0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعه الری کوئین، راز کلاه رومی جلد 7

معرفی، خرید و دانلود کتاب مجموعه الری کوئین، راز کلاه رومی جلد 7

نویسنده:
الری کوئین
ناشر:
ویدا
درباره مجموعه الری کوئین، راز کلاه رومی جلد 7
فصل نمایشی هزارونهصدوبیست وچند به صورتی ناهماهنگ شروع شد. یوجین اونیل نمایش جدیدی برای تضمین حمایت مالی اینتلیجنتسیا ننوشت و آن­ها که بویی از هنر اصیل نبرده بودند، لذت سهل و ساده تماشای فیلم را به تئاتر اصولی ترجیح دادند. دوشنبه شب ۲۴ سپتامبر که بارانی مه‌آلود فروغ برقی منطقه تئاتری براودی را تلطیف می‌کرد، مدیران و تهیه­کنندگان تئاتر از خیابان سی و هفتم تا میدان کلمبوس آن را با اندوه تماشا می‌کردند. چندین نمایش این­جا و آن‌جا روی صحنه بود و آگهی‌هایشان را پخش کرده بودند و از خدا و دفتر هواشناسی خواسته بودند که شاهد رنج و زحمتشان باشند. باران نافذ موجب شد جماعت تئاتر رو به رادیو و میزهای بازی پناه ببرند. برادوی برای اندک افرادی که جسارت پلکیدن در خیابان‌های خالی‌اش را داشتند، چشم­اندازی متروکه بیش نبود. اما پیاده­روی مقابل تئاتر رومی در خیابان چهل و هفتم غرب وایت وی شلوغ بود. جمعیتی شبیه اواسط فصل که هوا خوب بود منتظر خرید بلیت ایستاده بودند. عنوان نمایش تفنگ­بازی بود. مأمورین گیشه‌ها ماهرانه مواظب جمعیت پچ­پچه­کُنی بودند که مقابل شیشه پنجره اجرای امشب صف کشیده بودند. دربان لاغرمردنی، که وقار لباس فرم و آرامش سن و سالش به او ابهت داده بود، به مشتری‌هایی که با کلاه‌های سیلندر و لباس‌های خزدار متکبرانه وارد سالن می‌شدند تعظیم می‌کرد، انگار ناسازگاری هوا هیچ ترسی به دل تهیه­کننده تفنگ­بازی نینداخته بود.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۶ مگابایت
تعداد صفحات
376 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۲:۳۲:۰۰
نویسندهالری کوئین
مترجم مهسا ملک مرزبان
ناشرویدا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۴/۲۸
قیمت ارزی
8 دلار
قیمت چاپی
169,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۶ مگابایت
۳۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
50 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4
سرگرم‌کننده 🧩

در این مجموعه، این جزو اندک کتابهاییه که ترجمه اش قابل خوندنه. اگر بتونید شخصیت بی مزه و از خود متشکر الری کویین رو تحمل کنید البته. یه رمان ۵۰۰ صفحه ای کوئین رو میتونیم تو یه داستان ۳۰ صفحه ای خلاصه کنیم

3

ای... بد نبود، گرچه مانند چند کتاب دیگر این سری، مضمون آن باجگیری و حق السکوت گرفتن بود، ولی در یک قالب جدید. در مجموع چندان نظرم را جلب نکرد.

3.5
(2)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
84,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعه الری کوئین، راز کلاه رومی جلد 7
مجموعه الری کوئین، راز کلاه رومی جلد 7
الری کوئین
ویدا
3.5
(2)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
84,500
تومان