0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آرامش در پرتو ایمان

معرفی، خرید و دانلود کتاب آرامش در پرتو ایمان

۳۱ کلام معجزه گر برای کامیابی در زندگی
نویسنده:
جوئل اوستین
درباره آرامش در پرتو ایمان

«من ایمان دارم که برای انجام دادن هر کار خوبی که خداوند برایم مقدر فرموده مجهز شده‌ام. خالق جهان هستی مرا قدرتمند کرده است. هر قید و بند و هر محدودیتی از من برداشته شده است. حالا زمان درخشش من است. بالاتر خواهم رفت، بر هر مانعی غلبه خواهم کرد و چنان پیروزی‌ای را تجربه خواهم کرد که تاکنون تجربه نکرده‌ام! این باور من است.» این جملات از کتاب آرامش در پرتو ایمان به ما یادآوری می‌کند تا هر روز صبح خود را با امید و انگیزه آغاز کنیم. هیچ کاری به اندازه توکل بر خداوند و اعتماد بر او نمی‌تواند باور ما را بارور کند. این کتاب به شما توانایی خواهد داد تا یک ماه خود را پر از برکت و مثبت اندیشی کنید.

درباره کتاب آرامش در پرتو ایمان

کتاب آرامش در پرتو ایمان نوشته‌ی کشیش مشهور جوئل آستین است. این کتاب دارای 31 کلام معجزه‌گر برای کامیابی در زندگی است. در واقع این کتاب شامل 31 پاراگراف است که به عنوان فصل در این کتاب آمده است. نویسنده در هر فصل قدت کلام را به کار گرفته و در جهت مکالمه با خود ایجاد انگیزه و ایمان در فرد آن را به کار می‌برد. خواندن مطالب این کتاب به شکلی است که گویی کتاب مناجات در دست گرفته‌اید و نیروی افکارتان را به کلمات تبدیل کرده‌اید و در نهایت این قدرت خاص به شما کمک می‌کند در زندگی به کامیابی برسید.

این کتاب در دسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع مکالمه با خود، جنبه‌های مذهبی و مسیحیت قرار دارد و الهام‌بخش بسیاری از افراد در نگرش مثبت و تغییر افکار است. ساختار و تعداد فصل‌های کتاب به گونه‌ای است که می‌توانید از شروع ماه هر روز یکی از آن‌ها را بخوانید. هر فصل با عبارت تاکیدی «من ایمان دارم که ...» شروع شده است.

نویسنده در مقدمه کتاب می‌گوید که: «من این کتاب را نوشته‌ام تا شما بتوانید به مدت یک ماه هر روز آینده‌تان را متبرک سازید. آرزوی من این است که هر روز فقط برای یک‌لحظه هم که شده آینده‌تان را با نوشته‌های مثبت، الهام‌بخش و دلگرم‌کننده این کتاب متبرک کنید. اگر هر روز یک بخش و یک داستان از این کتاب را بخوانید ایمان دارم که خودتان را در مسیر دریافت برکات الهی قرار خواهید داد.»

اگر این کتاب را دوست داشتید

اگر به کتاب‌های انگیزشی که در زمینه تقویت ایمان و مثبت اندیشی نوشته می‌شنوند علاقه دارید. کتاب‌های قانون جذب، قانون سپاسگزاری، وعده خدا در راه است، خداوند اوضاع را درست می‌کند و ... پیشنهادهایی است که بعد از خواندن این کتاب می‌توانید سراغ آن‌ها بروید.

چرا باید کتاب آرامش در پرتو ایمان را بخوانیم

کتاب آرامش در پرتو ایمان کتابی انگیزشی، با ترجمه‌ی روان به فارسی است که می‌تواند شما را در احساسات و نگرش‌های عاطفی و معنوی خود غرق کند. اگر قصد داشته باشید غروب روز تعطیل خود را باتجربه‌ی معنوی متفاوت آغشته کنید این کتاب انتخابی مناسب و ایدئال برای شما خواهد بود.

