0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
الفبای مرگ

معرفی، خرید و دانلود کتاب الفبای مرگ

نویسنده:
مهرداد مراد
درباره الفبای مرگ
ناگهان صدای خفیف و آشنایی به گوشش خورد. بارها این صدای خفه را شنیده بود. گلوله­ای بی صدا گردن زورگیر را سوراخ کرد و از آن طرف گذشت. مایعی داغ و لزج روی صورتش پاشید. قمه از دست زورگیر افتاد و با ناباوری به پای سرشار سقوط کرد. صدای گلوله­ها قطع نمی­شد. آن دو نفر هم یکی بعد از دیگری روی زمین غلطیدند. سرشار به زحمت چشمانش را گشود و از لای پلک­های خون آلود، هیکل سیاه پوشی را تشخیص داد که از فاصله نزدیک به آنها تیراندازی می­کرد. با ته آرنج محکم به پهلوی مردی کوبید که از پشت بغلش کرده بود و با یک حرکت او را به جلو پرت کرد. مرد که مات این کشتار شده بود، بدون مقاومت و اراده افتاد روی زمین. سرشار با پشت یکی از دستان، خون روی صورتش را پاک کرد و در حالیکه تقریباً خم شده بود، روی راهزن آخری، با دست دیگر به قاتل اشاره کرد و با فریاد گفت: - نه. نکش. بسه دیگه. کارش نداشته باش.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۳۲ مگابایت
تعداد صفحات
302 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۰۴:۰۰
نویسندهمهرداد مراد
ناشرنشر داستان
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۴/۲۱
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
120,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۳۲ مگابایت
۳۰۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 24 مخاطب
خوش‌خوان 🪶 (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
75 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
4 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
4 ٪
17 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب خوبی بود و نسبت به دیگر کتب پلیسی ایرانی ، بهتر بود . داستان کشش لازم رو داره و تا انتهای داستان ، خواننده مشتاقانه پیگیر مسائل و حل پرونده میشه .

5

این دومین رمان این نویسنده است که خواندم. تعلیق به معنی واقعی کلمه در این ژانر جذاب رعایت شده بود و کارآگاهان در یک تریلر نفس گیر قاتلی سریالی را به دام انداختند که به نظر بیشتر یک ضدقهرمان بود تا یک شخصیت منفی. شخصیت پردازی و گره گشایی عالی بود و داستان طوری پیش می رفت که مجبور بودم یک نفس بخوانمش. دست مریزاد به نویسنده و همینطور بقیه پلیسی نویس های کشور

5

سلام.این داستان را خواندم.نویسنده تخیلی نویسی است که از فضای جرم چیزی نمیداند.حتی به خود زحمت نداده کمی جرم شناسی بخواند.از فضای آگاهی و دایره قتل و روابط ان بی خبر است.در داستانهای لاوسون و سامسون قاضی سعید و فیلمهای ژانر اکشن فعلی بسر میبرد.مهمتر ازهمه اینکه عناصر و لوکیشن داستان را هم نمیداند.یا عیبهایش راتصحیح کند یا در خاطر کسی نمیماند

5

خیلی وقت بود رمان پلیسی جنایی نخونده بودم اونم ایرانی ولی با خوندن این رمان به قدرت قلم نویسنده پی بردم و مشتاقانه تا آخر داستان با حدس های مختلف پیش رفتم. لذت بردم از پیچیدگی خاصی که در داستان بود در عین حالی که بسیار روان و قابل فهم بود در نوشتار و واقعی بود در متن و اصل جریان مرتبط با آدم های خلافکار جامعه.

5

بعدازمدتها یه داستان پلیسی و معمایی خوب خوندم،بسیار عالی،????????نکات انحرافی داستان و پرت کردن ذهن خواننده خیلی خوب و بجا استفاده شده،از نویسنده ممنون هستم????????منتظر کتابهای دیگه از ایشون در فیدیبو هستم????????

5

قلم نویسنده خیلی ضعیف بود و غلط های املایی و انشایی زیاد داشت. مشخصه که نویسنده بیش از مطالعه، فیلم تماشا می کند. اما روند پیشرفت داستان نه کاملا که نسبتا معقول بود. البته منهای چند گره درشت که بسیار کودکانه گشوده شد.

5

من این رمانو خیلی وقت پیش خوندم و شخصیت پیمان به شدت جذبم کرد، الان چیز خاصی یادم نمیاد راجع بهش ولی میدونم که اون زمان از اخر داستان بی نهایت لذت بردم و از خوندش پشیمون نشدم و برام موجب اتلاف وقت نشد.

5

یک رمان پلیسی معمایی ایرانی. یک قاتل سریالی و پنج کارآگاه ایرانی. رمانی پر از تعلیق و ماجرا. داستانی که هرگز پایانش را حدس نمی زنید

5

عالی بود. داستان از یک استخوان بندی قوی پلیسی برخوردار بود و نقطه قوتش هم پایان بندی بی نظیرش بود. خیلی لذت بردم

5

جالب و پرمغز اما مامورین اگاهى مجاز نیستن سیگار بکشن! این نکته توى ذوق مى زد

نمایش 7 نقد دیگر
4.5
(24)
خوش‌خوان 🪶 (1)
60,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
الفبای مرگ
الفبای مرگ
مهرداد مراد
نشر داستان
4.5
(24)
خوش‌خوان 🪶 (1)
60,000
تومان