0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مهار ناشدنی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مهار ناشدنی

نویسنده:
نیک وی آچیچ
درباره مهار ناشدنی

‌درباره‌ی کتاب صوتی مهار ناشدنی اثر نیک وی آچیچ

ممکن است همه‌ی ما بهانه‌های گوناگونی برای انجام ندادن کاری داشته باشیم. ممکن است حوصله و روحیه‌ی انجام کاری که می‌دانیم نتیجه‌ی آن برای ما خوب و مفید است را نداشته باشیم و بخواهیم دائم آن را پشت گوش بیاندازیم. نیک وی آچیچ در کتاب‌های خود به شما یاد می‌دهد که دلیلی برای حرکت نکردن رو به جلو وجود ندارد. او به خواننده نشان می‌دهد که کافیست اراده کند و به هدف خود ایمان داشته باشد تا بتواند به آن‌چه دوست دارد برسد.

مروری بر فصل‌های کتاب صوتی مهار ناشدنی

کتاب صوتی مهار ناشدنی در فصل‌های زیر نوشته شده است:

  • ایمان در عمل
  • صعودی از دره به قله
  • خدا دل ما را از عش سرشته است
  • شور زندگی
  • بدنی ضعیف روحی قوی
  • قانون توفیق الهی
  • قدرت ایمان
  • عشق بنیاد است
  • اثر بال پرواز
  • تاملات
  • از هیاهوی فکرها تا آرامش دعا
  • شادمانه زیستن
  • دو چشم بزرگ تماشا
  • خلوت درون جای خداست
  • انعطاف پذیری فضیلت است
  • ریشه در خدا
  • ما به زندگی پرتاب نشده‌ایم
  • عشق هرگز نمی‌میرد
  • نشانه‌های زندگی معنوی

‌‌در بخشی از کتاب صوتی مهار ناشدنی می‌شنویم

ما از خلا می‌ترسیم. ما از خالی بودن وحشت داریم. ما دوست داریم پر شویم و پر کنیم. ما هر زمان و هر مکانی را پر می‌کنیم. ما دوست داریم مشغول باشیم. اگر مشغول نباشیم بی‌درنگ دلمشغول می‌شویم، یعنی فضاها و زمان‌ها را حتی پیش از رسیدن به آن‌ها پر می‌کنیم. ما آن‌ها را با نگرانی‌ها، دغدغه‌ها و ترس‌های خود پر می‌کنیم. دشوار است به خالی درون خویش اجازه دهیم که همچنان خالی بماند. خلوت درون مستلزم آن است که نخواهیم چنگ بزنیم و کنترل کنیم بلکه بخواهیم تا حادثه‌ای تازه رخ دهد و باترس ما از خالی بودن و خلوت کاری بکند. این کار مستلزم اعتماد، تسلیم و گشودگی به روی خدا است. خدا دوست دارد در خلوت دل ما منزل کند اما تا زمانی که می‌ترسیم حضور خدا در دل خویش را احساس نمی‌کنیم. باشد تا چنگ بسته‌ی ترس‌های خود را باز کنیم و فیض حضور الهی را در آغوش بگیریم.

ترس خصم عشق است. باید بر ترس‌ها و دغدغه‌های خود چیره شویم. ترس‌ها و دغدغه‌های ما حجاب عشق ما به خداست. عشق صمیمیت است، نزدیکی است، حساسیت متقابل است. حس ژرف امنیت است. آنچه مانع این همه می‌شود ترس است. ترس موجب سوذن و حالت تدافعی می‌شود. فاصله می‌افکند و احساس امنیت را از بین می‌برد. بزرگترین مانع حیات معنوی ترس است. ترس مانع حضور قلب در نیایش می‌شود. ترس خصم عشق است.

‌درباره‌ی نیک وی آچیچ نویسنده‌ی کتاب صوتی مهار ناشدنی

نیکولاس جیمز وی‌آچیچ Nicholas James Vujicic متولد 1982 در استرالیا است. او به شکل مادرزادی با محدودیت‌های فیزیکی بسیار دشوار به دنیا آمد اما با این‌که در دوران ناجوانی تا مرز خودکشی نیز پیش‌رفت توانست مسیر صحیح زندگی و هدف خود از زندگی در را پیدا کند و امروزه به عنوان سخنران انگیزشی و مذهبی فعالیت می‌کند. او بیشتر فعالیت‌های خود را با انگشتان اندک پایش انجام می‌دهد. او در حال حاضر در کالیفورنیا زندگی می‌کند و چهار فرزند دارد. وی‌آچیچ علاوه بر سخنرانی‌های بسیار هشت کتاب را نیز تالیف کرده است. اولین کتاب چاپ شده از او زندگی بی حد و مرز است که به زبان فارسی نیز ترجمه شده است. نیک وی آچیچ کتاب «مهار ناشدنی» را بعد از کتاب «زندگی بی‌حد و مرز» منتشر کرد.

ترجمه‌ی کتاب صوتی مهار ناشدنی به فارسی

انتشارات نوین کتاب گویا کتاب صوتی مهار ناشدنی را با ترجمه‌ی مسیحا برزگر عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. این کتاب صوتی خوانشی است از کتابی که انتشارات ذهن آویز در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. مسیحا برزگر نویسنده و مترجم کتاب‌های روانشناسی، انگیزشی و عرفانی بسیاری است که تمامی آن‌ها در اپلیکیشن فیدیبو برای دانلود در نسخه‌های PDF پی دی اف و کتاب الکترونیکی یا کتاب صوتی در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. برزگر یکی دیگر از آثار نیک وی آچیچ به نام زندگی بی حد و مرز را نیز به فارسی ترجمه کرده است.