کتاب آرامش در پرتو ایمان در دسته‌ی کتاب‌های مثبت نگری قرار دارد.

کتاب آرامش در پرتو ایمان مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.

تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 208 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 9 روز بخوانید.

کتاب آرامش در پرتو ایمان جزو کتاب‌های انگیزشی و الهام‌بخش است. این کتاب برای افرادی که وقت می‌خواهند در زمینه‌ی مثبت نگری زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

ترجمه‌ی کتاب آرامش در پرتو ایمان

انتشارات ققنوس کتاب آرامش در پرتو ایمان را با ترجمه‌ی شبنم سمیعیان عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. ترجمه‌ی کتاب چنان‌که از ژانر آن توقع می‌رود بسیار روان و واضح است و مترجم توانسته در ترجمه به خوبی لحن معنوی و پر حس این اثر را حفظ و به فارسی منتقل کند.

درباره جوئل آستین

جوئل آستین کشیش ارشد، نویسنده، واعظ و مرد تاثیرگذاری است که مردم جهان او را با نام مستعار کشیش خنده رو می‌شناسند. تقریبا بیشتر افرادی که سخنرانی‌ها و کتاب‌های انگیزشی را دنبال می‌کنند با نام این مرد آشنایی دارند. چرا که او با سخنان معنوی خود تغییرات چشمگیری در زندگی افراد ایجاد کرده است.

او یکی از کشیشیان بزرگ و مطرح امریکاست که در حوزه خودباوری و ایمان در جاهای مختلف حتی در رسانه‌ها هم سخنرانی کرده است. سخنان او شبیه یک روانشناس آرامش و ایمان درونی افراد را بر انگیخته می‌کند. آستین در سخنرانی‌های خود علاوه بر تکنیک‌های فن بیان از موضوعاتی صحبت می‌کند که اغلب مردم در طول زندگی روزمره خود با آن مواجه هستند. جذابیت لحن و گفتار اوستین به شکلی است که بسیاری از افراد در سراسر دنیا مخاطبش هستند.

اگر به شبکه‌های مجازی سر بزنید و نام جوئل آستین را جست و جو کنید متوجه می‌شوید که در طول یک ماه بیش از چندین میلیون بازدیدکننده در اینترنت دارد. کتاب‌های او نیز در ایران ترجمه شده و در اختیار علاقه‌مندان قرارگرفته است. جول اوستین در سال ۲۰۰۶ در فهرست ۱۰ فرد تاثیرگذار جهان قرار گرفت. نکته قابل توجه درباره‌ی کتاب‌های او فروش بالای آن‌هاست. همچنین توجه و پیگیری کتاب‌های او از سوی مخاطبان به شکلی بوده که بعضی از این کتاب‌ها بیش‌تر از ۲۰۰ هفته در صدر بهترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز بوده‌اند.

