هر سطرشو با دقت کن و بهش عمل کرد تا نتیجه شو ببینیم

4

کتاب خیلی جالبیه و قبل و بعد ازدواج فرقی نداره خونده بشه واقعا خوبه

5

خیلی کتاب خوب و کار بردی ای هست حتما بخونید و رابطتون رو نجات بدید

5

منم باپیشنها خانم فردوس دارم این کتابومیخونم خیلی کتاب کاربردی هست

نمایش 11 نقد دیگر
4.6
(30)
90,000
٪50
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ازدواج ها چرا موفق می شوند و چرا شکست می خورند
٪50
ازدواج ها چرا موفق می شوند و چرا شکست می خورند
جان گاتمن
انتشارات صابرین
4.6
(30)
90,000
٪50
45,000
تومان