چرا باید کتاب صوتی مهار ناشدنی را شنید؟

کتاب صوتی مهارناشدنی ممکن است نسبت به سایر کتاب‌های انگیزشی حرف تازه و جدیدی در خود نداشته باشد اما چون از طرف فردی نوشته شده است که در عین مواجهه با انبوه محدودیت‌ها و ناتوانی‌ها به موفقیت دست پیدا کرده است، تاثیر بیشتری روی خواننده خواهد گذاشت. کتاب صوتی مهار ناشدنی به شما می‌آموزد که ایمان و اعتقاد به خداوند و هدف و معنایی که زندگی شما روی زمین دارد بهترین نیروی محرکه برای شماست.

  • کتاب صوتی مهار ناشدنی در دسته‌ی کتاب‌های روانشناسی انگیزشی قرار دارد.
  • کتاب صوتی مهار ناشدنی مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • خوانش کتاب صوتی مهار ناشدنی را امیر محمد صمصامی به‌عهده داشته‌است.
  • نسخه‌ی صوتی کتاب مهار ناشدنی 585 دقیقه زمان دارد.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب صوتی مهار ناشدنی اثر نیک وی آچیچ بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی انگیزشی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
549.۶۳ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۲۸:۳۶
نویسنده نیک وی آچیچ
مترجممسیحا برزگر
راویامیرمحمد صمصامی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۵/۰۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۵۴۹.۶۳ مگابایت
۰۹:۲۸:۳۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 59 مخاطب
5
ستاره
79 ٪
4
ستاره
8 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
3 ٪
1
ستاره
5 ٪
48 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

سلامم متشکرمم بابت قرار دادن این کتاب صوتی در فیدیبو، به چند دلیل شنیدن یا خواندن این کتاب رو توصیه میکنم اول بهتون کمک میکنه در دستیابی به آرامش ، دوم عشق و خانواده رو به شیوه ای زیبا بیان میکنه ، سوم وقتی میبینیم که نویسنده کتاب اینقدر قوی پیش رفته انگیزه میگیریم برای استفاده از استعدادهایمان? موفق باشید?

5

کتاب خوبی بود من تا فصل اثر بال پرواز خوندم و یک ایراد فاحش داشت اینکه داستان سرگذشت جورج واشینگتن کارور رو تعریف میکنه و در آخر میگه اولین رییس جمهور آمریکا بوده در صورت اینکه جورج واشینگتن کارور با اون زندگینامه ای که تعریف کرد یک دانشمند گیاه شناس بوده نه رییس جمهور آمریکا!!

2

کتاب بدى نیست، نکات مثبتى داشت در نهایت .البته گوینده بسیار متبحر و عالى بود ولى کتاب خیلى بعد مذهبى و ماورایى داشت مثل کتابهاى جول استین که کاتولیک پر و پا قرصى،براى اشخاص مذهبى شاید جذاب باشه ولى براى من نه... من شخصا این کتاب و به کسى پیشنهاد نمى کنم.

5

دقیقا به همین اندازه مفیده که صبح خیلی زود شما خواب آلود و عصبانی سوار ماشین بشید و گوینده رادیو دائم بگه واااای چه روز فوق العاده ای، صبح بهاری قشنگتون به خیر. این کتاب پایه علمی نداره و فقط تحت تاثیر تجربیات نویسنده نوشته شده.

5

از کتابش خوشم اومد، شناخت کمی از نویسنده اش داشتم و حالا میدونم نگرشش چطوریه، تقریبا برای اکثر مواقع بحرانی زندگی یه راهکار کلی مناسب داره که تو باید با استفاده از اون راه کار خودتو بسازی

5

واقعا حس خوبی دارم که کامل گوش دادم بعدا باید یه بار دیگه گوش بدم

5

کتاب به درد نخوریه. حیف پول که به این دادم. دیدم نویسندش بی دست و پاست فکر کردم شاید حرفهای خوبی زده ولی یه مشت حرف پیش پا افتاده تحویلم داد.

5

یه پیشنهاد کلی دارم. من از اپلیکیشن دیگه ای هم استفاده میکنم اونجا زیر هر فایل صوتی مدت زمانش رو هم مینویسه اما اینجا نه لطف کنید زمان فایلها رو منظور کنید با تشکر

4

کتاب خیلی خوبیه و راوی هم خوب کارشو بلده و در آخر خوش به حال نیک وی آچیچ که چنین نگرشی به دنیا داره...

5

موسیقی و تیراژ اول کتاب خیلی عالیه و سپس تُن صدای راوی هم خوب است بخصوص موسیقی های میان متن.در مورد کتاب هم که نیازی به تعریف نیست.حتما گوش بدین

نمایش 38 نقد دیگر
4.5
(59)
34,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
مهار ناشدنی
مهار ناشدنی
قدرت باورنکردنی ایمان در عمل

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مهار ناشدنی
مهار ناشدنی
نیک وی آچیچ
نوین کتاب
4.5
(59)
34,000
تومان