در بخشی از کتاب آرامش در پرتو ایمان می‌خوانیم

سؤال امروز من از شما این است: آیا ایمانتان به قدری است که خداوند آن را ببیند؟ آیا شما می‌توانید کاری غیرعادی انجام دهید تا به خداوند نشان دهید که به او ایمان‌دارید؟ فقط دعا خواندن و باور داشتن کافی نیست. شما باید همانند این مرد کاری کنید تا ایمانتان را نشان دهید. مسیح (ع) به مرد معلول نگاه کرد و گفت: «تو را می‌گویم برخیز و بستر خود را برداشته، به خانه خود برو!» ناگهان مرد بلند شد. بسترش را جمع کرد و با سلامتی کامل به خانه رفت؛ اما این معجزه زمانی رخ داد که او جرئت کرد کاری کند خداوند ایمان واقعی‌اش را ببیند. افراد دیگری هم در آن اتاق بودند که شفا پیدا نکردند. تفاوت آن‌ها با مرد معلول چه بود؟ این مرد اعمالش را بر اساس ایمانش انجام داد. خداوند در جستجوی کسانی است که ایمانشان را ببیند، نه فقط ایمانی که از زبانشان بشنود یا ایمانی که فقط در فکرشان باشد. خداوند ایمانی را می‌خواهد که قابل دیدن باشد. ایمانی که به صورت عملی نشانش دهید. دعا کردن خوب است. باور داشتن خوب است؛ اما اگر واقعا می‌خواهید توجه کامل خداوند را به خود جلب کنید، اعمالتان را بر اساس ایمانتان انجام دهید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب آرامش در پرتو ایمان اثر جوئل آستین بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی مثبت اندیشی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
573.۵۴ کیلوبایت
تعداد صفحات
208 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۶:۰۰
نویسندهجوئل اوستین
مترجمشبنم سمیعیان
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
I declare: 31 promises to speak over your life
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۵/۱۰
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
38,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵۷۳.۵۴ کیلوبایت
۲۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 43 مخاطب
5
ستاره
83 ٪
4
ستاره
4 ٪
3
ستاره
6 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
2 ٪
25 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابای جول اوستین همیشه بی نظیره.کلماتش جادو میکنه برای ادم. من چند وقته دارم با جملات این کتاب زندگی میکنم روحیم بهتر که نشده هیچ خودباوری و اعتماد به نفسمم کم کم داره برمیگرده.چیزی که مدتها بود دنبال بدست اوردنش بودم. لطفا کنابای بیشتری ازش بزارید

5

کتاب بی نظیر و ارامش بخشیه من تمام ۳۱ کلامشو نوشتم وبه دیوار اتاقم زدم و واقعا باهاش ارامش میگیرم اینم بگم ازفیدیبو واقعا ممنونم چون کل نمایشگاه کتابو گشتم و اینو پیدا نکرد تااینکه اینجا تونستم پیدا کنم?❤️

5

این یه کتاب نیست یه شاهکاره...خوندنش از واجباته زندگیه من با هر سطری که میخونم اشک میریزم...واقعا زیباست هر سطر به سطرش آرامشه...لطفا کتابهای بیشتری از جول اوستین بزارید...ممنون

5

این کتاب محشررر به ادم توکل کردن و یاد میده حالتون و خوب میکنه اعتماد به نفستون و میبره بالا زندگیتون و عوض میکنه

5

واقعا جول بی نظیره کتاباش و سخنانش ایمان انسانو زیاد میکنه قدرت خداوند رو در زندگیت لمس میکنی هر لحظه شکرگزار خواهید شد من تمامی کتاب ها و فیلماشو دارم زندگیم رویایی شده

5

محتوای خوبی داره، به شرطی که مقداری ایمان در درون آدم وجود داشته باشه که با این مطالب تقویت میشه. البته بهتره طبق روزهایی که شماره‌گذاری شده مطالعه شود.

3

خوب بود بخش های مختصر و مفیدی داشت بیشتر جنبه ی تذکر و یادآوری داره و کمتر جنبه ی آموزشی شما رو متوجه نکات ساده و مثبت در رابطه با خدواند میکنه

5

واقعا کتابای اوستین عالیه، لطفا همه کتابا خصوصا نسخه صوتی این کتاب رو حتما حتما حتما بزارین عالیه

5

من کتاب هر روز پنجشنبه است از فیدیبو گرفتم و تازه تمومش کردم ب نظرم اوستین فوق العاده است

4

کتاب های جول اوستین همیشه عالیه و این این کتاب هم برای هر روز بهتون انرژی و امید میبخشه

نمایش 15 نقد دیگر
4.5
(47)
82,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
آرامش در پرتو ایمان
آرامش در پرتو ایمان
۳۱ کلام معجزه گر برای کامیابی در زندگی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آرامش در پرتو ایمان
آرامش در پرتو ایمان
۳۱ کلام معجزه گر برای کامیابی در زندگی
گروه انتشاراتی ققنوس
4.5
(47)
82,000
تومان