0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دوستش داشتم
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب دوستش داشتم

نویسنده:
آنا گاوالدا
درباره دوستش داشتم
هنوز آن شب طوفانی که همه در این آشپزخانه بودیم را به خاطر دارم... کریستین، خواهر شوهرم، داشت از معلم بچه‌هایش شکایت می‌کرد؛ می‌گفت ناوارد و کم‌حوصله‌اند. بعد از آن بحث کشید به تربیت و به ویژه تربیت خودش؛ بعد یکباره جَو عوض شد. آشپزخانه شد یک دادگاه و آدرین و خواهرش شاکیان و در نوک حمله و معرض اتهام- پدرشان. وحشتناک بود... اگر آن دیگ بالاخره می‌ترکید، اما این‌طور نشد. دوباره تمام آن تلخی‌ها را فرو خوردند و با چند زخم زبان جلوی انفجار را گرفتند. مثل همیشه. مگر جز این انتظار دیگری هم می‌رفت؟
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۶ مگابایت
تعداد صفحات
141 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۲:۰۰
نویسندهآنا گاوالدا
مترجمشهرزاد ضیایی
ناشرنشر شمشاد
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
je l'aimais
تاریخ انتشار
۱۳۹۶/۰۴/۲۱
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۶ مگابایت
۱۴۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.8
از 5
براساس رأی 66 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
36 ٪
4
ستاره
34 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
9 ٪
38 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

مدت ها بود ؛ که کتاب تاثیر گذاری نخونده بودم . کتابی که اونقدر فکرم رو درگیر کرد که باعث شد حتی این کامنت رو بنویسم. پیشنهاد میکنم بخونیدش ؛ نگران زمانی که برای مطالعه این کتاب میذارید نباشید ، چون چیزی از دست نمیدید بلکه بدست میارید . در همین حد کافیه . امیدوارم که شما هم مثل من ؛ تلنگر بعد مطالعه این کتاب رو احساس کنید.

3

گیومه گذاری درست انجام نشده است. درست این است که تمام حرف های یک نفر در یک گیومه گذاشته شود، و حرف های طرف مقابل در گیومه دیگر، اما این موضوع رعایت نشده است. بدین صورت هنگام صحبت بین دو نفر که در داستان بسیار تکرار شده، گاهی خوانده ممکن است صاحب سخن را تشخیص ندهد.

5

آنا گاوالدا نویسنده ی توانای داستان های رمانتیکه... روایت عشقی وصف ناپذیر اما شکست خورده که تو فضای سرد داستان توی یه زمستون سرد نوشته شده .... برای کسایی که با خوندن کتابای طولانی حوصله شون سر میره بسیاااااار توصیه میشه... به نظرم بیشتر تا اینکه عالی باشه لذت بخش بود .

4

دو راهی تعهد و احساس؛میگه وقتی پیر شدیو خاطرات جوونیتو مرور میکنی،دوس داری لبخند بزنی یا حسرت بکشی؟جواب سوالو به خودت واگذار میکنه بیانش قشنگ بود،بنظرم کتابی قشنگه که پیام داشته باشه و ذهنتو درگیر کنه و تلنگر بت بزنه یا اینکه چیزی بهت اضافه کنه

3

یکم زیادی زوم کرده رو اتفاقا. مثلا یه صحنه پلان خاص رو چند صفحه توضیح داده و به همین دلیل من حوصلم سر رفت و نیمه تموم رهاش کردم. ولی فکر کنم خانوما خوششون بیاد چون کاملا زنانست.

4

جالب بود یه جورایی درست میگفت مجبوریم اصل خودمون رو زیر یه نقاب خشک و بی روح مخفی کنیم تا مردم فکر کنن خیلی قوی هستیم و کمتر از احساسمون استفاده میکنیم

5

داستان زیبایی درباره ی انتخاب بین تعهد و عشق است که در دو راهی میان آنها کدام والایی بیشتری برای انتخاب دارد

4

متن کتاب اصلا خسته کننده نبود و خواننده را جذب میکرد اما توجیه نویسنده برای انتخاب بین تعهد و عشق قابل تامل است که من نپسندیدم

5

قشنگ بود. آدم چه راحت بدون اینکه بخواد تو دوراهی گیر می کنه. جالبه که نشون میده میشه به همه حق داد!

5

عالی بود. اون قدر جذاب که بدون هیچ مکثی آدم رو وادار میکرد که تا انتهای داستان با نویسنده همراه بشی.

نمایش 28 نقد دیگر
3.9
(68)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
25,000
٪50
12,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
دوستش داشتم
دوستش داشتم
آنا گاوالدا

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دوستش داشتم
٪50
دوستش داشتم
آنا گاوالدا
نشر شمشاد
3.9
(68)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
25,000
٪50
12,500
تومان